Skoči na vsebino

TEZA AVTOMOBILOV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
:D no ze naslov vse pove,ker smo se v celju nekaj menli o tezah nasih strojev predlagam da tu napisemo kake podatke ma kdo v prometni in da vidimo kaka so odstopanja.V moji mazdi 323f ba 1.5-16v pise 870kg,v 2.0-v6 pa pise tocno 1000kg,

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Pri meni pi?e nekaj pod tono, torej 960 kg. :P Pomoje res nima kaj ve?.

Zanimivo mi je pa to, da ima prijatelj na Nissan Primeri GT po prometni nekaj pod tono :hohoho: v resnici pa 1200 kg+. :hohoho: Da ne omenjam gluposti v stilu tega, da ima Marko MX-3ko pa pet sede?ev registriranih, nekateri pa 4..

Ali pa to, da ima "nek" avto po prometni 150 konjev, uradni podatki so pa 143. <_< Samo zato ker je bila podobna verzija motorja v drugem avtu mo?nej?a.

 

Glupost slovenskih uradnikov... :whatever:

Napisano

Moj pa ma 1308 ccm,pa 1308 kg! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

MX-3 V6 jih ima 1160, v prometni je pisalo 1200...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jst sm mel prej mx-3 1.6 sohc, 90KM...je pisal 1140 KG, kar je tudi uradni podatek... bila je registrirana za 5 sedezev!!! :P

 

Sedaj na 1.8 V6 pa pise 1110 KG, uradno bi jih naj imela 1190KG (kar je bolj verjetno), je pa registrirana za 4 osebe?! <_< Pa v prometni mi pise tip vozila 1.8 V16 (keri idiot je to natipkal tut ne vem)! :D

:)
Napisano

Pa v prometni mi pise tip vozila 1.8 V16 (keri idiot je to natipkal tut ne vem)! :D

 

uuu to je pa tko kot Bugatti Vayeron

33112_1.png

Napisano

Bugatti Veyron si mislo ne? Pravo raketo iz predprej?nje oddaje TG! :bravo: Mislim,da bi bil Tich kr sre?en s tako prostornino.... :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Bugatti Veyron si mislo ne? Pravo raketo iz predprej?nje oddaje TG! :bravo: Mislim,da bi bil Tich kr sre?en s tako prostornino.... :P

 

ma tako nekak, ko se spomnim kolk dnarja ho?ejo zanj se mi tok zafecla, da ?e imena ne znam izgovort, kaj ?ele napisat :)

33112_1.png

Napisano

V moji prometni pi?e da ima moj avto 1260 kg.Malo sem uredil da je bolj pregledno:

Te?e po prometni:

 

-Bobi: 323F 1.5-870 kg :blink: 2.0-1000 kg :blink:

 

-Ciko Boy: Xedos 2.5-1100 kg :blink:

 

-Symon: 323C 1.5-960 kg

 

-Sorti: Mx-3 1.6-1060 kg

 

-Poky: Rx-8 1.3 :D 1308 kg

 

-Nisde: 323F 1.5-1100 kg

 

-Kaalman: Mx3 1.8-1200 kg

 

-Tich: Mx3 1.8-1110 kg

 

-Zemir: 323F 2.0-1260 kg

Napisano

Mazda6 SPC 2.3i GT: 1405 kg - brez mene.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Mazda 6 CD 121 Evo oprema 1520kg - zaenkrat sem najte?ji tako po kilah avta, sebe in karakterja - :bravo:

33112_1.png

Napisano

Boss pa kako opremo mas to?? A stejes se mitraljeze pa to? (si pa pozabu dodat M6 sport)

 

Mazda 6 CD 120 CE: 1410 kg

na prometni vem, da je en drug podatek mislim da okoli 1300kg...ne vem pmoram pogledat (prometna je pa v avtu nekje)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moj sedanji Mikser pa naj bi mev po prometni 990 kilakov, u resnic pa jih ma najbr? ?e mn, glede na to da je mazdohist neke kose kovine stran rezov na zadnjem koncu! <_<:P

 

Prej?nja ma?inka GT 1,8 16v pa je mela v prometni 1180 kg, se prav 80 te?ja od ?ikotovga ksedoza9! ?zmeden?:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Boss pa kako opremo mas to?? A stejes se mitraljeze pa to? (si pa pozabu dodat M6 sport)

 

Mazda 6 CD 120 CE: 1410 kg

na prometni vem, da je en drug podatek mislim da okoli 1300kg...ne vem pmoram pogledat (prometna je pa v avtu nekje)

 

Podatek sem pobral s te strani Carfolio.com, kjer pi?e 1510kg sem pa dodal seveda ?e 10 kil za mitraljez, kot si ?e sam ugotovil. :lol:

 

Druga? pa men v prometni pi?e 1435kg sam kot smo se ?e prepri?ali je ta podatek ?e najmanj to?en. Na Mazdini strani pa je podatek 1485kg za 120 CD Sport (petvratna). No in ker podatek je zdaj pravi? Zmeda totalna.

 

Na www.mazda.si imajo podatek za ?tirivratno dizelco je 1440kg (1.8 ima 1305kg) za petvratno torej 1485kg (bencinar 1330kg) za kravavan pa 1520kg (bencinar 1.8 1360kg).

33112_1.png

Napisano

Izgleda, da je nova tezja za 30kg pol (15kg sesta prestava, 100gr vecji znak, 250g una plastika za nepripete pasove.i...itd :D )

ne verjet carfoliu, ker lazejo...(ti podatki na mazda.si so kar tocni)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A bi nam kje pustil da stehtamo avte...pa re?emo da damo za per in ?evap?i?e :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

A bi nam kje pustil da stehtamo avte...pa re?emo da damo za per in ?evap?i?e :D

 

mene niti ne zanima kok tehta, tko da grem direkt na cevape :)

 

drugac pa na moji prometni pise 1335 kg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mene niti ne zanima kok tehta, tko da grem direkt na cevape :)

:hohoho: ja sam je res hrana bl va?na k te?a pleha :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

moja mx-3pa je te?eka 1100kg. motor pa 1.6 16v. v prometni registriran za 4 osebe, na zavarovalni polici pa za 5.

 

samo lahko re?em : kaj ta zemlja nosi :D

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

kon?no realni podatki o te?i mazde xedos9

 

- Front and rear body color impact absorbing bumpers

- Chrome/bright trim

- Coefficient of drag: 0.29

- Driver and passenger power heated body color door mirrors

- External dimensions: overall length (mm): 4,821, overall width (mm): 1,770, overall height (mm): 1,394, wheelbase (mm): 2,751, front track (mm): 1,529, rear track (mm): 1,529 and curb to curb turning circle (mm): 11,400

- Front fog lights

- Projector beam lens halogen bulb twin headlights

- Luxury trim

- Metallic paint , gloss paint

- Rear window

- Front body color spoiler

- Tinted glass

- Weights: gross vehicle weight rating (kg) 1,844 and curb weight (kg) 1,459

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

No vidi?,da smo meli prav,da ma skor tono pa pol! ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.