Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ahoj

 

Sem v?eraj kupil mojo prvo Mazdo, pa sem pozneje opazil veliko odstopanje ?tevca za hitrost.

Npr pri 50 km/h ka?e 70km/h, pri 90 km/h ka?e 120 km/h itd....

Motor je pa 1.3 , 16V , 75KM.

A je mo?no da je menjalnik menjan in je razmerje druga?no ?

Napisano

Ahoj

 

Sem v?eraj kupil mojo prvo Mazdo, pa sem pozneje opazil veliko odstopanje ?tevca za hitrost.

Npr pri 50 km/h ka?e 70km/h, pri 90 km/h ka?e 120 km/h itd....

Motor je pa 1.3 , 16V , 75KM.

A je mo?no da je menjalnik menjan in je razmerje druga?no ?

 

 

prej je mo?no, da nima? pravih dimenzij gum montiranih...

 

?tevec sicer la?e v povpre?ju za 5-8 km/h ?e original... pri ve?ini vozil...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lahko, pa je senzor za hitrost napa?en in daje napa?ne podatke na ?tevec.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

prej je mo?no, da nima? pravih dimenzij gum montiranih...

 

?tevec sicer la?e v povpre?ju za 5-8 km/h ?e original... pri ve?ini vozil...

 

Hmmm, pri 90 na uro je napaka 30 km/h - potem bi moral met res sme?no majhna kolesa montirana... :ne vem: :whatever::P:hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

Sem preveril :

gume so 155/80/13 , ?tevec je z zajlo priklopljen na menjalnik,.....vsaj na radar ne bom priletel :)

 

Slikano na AC Celje-MB. Kaj je to Mazda ali Ferari ?

post-884-1173151852.jpg

post-884-1173152123.jpg

post-884-1173152152.jpg

 

Sem pa opazil da v?asih ?tevec dela kot je treba, ve?inoma pa ne, tako da bom na odpadu probal drugega dobit pa stestiram.

Napisano

Sam stari ma? hud stroj gre z 4000 rpm ve? kot 180 km/h :D .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pri meni je 185 km/h to?no 5000 rpm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

heheh pr men je 4.000 obratov pri 200km/h :vesel:

 

Je pa varijanta s 3. prestavo, pa se zadeva spremeni na 180 km/h in 7800 rpm.

 

Poraba pa :( .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.