Skoči na vsebino

I??em kakega lastnika RX-8!


Barkley

Priporočeno sporočilo

Hellu, sem ravno iz testne vo?nje, ki pa me je razo?aral. Avto pri vi?jih obratih 5-6 dobi kr tak ?udn dodaten zvok, kot da se za?ne nekaj tresti, tak ob?utek sem dobil da si ga mogu res prost da se je premaknu ?tevec ... kot da bi bil brez mo?i .... in sem mislu ok mejbi je tak filing, ampak tut po digitalnem ?tevcu je vse skupaj potekalo prekleto prepo?asi navzgor za 190 konjev, kljub 3 prestavi ob 115km in dokonca gasu na obvoznici.

 

Je to kaj narobe z motorjem, izguba komprisije kot sem bral v prej?nih postih? Odgovor prodajalca je valda bil, da se najbr? trese plastika ... ok, ampak mo? motorja mi pa ?e vedno ni jasno zakaj in kako.

 

P.S: Glede mo?nej?e, ja sej kej drugega mi ne preostane in sicer tole:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2123280&show=1

 

?e mogo?e kdo pozna ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 308
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Hm...jaz sicer ne bom rekel da nekateri ne morte met ve?je porabe ampak jz tankam konstantno tkole 50l in nardim polet okol 450 km in pozimi okoli 400 km. Osnovno?olska matematika nas pripelje do porabe, ki je dale? od 20 l.

Ko sem avto kupil je blo treba seveda prvih par tednov zadevo sprobat in posledi?no vozit skor konstantno na zelo visokih obratih in sem naredil s 50l vsaj od 320 do 330km. ?e spet dale? od 20 l.

Naj omenim, da se je avto vozil na stock plati??ih in predpisanih dimanzijah gum. Na avtu ni nobenih predelav.

Najvar?nej?a tura je bila pa lani na Pag in nazaj ko sem s 50l naredil 550 km, sicer ob neumnih Hrva?kih omejitvah 60 al pa 80 km/h pa ravnina, da ji konca ne vid? :angry2: je pa res da je klima vseskoz delala na polno.

 

Evo to so moje izku?nje...?ist to?no take kot sem jih imel ?anso izkusit.

Teh 20l pa po teh izku?njah sode? ne znam komentirat :ne vem:

 

Druga? pa avto ?pi?ka :notworth::ouje: jz sem zelo zadovoljen z njim in ga nimam namena menjat razen ?e pride do kakih izrednih situacij in ne bo druge mo?nosti.

Poraba olja tam nek 1l na 3-4k km.

Jaz delam nekje 15.000 km na leto in stro?ki mi niso tok omembe vredni. Roko na srce...?e je pa na mesec recmo 800 EUR prihodkov se pa lepo treba umirit z idejami o tak?nem avtomobilu (razen ?e je ?lovk prpravlen tlako slu?it svojmu lastnemu avtomobilu :whatever: ) in se je treba o Cliu 1.5 dCi pogovarjat...jz tud ne razmi?lam o nakupu Astona, ker sm prekratek zanga in ne vem zakaj bi ga pa zarad tega kritiziral ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hellu, sem ravno iz testne vo?nje, ki pa me je razo?aral. Avto pri vi?jih obratih 5-6 dobi kr tak ?udn dodaten zvok, kot da se za?ne nekaj tresti, tak ob?utek sem dobil da si ga mogu res prost da se je premaknu ?tevec ... kot da bi bil brez mo?i .... in sem mislu ok mejbi je tak filing, ampak tut po digitalnem ?tevcu je vse skupaj potekalo prekleto prepo?asi navzgor za 190 konjev, kljub 3 prestavi ob 115km in dokonca gasu na obvoznici.

 

Je to kaj narobe z motorjem, izguba komprisije kot sem bral v prej?nih postih? Odgovor prodajalca je valda bil, da se najbr? trese plastika ... ok, ampak mo? motorja mi pa ?e vedno ni jasno zakaj in kako.

 

P.S: Glede mo?nej?e, ja sej kej drugega mi ne preostane in sicer tole:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2123280&show=1

 

?e mogo?e kdo pozna ...

