Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Sem nova ?lanica na forumu! Lepo vas pozdravlam. Za vas bi imela vpra?anje glede tehni?nuh okvar in pomakljivosti motorja, ?e so slu?ajno prisotne.

To pa me zanima zaradi pretekle slabe izku?nje, in sicer z Renaul Cliom in njihovimi ?obami (dizel)? Ker sm dobila informacijo da ima Mazda ravnotako od Dlefija ?obe, me zanima ?e je imel kdo od vas kak?ne probleme z tem oziroma ?e opa?ate kakr?ne koli te?ave pri njihovih dizlih.(pumpa, ?obe, turbina,...)

Najlep?a hvala vsem, ki mi boste lahko pomagali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljena na forumu! :bravo: Prvo kot prvo,Mazde NE more? primerjati z Renojem!!!! ?zmeden? Sploh pa ne Mazde 6 on R. Clia.... :( Kaj ve? pa ti bodo sigurno povedali sre?ni lastniki teh Mazd. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljena na forumu!!!

 

ham nimas se kaj bat ker mazda ni clio!!!!

 

kako tocno je pa za dieselske masinke naj pa tisti povedo ki se z njimi okol vozijo!!! :D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zivjo majci22

meni je crknila delphi pumpa pri 9000km (cist na zacetku), ampak mislim, da sem eidini tak primer 8I feel special :) )

drugace pa, menjam filter za gorivo na vsakem servisu (20.000km) in nimam nobenih tezav tudi z gorivom iz makedonije (dalec najslabsi)...

drugo pa pri 125.000km povsem brez problema,dizel motor v mazdi6 je (zame) fenomenalen :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo pozdravljena

 

Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

Bottomline

?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala lepa za tako hitre odgovore!

No upam tudi jaz, da bom imela ve?jo sre?o pri novem nakupu. Kaj pa kej predlagate glede motorja(kok konjev al 121 al 136)?

 

karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo pozdravljena

 

Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

Bottomline

?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju ;)

 

Boss, kolega moj ima preko 300 kkm z mazdo 6 CD120. Nobenih problemov nikoli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, kolega moj ima preko 300 kkm z mazdo 6 CD120. Nobenih problemov nikoli.

 

No to pa je lepo za sli?at :bravo: se pravi, da ?ez kak?ni dve leti mi ne bo nujno treba razmi?ljati o menjavi :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.

 

Malce te bom dopolnil - 136KM potegne bolje zgolj v vi?jih obratih, s pravi nad 3500 obrati v minuti. Glede na to da diesli niso namenjeni teranju v obrate le to ni preve? pomemben podatek.

 

Tudi kon?na hitrost (nepomemben podatek :) ) je pri mo?nej?em motorju le za 2km/h ve?ja od ?ibkej?ega motorja. Ravno tako je pospe?ek od 0-100km/h za zgolj 4 desetinke sekunde bolj?i kot pri ?ibkej?i. Medtem, ko je najve?ji navor pri obeh motorjih popolnoma enak (310Nm) in to pri dieslih najve? ?teje, ko se pogovarjamo o zmogljivostih.

 

Moje mnenje je, da raje izberi ve? opreme s "?ibkej?im" motorjem, kot pa manj pa mo?nej?i motor, druga?e pa tako kot pravi Labi vzemi tisto, ki je najbolj ohranjena za dobro ceno ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss hvala za info. Sej ?e ti po pravici povem mi konji res niso tako pomembni. Va?no mi je, da se avto lepo pelje, pa ?e rabi? za prehitet, da nima? problemov (kar pa mislim, da je dost konjev). Sem pa delala primerjavo z VW in opazila, da dobi? absolutno ve? opreme pri Mazdi in tudi ve?ina, ki so dizli imajo zelo veliko dodatne opreme.

Hvala ?e enkrat vsem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prehitevat s tem avto je ?ala mala in glede na to, da si ?e imela diesla potem ve?, da se ne prihteva na visoke obrate ampak v obratih, kjer je najve? navora (recimo od 2.000-3.500). In ?e to upo?teva? potem vidi?, da konji tukaj sploh niso pomembni.

 

Za ?e bolj?o primerjavo so fantje merili pospe?evanja z napravico G-tech, kjer je bil Labi, s svojo 121 konjsko ?estko, hitrej?i tudi od ve? kot 20 konjev mo?nej?ih in 300 in ve? kil la?jih strojev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

 

 

Tukaj je napa?na navedba - moja "biv?a" 6-ka CD136 TE ima pravkar 153.000 prevo?enih km, pa motor te?e lep?e kot prvi dan! :jupiii: Torej, ni? bat - samo gorivo to?it pa gasa... :pepsi:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj dobiti kako ?im mlaj?o in ?im manj kilometrov...

Sam sem imel sre?o,da sem "skinu"eno z malo km,pa ?e eno leto garancije ima... :bravo:

 

Pazi tudi na to,da ima potrjeno servisno knji?ico!...Jaz sen mojo pred nakupom zapeljal na Mazda servis.

?e ti ne dovolijo,je ?e sumljivo... :ph34r:

?au,pa veliko sre?e pri nakupu. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tisti, ki imate 150.000 km ali zgoraj omenjen s preko 300.000 km - poleg glavnega servisa ste kaj menjali? turbina, kak?en luft messer, kak?en senzor , karkoli?

 

Iz preventive zamenjana turbina pri 290 kkm, avto se je vozil na dolge fure in niso hoteli rizkirat kake okvare, druga?e pa luftmesser NI bil zamenjan nikoli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.