Skoči na vsebino

zra?ni filter


Segi

Priporočeno sporočilo

rabm par nasvetov od mojstrov...

 

nekej ?asa me je mu?la cev ki gre od filtra naprej da zajema zrak...

in glej ga zlomka, uzadno ko sem mel preve? ?asa sem se spravu ?raufat ?katlo za filter (airbox?) da bi najdu kje imam tisto cev za zajemanje zraka...torej sem jo kon?no najdu (speljano v levi blatnik ?isto na vrhu)...

zdej me pa zanima, kaj se lahko zgodi ?e jest to cev odstranm, ker tam ko zajema zrak v blatniku (direkt za ?migavcem) se mi zdi da ga od nikoder nima kaj dost za zajet - torej sem jo lepo odstranu in zdej zajema zrak pod airboxom (kjer pride vsaj kej zraka vmes)

 

zanima me a lahko kej zjebem ? (predvidevam da ne, sej se je pove?al samo dotok zraka??)

 

zdej me pa mu?i ?e tista cev ko je speljana nad hladilnik in povezana z neko plasti?no zaprto cevjo ki pojma nimam za kaj bi slu?ila (mogo?e da greje zrak??) - tudi to sm odklopu, jo obrnu navzdol da ?e ta pobira zrak izpod odbija?a...

 

povrhu pa sem ?e navrtal par lukenj v spodnji del airboxa..

 

torej vse cevi so pod filtrom (tak da po mojem mnenju svinjarije ne more potegnit v ma?ino)- gotovo bo samo mal bol pogosto treba menjat filter ko se bo hitreje umazu ??

 

 

Zdej mi pa vi povejte ali je bla to dobra poteza, al nej raj vse skupaj nazaj dam v prvotno stanje in ?ez tiste lukne ko sem jih zvrtu nalepim selotejp ?? Prednosti, slabosti ?

 

mam ob?utek da je avto mal bol ?iv pod nizkimi obrati, in povru ?e malo bolj muka :)

 

Lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vpra?anje kolk bi ti zdaj lahko topel zrak vleklo, samo ?e si dobro napeljal vse cevi nebi smelo.

 

Zaprte cevi in posode ki so tudi napeljane na Airbox pa so ponavadi za du?enje zvoka, da ne "muka"

 

?e sem te prav razumel, morem jest samo poskrbet da ne vle?e toplega zraka, temve? mrzlega ane? ali ravno obratno?

za cev ki je bla napeljana v zaprto posodo sem 100% da sedaj vle?e mrzel zrak, za tisto ko je bla speljana na vrh blatnika bo pa treba ?e malo poskrbet pa speljat malo ni?je v blatnik..

 

kako je pa potem ?e pride voda v filter ko bodo cevi speljane malo ni?je (naprimer ?e zapeljem ?ez kako lu?o), zna avto crknit al kaj?

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zna crknit ?e misli? po vodi vozit.

 

tisto cev ki je napeljana v blatnik bi jaz kar pustil, ker tam tudi vle?e hladen zrak, pa ?im manj raznih zavitih cevi, mora biti ?im bolj direktno.

 

 

pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zna crknit ?e misli? po vodi vozit.

 

tisto cev ki je napeljana v blatnik bi jaz kar pustil, ker tam tudi vle?e hladen zrak, pa ?im manj raznih zavitih cevi, mora biti ?im bolj direktno.

pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.

 

bom probu obvit vse lu?e na cest :D

 

evo cev sem ?el slikat ker se mi zdi precej ozka na nekaterih delih in tudi zavita..napeljana pa je kot sem ?e napisal za levi ?migovc in ?aromet, od kot zrak jemle mi ni jasno - ker sem malo firbcal tam okoli pa ni nobene odprtine+predvidevam da poleti ko se ?rn pleh zgreje vle?e zelo vro? zrak...

post-629-1171916088.jpg

 

edina re?itev je potem da se malo blatnik poflexa in pokita pa da se naredi to da vle?e mrzel zrak (ampak zopet me mu?i vpra?anje kako je zdej s tem, ker voda z lahkoto pride noter v cev)

post-629-1171916191.jpg

 

 

lp ;)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vidim da ima? podoben Airbox kot jaz :D in ti lahko ob priliki poka?em kako imam jaz narejeno.

 

Je najbolj enostavno in direkt piha noter hladen zrak, brez karoserijski predelav, edino brez meglenk sem :D

 

Predvidevam da ima? podobno ?katlo, samo da je bolj desno tam ko imam jaz ekspanzijsko posodo.

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marko: ko bom naslednji? hodu v va?e kraje po kak?ne rezervne dele ti prej sporo?im pa se oglasim da vidim to ?udo...meglenk itak nimam, sam gotovo bo treba lukne vrtat v odbija? (ko bo dinar bom lepo nabavu ?e en odbija? pa se malo s fiberglassom poigral pa bomo vidl kako pa kaj ;) )

 

nisde: ?e sem prav markota zastopu je za "nemukanje" kriva samo tista posoda nad hladilnikom, torej odtegne? tisto objemko na cevi, potegne? dol cev in to je to...minutko dela

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marko, kok ?asa se pa porab da se une posode zarad katerih filter ne muka dol poberejo? Me mika da bi sprobu filtr ?e ma sploh kj zvoka 323F-ka.

 

Muka tudi z posodami :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.

 

Ne prodajaj bu? !

Kater avto pa ?e laufa na tople zrak, mazde nimajo lopute za topel zrak ?e cca 20 let !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne prodajaj bu? !

Kater avto pa ?e laufa na tople zrak, mazde nimajo lopute za topel zrak ?e cca 20 let !

 

torej mi ni treba skrbet da mi bo zaug kakih par km ve? laufal in bi bla s tem vi?ja poraba...

yavarye: sam avto je pa tut ?e skor 20let str, ?e smo natan?ni 17 :D

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej mi ni treba skrbet da mi bo zaug kakih par km ve? laufal in bi bla s tem vi?ja poraba...

yavarye: sam avto je pa tut ?e skor 20let str, ?e smo natan?ni 17 :D

 

lp

 

Ni zauga in podobnih stvari, samo kak promil ve? benza si na?prica v cilindre. Pa funkcija zauga je popolnoma druga?na, kot to da v hladen motor vle?e topel zrak. Kukr pa vem pa ti nima? ve? kakega pokrova ?ez izpu?ni kolektor in iz njega potegnjene cevi v filter in naprej v motor, lahko pa da se motim.

 

 

 

 

PS. Hladen zrak je zakon, bolj je mrzel bolj? e se pelje moj V6 !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PS. Hladen zrak je zakon, bolj je mrzel bolj? e se pelje moj V6 !

 

Yap, ve? molekul kisika na isti volumen poskrbi za bolj?e izgorevanje - zato pa se uporabljajo razni intercoolerji in podobna krama za hlajenje. :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj js tud ne vem vsega, samo nekaj malega pa vseen. sramezljiv

 

Saj pri ?tromu bo? pa ti mene kej nau?u, pa bova kvit. :)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.