 

Yap, tale je pa moja biv?a Mazdica. Vidim da jo ?e prodajajo. In to je Revolution model ki ima 230 konjev in ne 190, razen ?e so kaj menjal.

 

Hm...jaz sicer ne bom rekel da nekateri ne morte met ve?je porabe ampak jz tankam konstantno tkole 50l in nardim polet okol 450 km in pozimi okoli 400 km. Osnovno?olska matematika nas pripelje do porabe, ki je dale? od 20 l.

Ko sem avto kupil je blo treba seveda prvih par tednov zadevo sprobat in posledi?no vozit skor konstantno na zelo visokih obratih in sem naredil s 50l vsaj od 320 do 330km. ?e spet dale? od 20 l.

Naj omenim, da se je avto vozil na stock plati??ih in predpisanih dimanzijah gum. Na avtu ni nobenih predelav.

Najvar?nej?a tura je bila pa lani na Pag in nazaj ko sem s 50l naredil 550 km, sicer ob neumnih Hrva?kih omejitvah 60 al pa 80 km/h pa ravnina, da ji konca ne vid? :angry2: je pa res da je klima vseskoz delala na polno.

 

Evo to so moje izku?nje...?ist to?no take kot sem jih imel ?anso izkusit.

Teh 20l pa po teh izku?njah sode? ne znam komentirat :ne vem:

 

Druga? pa avto ?pi?ka :notworth::ouje: jz sem zelo zadovoljen z njim in ga nimam namena menjat razen ?e pride do kakih izrednih situacij in ne bo druge mo?nosti.

Poraba olja tam nek 1l na 3-4k km.

Jaz delam nekje 15.000 km na leto in stro?ki mi niso tok omembe vredni. Roko na srce...?e je pa na mesec recmo 800 EUR prihodkov se pa lepo treba umirit z idejami o tak?nem avtomobilu (razen ?e je ?lovk prpravlen tlako slu?it svojmu lastnemu avtomobilu :whatever: ) in se je treba o Cliu 1.5 dCi pogovarjat...jz tud ne razmi?lam o nakupu Astona, ker sm prekratek zanga in ne vem zakaj bi ga pa zarad tega kritiziral ;)

 

Poraba je konstantna tm od 13-17 litrov, odvisno od tega kolk ti?i?. ?e ne ti?i? je 13-14, ?e pa ti?i? je pa 16-17.

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2. Moja je bla tista ki jo majo na AC Cosmos. A si jo ?u testirat?

 

?tevilka 1 je pa pomoje una od Eduarda ?alarja (unga k ma Les Mills ?ez).

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaneda,

ja testiral sem obe ... od Zalarja ma zani? motor, ta prej?na tvoja je veliko bolj?a ... razen par malenkoti zgleda kr ohranjena, tut motor je zlo lepo deloval ... mi lahko ?e ti kaj pove? glede tega avtomobila, nepristransko hahaha:) Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaneda,

ja testiral sem obe ... od Zalarja ma zani? motor, ta prej?na tvoja je veliko bolj?a ... razen par malenkoti zgleda kr ohranjena, tut motor je zlo lepo deloval ... mi lahko ?e ti kaj pove? glede tega avtomobila, nepristransko hahaha:) Hvala.

 

Tko ti bom reku, ?e bi res rad mel ta avto, se ti jo pomoje spla?a kupit. Jest v enem letu, kolikor sem jo mel, nisem mel kak?nih hudih problemov z njo. Na konc ko sem jo prodajal je edino ?udno v?igal motor (ni takoj v?gal kot ponavadi, ampak se je zdelo kot da je nekaj narobe), ampak na AC Cosmosu so skoz zatrjeval da je to vse v redu. Nisem pa bil nikoli zadovoljen z Mazda servisi, ker so v glavnem samo ra?unal in ni? pametnega naredil. Tudi nasveta niso znali nikoli dat. Druga?e pa je RX-8 res super ?portni avto, samo mora? vedeti da so stro?ki vzdr?evanja kar visoki (benz, olje, servisi, pa ?e ?e kej crkne). ?e ho?e? met samo ?portni avto je super, za kej drugega pa ni ravno uporaben. Pa ceno lahk komot zni?a? na ene 12000? pa ti jo bojo najbr? vseen prodal ;). Kilometri so pa tud realni.

