Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, ko nekaj za?ne srat na avtu potem ?e kak?no te?avico najde?. V glavnem, problem je ker so verjetno klju?avnice zabasane s svinjarijo. -pa? glede na to da je daljinsko centralo se klju? bol mal vtika v vrata :) Voznikova vrata ?e od kar imam avto ne morem odkleniti na klju?, sopotnikova so ?la do v?eraj ko sem probal na klju? zakleniti avto (?e dobro da je blo tolk ?troma v avtu da je dalinc svoje naredu in da se je tudi zjutraj vse odklenilo in izklopil alarm).

V glavnem zanima me s katerim ?istilom se da to spucat (verjetno kak?en razma??evalec)...WD ne dela tko da ?e ima kdo kak?no idejo oz. ?e je kdo ?e ta problem re?eval naj kar napi?e.

?e tolele...s katerim sprejem,mastjo oz. ?emerkoli je najbolje namazati vodila za spust in dvig ?ip?

Napisano

WD sem probal ?e na voznikovih vratih pa ni ?lo. Hmm...od ?esa bi pa lahko ble razletene ?e se jih noben niti dotika ne? Prej mislm da je kej zarustan in zasvinjan. Aja pa da se ne bo kdo spomnu da naj jih vn vr?em pa lukne pokitam :hohoho:

Napisano

Aja pa da se ne bo kdo spomnu da naj jih vn vr?em pa lukne pokitam :hohoho:

 

Naredi? to in ni ve? problemov z klju?avnicami. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Grega za tista vodila za ?ipe in nasploh za gumice raznorazne ponavat priporo?ajo silikonski sprej! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Grega za tista vodila za ?ipe in nasploh za gumice raznorazne ponavat priporo?ajo silikonski sprej! :bravo:

 

Stekla in raznorazne gumice niso klu?avnica vrat.Klju?avnica je ponavadi aluminij in medeninasti list, ki za?tekajo ali pa se zatikajo.Zato je najbol?e, ?e vzame? kar wd in najprej zlaufa? klju? not in ven, (tako kot kaj drugega pri ?enskah :D ), pa ?ele potem poskusi? obra?at klju? levo desno.Pa ni?esar ne delaj na silo, ker bo? lahko naredu kako sra..., pa ?e z kakim rezervnim klju?em tudi nared to, ker je lahko klju? obrabljen in ima? ?e zaradi tega te?ave.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, bom probu vse tolele ?e enkrat...klju? gre pa samo do polovice notr. Kot bi YavarYe X6V6 reku: va?n da gre pr ?enskah do konca :hohoho:

Napisano

kar se ti?e klu?avnic bom iz svojih izku?en povedal takole!!!

 

Pri prej?nem avtu imel take probleme,pa sm mazal ?prical z vsem podobnim kar ma?e ra?ira itd.

Pa je delalo nekaj ?asa pa spet ni delal!!!

 

Pol sm pa komplet klu?avnico od?ravfal razdru in pobrisil rjo in namazal z mastjo in nism imel ve? problema!!

(v kolikor je rja problem in svinarija!!!)

 

Kar se pa ?ip ti?e je pa tko!!!

Vodila so ponavad dost namazana problem pa je v ZAJLI ki je v ovoju znotraj vrat!!

Tam se mast posu?i ali je zmanka in zajla gre na suho!!!!

Najbol je fajn na?pricat s teko?o mastjo to zajlo ?e pride? kako zraven!!!

Vodila pa niso tak problem!!!

 

bom pa js to moral pri sebi na sovoznikovih vratih nardit!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

te probleme sm tut sam imel - klu? na voznikovih vratih sem lahko vtaknu not, sam zavrtet se ga ni dal...

najprej sm probu na?pricat z unim silikonskim sprejem - ni blo n? bol?...

pol sm pa vzel mast, jo namazu na klju?, klju? vtaknu not v klju?avnico in to parkrat ponovu, zdej pa dela ko nova :D (edino sranje je k ma? pol klu? mal masten ko odklepa?, zaklepa?...)

 

vodila za ?ipe sm se pa danes spravu gledat ker komaj gor spravim ?ipe...vzel dol tapeto, pol sem od?raufu ?ipo iz vodil in jo tut vn vzel...vodila sem spet namazu z mastjo in vse nazaj vkup dal...mal razlike se pozna - ni treba ve? z roko prijemat ?ip pa gor vle?t :D so pa namre? na ?trom ?ipe...

 

uglavnem mast v roko pa udri po siromaku ;)

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)
Pozdravljeni,

 

 

 

 

prodam NOVI-set avto klju?avnice za MAZDA 3 F, 1.4.

 

 

Vsebuje dve klju?avnici in dva klju?a.

 

 

Naro?eno iz Nem?ije. Zraven prilagam originalni ra?un.

 

 

 

 

 

Lep pozdrav

 

 

 

Popravljeno od mazda 3vo
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Gre? na mazda servis s tisto malo alu plo??ico za klju? in ti naredijo nove klju?avnice za isti klju?. Premontira? vlo?ke in ima? re?eno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.