Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no ja je res da se mazde malo kvarijo, takrat ko se pokvari, je popravilo zelo drago!

Napisano

Pa kaj ce je drago,je pa zelo poredko,ce pa na koncu vse skupj potegnes,recimo nz 100 kkm, je se vseeno ceneje kot katerikoli drug avto.Govorim o popravilih in ne servisih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

meni pa je nekaj vibriralo ,sem mislil tudi da je kak zglob ali lager.To se je dogajalo ko sem se po?asi gibal pri zelo zmotanem volanu v desno.Na koncu sem ugotovil da ena plastika ki je pri letvi volana kjer so gor man?ete,od tresljajev se malo nasloni gor na man?eto in zavibrira.Tista plastika pa je gor narejena z dvema plasti?nima ?epoma in se je malo zrahljalo pa se maje.Sem malo podlo?il ?epe pa je zdaj vredu.V?asih se sli?i kot da je pol avta hin ,pa na koncu sploh ni? ni.

:D:D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja zaenkrat nisem mel ?e nobenega popravila, samo dele ko popravljam avto je pa vse tako drago kot pri norcih, ?e ti povem eno ceno ro?aj vrat (po doma?e kljuka za vrata odpirat) 44720sitov, pol npr blatnik 53k sit, pa ?e neki drobi?a, druga? pa kokr vem pr mazdi dost rad crkne frtajler (razdelilec v?iga) za to ceno nisem ?ist sigurn mislm pa da se giblje okol 140 k sit. zdej mi pa povej ?e so to normalne cene, no ja da ti povem ?e ceno za ogledalo 56 k sit!

Napisano

A dal je neko morti lukal u Avstriji za rezervne dele.....i naravno koliko su cijene pri njih?? jel kaj jeftinije ili???

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

ja zaenkrat nisem mel ?e nobenega popravila, samo dele ko popravljam avto je pa vse tako drago kot pri norcih, ce ti povem eno ceno rocaj vrat (po domace kljuka za vrata odpirat) 44720sitov, pol npr blatnik 53k sit, pa ?e neki drobi?a, drugac pa kokr vem pr mazdi dost rad crkne frtajler (razdelilec v?iga) za to ceno nisem cist sigurn mislm pa da se giblje okol 140 k sit. zdej mi pa povej ce so to normalne cene, no ja da ti povem ?e ceno za ogledalo 56 k sit!

Od kdaj so kljuka vrat,blatnik n ogledalo samo od sebe crknilo? Kolk pa mislis da je razdlilec vziga za kak drug avro 20 ksit?Sicer pa ga nove mazde in ostali itaq nimajo vec.Moj xedos ima 190 kkm, pa sm menjal 3 tedne nazaj, zobat jermen(gates)+3 napenjalce(nsk plastificirani)(49ksit),vodna crpalka ista kot prva vgadnja ni ponaredek(20ksit), tesnilo pokrova ventilov 2X (18ksit),jermen vodne crpalke in hidrlike (2ksit) in 2x lezaj napenjalcev klnastih jermenov(5ksit). Je to drago ?Ko sem spraseval na servis je to prislo v take cifre,da cel avto ni tolk vreden.Delal pa sem vse sam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest BrainLess
Napisano

Jaz mam tudi en problem!

 

Meni pa avto cukne v vsaki prestavi pri cca. 2000 obr.

ampak samo pri pospe?evanju (obi?ajno je to bolj povdarjeno, ko je mrzel in v ni?jih prestavah (1,2,3)

Po ob?utku, kot da bi mu bencina sfalilo (kot da bi ga za trenutek kaj zadu?ilo) pol pa za?ne pospe?evat ko nor!?! :blink:

 

323f 1.5 90km l 96 84.000 km

Napisano

ja crkne ne sam ko se zaleti? in ?e nisi kriv in ti zavarovalnica ne krije vseh stro?kov, ker je ekonomska totalka, in bi imel avto in se ho?e? s tem avtom vozit rabi? te dele ?e ga ho?e? popravit. sicer sem nekaj delov na?el rabljenih, desnega blatnika pa po dveh mesecih nisem na?el rabljenega, zato sem mogu naro?it novega. ?e ima? denar za novej?i avto k nima frtajlerja bog ti po?egnej, ?e se vozi? z starej?im modelom ima? pa lahko take probleme.

Napisano

Moja mazda je letnik 94 in IMA razdelikec vziga z loceno vzigalno tuljavo, kar je najveckrat vzrok napak in tezav z vsem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz mam tudi en problem!

 

Meni pa avto cukne v vsaki prestavi pri cca. 2000 obr.

ampak samo pri pospe?evanju (obi?ajno je to bolj povdarjeno, ko je mrzel in v ni?jih prestavah (1,2,3)

Po ob?utku, kot da bi mu bencina sfalilo (kot da bi ga za trenutek kaj zadu?ilo) pol pa za?ne pospe?evat ko nor!?! blink.gif

 

323f 1.5 90km l 96 84.000 km

 

 

?AU VSEM. JAZ SEM NOV IN MAM ISTI PROBLEM PRI 323F 1,5, 2000. A ZNA KDO POVEDAT KAJ JE TEMU VZROK???????

 

 

 

Napisano

V telegrafskem slogu:

 

 

- prebijajo kabli za sve?ke

- slabe sve?ke ali neustrezen razmak na anodah sve?k (v navodilih pi?e koliko mora biti)

- v?igalne tuljave

 

tole so najpogostej?i vzroki za tak?no cukanje

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Postal sem lastnik Mazde 323f, letnik 1998, 107000 km. Ma?ina ni vlekla, kot bi morala. Mislil sem da je lena ker jo je vozil penzionist. Najprej me je motilo, ko sem prestavil v drugo brzino in ni potegnilo. Po nekaj 500 km prevo?enih km se mi je dogajalo, ko sem vozil 150 v peti, je za?el motor zgubljati mo? in trokirati. ?el sem na gama servis, kjer so mi menjali obe v?igalni tuljavici cca. 6k 1 kos. Tudi to ni pomagalo. Nato smo menjali zra?ni filter, pa tudi to ni pomagalo. Mojster mi je rekel sedaj je pa samo ?e ena stvar, merilnik pretoka zraka_takoj za zra?nim filtrom. (61 k z popustom). Zdaj pa dela kot nova.

LP

Dejan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.