Skoči na vsebino

homologacija plati??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm...

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Pa ?e nekaj je....cca 2.leti nazaj sem na nekdanjega Renaulta ?elel par stvari gor obesit, pa so mi v okoli?kem Grosupljem kjer sem opravljal TP in spotoma povpra?al po tem, povedali okvirno ceno za tak?ne posege, pla?a pa se vse skupaj lahko pri njih.... :vesel:

 

Ne?esa pa ne pla?a? preden ne dobi? ra?una oz potrdila za pla?ano stvar.

 

 

Mar ne?

58461.png
Napisano

Karton?ki so pa obvezni od letnika 94 naprej, pred tem letnikom je pa potrebno iti do uvoznika (v na?em primeru MMS) in zaprositi za kopijo orginalnega karton?ka in potem s tistim naprej urejati na centru za homologacije.

Edini dve firmi, ki vpisujeta in potrjujeta homologacijske zadeve sta pa LPP v Ljubljani in RTI v Mariboru, vsi ostali ki opravljajo samo tehni?ne preglede teh sprememb ne morejo vpisovati.

 

Ni res. Moj Nissan je starej?i. Lepo se prijavi? na LPP/RTI prid? tja z vsemi potrebnimi T?V-ji kar si pa? vgradil in oni preverijo ?tevilke. Homologacijski karton?ek je pa njihova skrb. ;) Se mi ni bilo treba pregovarjati z Renault/Nissan in jih karkoli fehtati.

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Ja, tako je. Ne vem pa kako je v primorskem koncu, za gorenjsko/dolenjsko/?tajersko/prekmurje je pa to mislim da kar edina opcija.
Napisano

K nam V Kp pridejo enkrat tedensko iz Lj in se pol da na dveh razli?nih krajih to uredit.

 

 

Napisano

V ?kofji loki lahko homologacijo naredi? za skoraj vse spremembe na avtu, samo mora? pa imet papirje, za dodatke ki si jih obesil gor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

te organizacije si tko al tko vsaka po svoje razlagajo zakone in kaj rabi? in kaj ne (star karton?ek ali si pa brez)

 

 

Da se, da tudi drugje v slo homologacije opravit pa nisem vedel, se tudi nisem poglabljal in sem verjel kar so mi drugi pravili

Napisano

U?as je blo tko da si lah sam na RTI ali na LPP homologeru, zdj se je pa to mal spremenil.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Karton?ek je vklju?no z, in od 98 letnika naprej ...

 

A sploh naredi? TP ?e pride? z recimo nehomologiranimi plati??i ? :blink:

 

Kje pravte, da se da ?e vse homologirat zadeve? A je postopek isti k na LPP-ju? (pokli?e?, se naro?i? .......)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Itak da nardi? samo da ma? prave dimenzije gor!

 

Ne poznam ?e nobenga ki nebi ?el ?ez tehni?nega ki bi imel npr.OZ feltne in da so bile feltne dimenzij ki so dovoljene.

 

?e pa to proba? z ve?jimi feltnami (vpisane ma? 15'') ti pa uleti? s 16'' potem se to re?i samo na na?in poznanstva in mu?kanja-druga?e pozabi!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
    • Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.