Skoči na vsebino

I??em kakega lastnika RX-8!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 308
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?estitke ob nakupu, ?imprej predstavit stroja v rubriki predstavitve ?lanov! :danzoman:

 

Jebe? radarje - raj kam drgam invstiraj! :angry2::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto je legalna droga :) Glede porabe je pa tako meni je uspelo porabo spravit na 12L in to je bila me?ana vo?nja z prehitevanji (ne zanikam, da ni mo?no porabit ve?). Edina stvar katera me moti je ?ri?ek nekje v zadnjem predelu in to samo na grdih cestah kot jih imamo po 3/4 Slovenije :vskalo: jebat ga avto je bolj trd na cesti kar je za udobnost minus vendar velik plus za lego :)

 

Slike ?e pridejo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri nam je ?kripalo, ker sta se "drsali" zadnja polica in steklo, pa so malo privija?ili in je bilo potem ok.

 

Druga?e pa ?estitke.

Napisano

?e kdo rabi sve?ke za RX8 jih naj naro?i iz Amerike saj vse 4 pridejo manj kot 90? z davkom in po?tnino pri nas so ca. 210?

 

Zra?ni filter je dobro kupit K&N kateri pa?e v original ohi?je saj je enaka cena kot originalni od mazde.

 

Pri olju je pa tako lahko se uporablja sintetika vendar je potrebno pred OMP zmontirat adapter kateri blokira dovod motornega olja do OMP. Z adapterjem pridobimo mo?nost priklopa dodatne posodice za olje katero motor rabi za normalno delovanje saj na ta na?in v izgorjevalno komoro vbriza ?isto olje in ne motornega kateri se z uporabo uma?e in tvori ve? saj. Priporo?ajo olje za dvotaktne motorje.

 

Sicer pa ?e se naro?i dexelia 5W30 v trgovini je cena ca 15? 1L in ne 25? kot na servisu.

Napisano

Zanimivo, samo kako pa kaj K&N filter vpliva na senzor pretoka zraka? Ker te filtri radi zapacajo tisto ?i?ko, ki meri pretok in zato ka?e napa?ne podatke.

 

Ne vem kako izgleda ta, ko se uporabi namesto originalnega. Samo ?e se ne motim se da senzor o?istit.

Napisano

Sve?ke se tudi pri nas dobi za manj kot 210?, po?lji mi oznako pa ti sopro?im, za ostale bancinarje je na servisu ena 36?/kos, jaz dobim iste za 13?/kos, je kaj razlike ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.