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...ne vem ?e bi se ravno strinjal, da je tok neuporaben...glede na podobne avtomobile je ?e celo bolj uporaben. Jaz ga mam za vsakodnevno rabo in mi zelo lepo slu?i. Za tak?en avto ma velik kufer, ni extremno nizek, 4 vrata, in ?e pod nizkimi obrati se super pelje kar je pomembno za vsakodnevno vo?njo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...ne vem ?e bi se ravno strinjal, da je tok neuporaben...glede na podobne avtomobile je ?e celo bolj uporaben. Jaz ga mam za vsakodnevno rabo in mi zelo lepo slu?i. Za tak?en avto ma velik kufer, ni extremno nizek, 4 vrata, in ?e pod nizkimi obrati se super pelje kar je pomembno za vsakodnevno vo?njo.

 

Glede uporabnosti sem mislu bolj tko, dokler se vozi? po normalni cesti je vse OK. ?e pa zavije? na kaj malo slab?ega s kak?nim kucljem ali ?e pride? na kak?en ?uden klan?ek je zaradi nizke vi?ine od tal in zaradi malo ve?je medosne razdalje takoj lahko kak?en problem z nasedanjem. Poleg tega ne more? it smu?at ?e je cesta malo bolj zasne?ena. Do pla?e se ne more? pripeljat ?e je slab?i dostop (jest kajtam pa je fajn ?e se pripeljem ?im bli?je kje). Pol je takoj problem ?e gre? kam v hribe in bi se rad kam malo bli?je pripeljal. Ma res je avto sam za na dobro cesto. Na cest pa je tud skoz gu?va pa sami ?kifi k samo colajo, tko da nima? kej s konji razen da ?rejo denar. Sem ugotovil, da zdej k mam kanto Xaro Picasso je vse bolj?. Mam plac, povsod pridem, stro?ki so d?abe, ni mi jo ?koda, vzdr?evanja skoraj ne potrebuje - edino kar me kdaj prime je da bi kak?en ovinek oddriftal pa se pol spomnim da ne bo ?lo :D . ?e bom pa spet rabu kak?en dirka?ki u?itek al pa mal driftanja, bi si pa raj?i za par uric najel kak?no ma?inco na dirkali??u in se malo sprostil. Ampak na koncu bom pa vseeno rekel, ?e ima ?lovek primeren lifestyle za tak avto, potem je res ?pica avto. Al pa za drugi avto (?e prvi pokrije vse potrebe ki sem jih jaz na?tel) je pa tud zelo v redu.

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda to se strinjam ampak to je tako in tako te?ava vseh ?portnih avtomobilov. Za uporabnost kup? ne vem...Qashqai-ja recmo al pa kwa jz vem kj podobnega a ne. Sam pol se mor? sprijaznit z dejstvom da se bo? pa? vleku ke po cest k povo?ena ?aba.

Vsaka stvar ma svoje poz. in neg. strani.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni

 

Rabim ?im ve? informacij, ker kupujem RX8 :) in sicer kaj pi?e v prometni 1308 ali 2x 1308 kubikov. Glede ma?ine pa kdo je imel pri kaki te?ave in koliko imaste najve? prevo?enih kilometrov. Kak?na je razlika med 192 in 231 razli?ico in ?e se spla?a dat par ? ve? za mo?nej?o. Kak?na je realna poraba ne, da bi me motilo ker vem, da pije :)) saj moja bemfa tud vzame veliko ?e se preganja.

 

Ker ne poznam oz. nimam izku?enj z wanklom me zanima kaj treba pri nakupu pazit?

 

Hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prometni pi?e 1308, ker je motor dvokomorni in skupna kubatura pa? tok nanese. Moja dela popolnoma brez problema, dejansko z motorjem nisem imel niti najmanj?e te?ave pa sem ?e zelo lep paket kilometrov nardil. Imam pa skoraj 80.000 km.

