Skoči na vsebino

Mazda 6 120.000km


Priporočeno sporočilo

K vidm take ra?une me kr mika (?e bi meu M6 seveda) da bi ?ou nazaj na pony-ja. Sicer se pa tud ceu ?ivljenje ne mormo z rik?am okol vozt, je treba mal tud na varnost in okolje gledat.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo servis pri 120.000km (no 123.000 ce smo natancni)

 

kaj je bilo menjano se vidi na sliki

drugace pa brez posebnosti, odpravili so tisti ropot iz volana, prali celo motorni prostor :bravo:

popust pa 105 eur.

 

Mi verjame?, ali pa tudi ne, da sem 3 leta nazaj na 190 kkm, za svojega V6 dal pol manj, za materijal, z upo?tevanjem da imam 3 napenjalce, 2X dalj?i jermen, zamenjal sem ?e vodno ?rpalko, isto olja,...

Delal pa sem sam, samo delo na tvojem ra?unu je POCENI !

 

Bi na gami zamenjali ?e sam prinesem dele ?

Majo poceni delovne ure.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar, sej stefan z game mi je reku, ce bi dal noter cenejse neoriginal dele, sam (glede na izkusnjo z diski) sem rekel naj mi raje dajo vse oridzinal...vseen je to veliki servis

drugace pa (vsaj zame velja) da lahko prineses svoje dele pa ti oni zmonitrajo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar, sej stefan z game mi je reku, ce bi dal noter cenejse neoriginal dele, sam (glede na izkusnjo z diski) sem rekel naj mi raje dajo vse oridzinal...vseen je to veliki servis

drugace pa (vsaj zame velja) da lahko prineses svoje dele pa ti oni zmonitrajo...

 

Zakon, bom drugi? k nebom mel cajta kej porihtat (kot da kdaj kaj crkne <_< ), kar dol zapeljal.

Druga?e pa dam nekaj kromat ?e nima zobatega jermena od firme Gates, in napenjalca SKF ali pa FAG, vijak za 35 ? pa bi rad videl ?zmeden? .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Aha, torej me ?aka kar lepa cifra cez 8000 km... Pa a se cene razlikujejo pri razli?nih servisih? Ker meni je pri avtorentu v Novi Gorici rekel, da bo od 800-1000EUR?!? To je pa malo velika cifra, ane?

 

Aja, saj sam pove?, kaj naj menjajo? Ker olje sem sam zamenjal...

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri meni je blo tko, da me je vprasal, ce hocem dat noter original dele al pa, da jih sam prinesel...

sem se odlocil, da dajo kar original

prvotni racun je bil cez 800 eur pa so mi dali 100 eur popusta...

po mojem zaradi tega ker jih nekak poznam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri meni je blo tko, da me je vprasal, ce hocem dat noter original dele al pa, da jih sam prinesel...

sem se odlocil, da dajo kar original

prvotni racun je bil cez 800 eur pa so mi dali 100 eur popusta...

po mojem zaradi tega ker jih nekak poznam

 

Ampak ?e vedno je ful,a?Na sre?o imam do tam ?e kar dosti km(60000). :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ?e vedno je ful,a?Na sre?o imam do tam ?e kar dosti km(60000). :D

 

Tega servisa in stro?ka se ogne? tako, da pri 110.000km, premakne? kilometre za 20.000 naprej na 130.000 in tako nikoli nisi pri 120.000km, ko je potreben velik servis. Simpl ko pasulj :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

 

 

 

Sorry, mal se mi kisa... spet eden tistih dni, ko se sposoben tud kak?nega na gobec - oziroma tako kot to re?e Miha ?ibrat :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Vidim,da pi?e gor,da ima? akomulator v slab?em stanju?A to pomeni,da bo treba kmalu novega? :whatever:

 

Nov akumolator imam ?e cca dva meseca spravljen v kleti :) . Sem ga kupil na hitro, ker se mi je zgodilo, da zaradi vklopljenega timerja in Webasta ter takrat zelo nizkih temperatur je ?tarter komaj obrnil motor.

 

V strahu, da avto naslednji? ne bi v?gal sem pa? kupil novega, na tem sem pa ?e z destilirano vodo dopolnil elektrolit. Izkazalo se je, da je dopolnitev elektrolita dovolj izbolj?ala kapaciteto akuja in zato nisem ?e menjal za novega, ker avto dokaj normalno v?iga.

 

Je pa definitivno, da naslednje zime in kak?nega hudega mraza ta aku ne bo pre?ivel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov akumolator imam ?e cca dva meseca spravljen v kleti :) . Sem ga kupil na hitro, ker se mi je zgodilo, da zaradi vklopljenega timerja in Webasta ter takrat zelo nizkih temperatur je ?tarter komaj obrnil motor.

 

V strahu, da avto naslednji? ne bi v?gal sem pa? kupil novega, na tem sem pa ?e z destilirano vodo dopolnil elektrolit. Izkazalo se je, da je dopolnitev elektrolita dovolj izbolj?ala kapaciteto akuja in zato nisem ?e menjal za novega, ker avto dokaj normalno v?iga.

 

Je pa definitivno, da naslednje zime in kak?nega hudega mraza ta aku ne bo pre?ivel.

 

Je pa ?koda,da ti stoji v kleti,ker s ?asom izgubi mo? in nima ve? tistih karakteristik,ki so napisane na njem.

Po novem bodo morali proizvajalci napisati na akomulatorje letnico izdelave in koliko imajo posamezni izdelki

dejansko mo?i(in ne,koliko jo navajajo splo?no za vse svoje izdelke).To bo dobro,ker bo? to?no vedel,kaj kupuje?. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa ?koda,da ti stoji v kleti,ker s ?asom izgubi mo? in nima ve? tistih karakteristik,ki so napisane na njem.

Po novem bodo morali proizvajalci napisati na akomulatorje letnico izdelave in koliko imajo posamezni izdelki

dejansko mo?i(in ne,koliko jo navajajo splo?no za vse svoje izdelke).To bo dobro,ker bo? to?no vedel,kaj kupuje?. :D

 

Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam sramezljiv (EM?O pa to) :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam sramezljiv (EM?O pa to) :lol:

 

?e ne prej,pa ?e bo spet zahladilo in se ne bo odzval na tvoje verglanje. :P Vedno pravim-bolje preventiva kot kurativa.Zato ni? odla?at in noter z novim.Kaj bo? pa z starim,kateri ?e deluje?Ni?,podari ga komu,ki ima ?e starega in mu---ne deluje. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.