Skoči na vsebino

Mazda 6 120.000km


Priporočeno sporočilo

Evo servis pri 120.000km (no 123.000 ce smo natancni)

 

kaj je bilo menjano se vidi na sliki

drugace pa brez posebnosti, odpravili so tisti ropot iz volana, prali celo motorni prostor :bravo:

popust pa 105 eur.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K vidm take ra?une me kr mika (?e bi meu M6 seveda) da bi ?ou nazaj na pony-ja. Sicer se pa tud ceu ?ivljenje ne mormo z rik?am okol vozt, je treba mal tud na varnost in okolje gledat.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo servis pri 120.000km (no 123.000 ce smo natancni)

 

kaj je bilo menjano se vidi na sliki

drugace pa brez posebnosti, odpravili so tisti ropot iz volana, prali celo motorni prostor :bravo:

popust pa 105 eur.

 

Mi verjame?, ali pa tudi ne, da sem 3 leta nazaj na 190 kkm, za svojega V6 dal pol manj, za materijal, z upo?tevanjem da imam 3 napenjalce, 2X dalj?i jermen, zamenjal sem ?e vodno ?rpalko, isto olja,...

Delal pa sem sam, samo delo na tvojem ra?unu je POCENI !

 

Bi na gami zamenjali ?e sam prinesem dele ?

Majo poceni delovne ure.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar, sej stefan z game mi je reku, ce bi dal noter cenejse neoriginal dele, sam (glede na izkusnjo z diski) sem rekel naj mi raje dajo vse oridzinal...vseen je to veliki servis

drugace pa (vsaj zame velja) da lahko prineses svoje dele pa ti oni zmonitrajo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar, sej stefan z game mi je reku, ce bi dal noter cenejse neoriginal dele, sam (glede na izkusnjo z diski) sem rekel naj mi raje dajo vse oridzinal...vseen je to veliki servis

drugace pa (vsaj zame velja) da lahko prineses svoje dele pa ti oni zmonitrajo...

 

Zakon, bom drugi? k nebom mel cajta kej porihtat (kot da kdaj kaj crkne <_< ), kar dol zapeljal.

Druga?e pa dam nekaj kromat ?e nima zobatega jermena od firme Gates, in napenjalca SKF ali pa FAG, vijak za 35 ? pa bi rad videl ?zmeden? .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Aha, torej me ?aka kar lepa cifra cez 8000 km... Pa a se cene razlikujejo pri razli?nih servisih? Ker meni je pri avtorentu v Novi Gorici rekel, da bo od 800-1000EUR?!? To je pa malo velika cifra, ane?

 

Aja, saj sam pove?, kaj naj menjajo? Ker olje sem sam zamenjal...

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri meni je blo tko, da me je vprasal, ce hocem dat noter original dele al pa, da jih sam prinesel...

sem se odlocil, da dajo kar original

prvotni racun je bil cez 800 eur pa so mi dali 100 eur popusta...

po mojem zaradi tega ker jih nekak poznam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri meni je blo tko, da me je vprasal, ce hocem dat noter original dele al pa, da jih sam prinesel...

sem se odlocil, da dajo kar original

prvotni racun je bil cez 800 eur pa so mi dali 100 eur popusta...

po mojem zaradi tega ker jih nekak poznam

 

Ampak ?e vedno je ful,a?Na sre?o imam do tam ?e kar dosti km(60000). :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ?e vedno je ful,a?Na sre?o imam do tam ?e kar dosti km(60000). :D

 

Tega servisa in stro?ka se ogne? tako, da pri 110.000km, premakne? kilometre za 20.000 naprej na 130.000 in tako nikoli nisi pri 120.000km, ko je potreben velik servis. Simpl ko pasulj :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

 

 

 

Sorry, mal se mi kisa... spet eden tistih dni, ko se sposoben tud kak?nega na gobec - oziroma tako kot to re?e Miha ?ibrat :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Vidim,da pi?e gor,da ima? akomulator v slab?em stanju?A to pomeni,da bo treba kmalu novega? :whatever:

 

Nov akumolator imam ?e cca dva meseca spravljen v kleti :) . Sem ga kupil na hitro, ker se mi je zgodilo, da zaradi vklopljenega timerja in Webasta ter takrat zelo nizkih temperatur je ?tarter komaj obrnil motor.

 

V strahu, da avto naslednji? ne bi v?gal sem pa? kupil novega, na tem sem pa ?e z destilirano vodo dopolnil elektrolit. Izkazalo se je, da je dopolnitev elektrolita dovolj izbolj?ala kapaciteto akuja in zato nisem ?e menjal za novega, ker avto dokaj normalno v?iga.

 

Je pa definitivno, da naslednje zime in kak?nega hudega mraza ta aku ne bo pre?ivel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov akumolator imam ?e cca dva meseca spravljen v kleti :) . Sem ga kupil na hitro, ker se mi je zgodilo, da zaradi vklopljenega timerja in Webasta ter takrat zelo nizkih temperatur je ?tarter komaj obrnil motor.

 

V strahu, da avto naslednji? ne bi v?gal sem pa? kupil novega, na tem sem pa ?e z destilirano vodo dopolnil elektrolit. Izkazalo se je, da je dopolnitev elektrolita dovolj izbolj?ala kapaciteto akuja in zato nisem ?e menjal za novega, ker avto dokaj normalno v?iga.

 

Je pa definitivno, da naslednje zime in kak?nega hudega mraza ta aku ne bo pre?ivel.

 

Je pa ?koda,da ti stoji v kleti,ker s ?asom izgubi mo? in nima ve? tistih karakteristik,ki so napisane na njem.

Po novem bodo morali proizvajalci napisati na akomulatorje letnico izdelave in koliko imajo posamezni izdelki

dejansko mo?i(in ne,koliko jo navajajo splo?no za vse svoje izdelke).To bo dobro,ker bo? to?no vedel,kaj kupuje?. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa ?koda,da ti stoji v kleti,ker s ?asom izgubi mo? in nima ve? tistih karakteristik,ki so napisane na njem.

Po novem bodo morali proizvajalci napisati na akomulatorje letnico izdelave in koliko imajo posamezni izdelki

dejansko mo?i(in ne,koliko jo navajajo splo?no za vse svoje izdelke).To bo dobro,ker bo? to?no vedel,kaj kupuje?. :D

 

Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam sramezljiv (EM?O pa to) :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam sramezljiv (EM?O pa to) :lol:

 

?e ne prej,pa ?e bo spet zahladilo in se ne bo odzval na tvoje verglanje. :P Vedno pravim-bolje preventiva kot kurativa.Zato ni? odla?at in noter z novim.Kaj bo? pa z starim,kateri ?e deluje?Ni?,podari ga komu,ki ima ?e starega in mu---ne deluje. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
    • Ja je treba😂 Za boljši začetek tedna
    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
    • Skoraj vse so že iznašli: kavo brez kofeina, pivo brez alkohola, avto brez šoferja, …… Le vlade brez kretenov še ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.