Pocen servisi, servisni interval je ?ist OK, olja ne kupuj na servisu ker je dost predrago in se istega (druge nalepke na embala?i) da dobit dost ceneje.

Glede 192/232 KM bom pa reku tko kot je en model k jo je testiru: "obstaja manj mo?na verzija motorja, katere nih?e ne bo hotel in tista prava 232-konjska" hahaha...

Edino kar je je to, da tega motorja ne sme? uga?at mrzlega (?e se recmo samo par km zapelje?) brez da pri uga?anju ne bi pohodil gasa vsaj tja do 3000 vrt./min, ker druga?e ga "zazauga?" in ga je potem potrebno na porivanje v?gat :D Ogret motor pa lahko normalno uga?a?.

Sam to ti pride s ?asoma povsem v kri in nardi? to avtomatsko zmer k avto uga?a?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

citiram:

Hm...jaz sicer ne bom rekel da nekateri ne morte met ve?je porabe ampak jz tankam konstantno tkole 50l in nardim polet okol 450 km in pozimi okoli 400 km. Osnovno?olska matematika nas pripelje do porabe, ki je dale? od 20 l.

Ko sem avto kupil je blo treba seveda prvih par tednov zadevo sprobat in posledi?no vozit skor konstantno na zelo visokih obratih in sem naredil s 50l vsaj od 320 do 330km. ?e spet dale? od 20 l.

Naj omenim, da se je avto vozil na stock plati??ih in predpisanih dimanzijah gum. Na avtu ni nobenih predelav.

Najvar?nej?a tura je bila pa lani na Pag in nazaj ko sem s 50l naredil 550 km, sicer ob neumnih Hrva?kih omejitvah 60 al pa 80 km/h pa ravnina, da ji konca ne vid? je pa res da je klima vseskoz delala na polno.

 

Evo to so moje izku?nje...?ist to?no take kot sem jih imel ?anso izkusit.

Teh 20l pa po teh izku?njah sode? ne znam komentirat

 

Druga? pa avto ?pi?ka jz sem zelo zadovoljen z njim in ga nimam namena menjat razen ?e pride do kakih izrednih situacij in ne bo druge mo?nosti.

Poraba olja tam nek 1l na 3-4k km.

Jaz delam nekje 15.000 km na leto in stro?ki mi niso tok omembe vredni. Roko na srce...?e je pa na mesec recmo 800 EUR prihodkov se pa lepo treba umirit z idejami o tak?nem avtomobilu (razen ?e je ?lovk prpravlen tlako slu?it svojmu lastnemu avtomobilu ) in se je treba o Cliu 1.5 dCi pogovarjat...jz tud ne razmi?lam o nakupu Astona, ker sm prekratek zanga in ne vem zakaj bi ga pa zarad tega kritiziral

 

 

Se poplnoma strinjam s tabo BArkley tk da bol prav nebi mogu povedat kot si ?e ma pa ?e ker kaj pametnega za vpra?at pa naj pi?e pa mu bomo vse lepo povedal. Tk da ne bit prevec v dvomih sm js tut bil pa zj niti najmanj ?al da sm se odlo?u tk da go for it pa l.p.

LIFE IS LIFE.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede zagona motorja ne skrbet...ga v?asih parkrat obrne preden ?tarta...to ni ni? novga.

 

 

Aha... No to nisem vedo. No Prodal sem BMW-ja in ?akam, da iz nem?ije pride mazda, ker tukaj v slo ni ni?esar. Uvo?ena bi naj bila tam na cesto postavljena od 13-14k? in to avto iz salona tako, da je vsaj preverjeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam tko en rahli off-topic:

ne vem zakaj velja pri nas, da so avti uvozeni iz nemcije najboljsi? vsi, ki imajo malo boljse avte vozijo kar na maksimumu na avtocestah...posledicno taki avti niso tko dobri kot npr. iz sosednje nizozemske ali belgije, kjer imajo limit 120km/h pa se kamere povsod...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stari ?vaba je ?vaba ?e ne po koreninah pa vsaj po prodaji prvemu lastniku. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.