Skoči na vsebino

homologacija plati??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm...

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Pa ?e nekaj je....cca 2.leti nazaj sem na nekdanjega Renaulta ?elel par stvari gor obesit, pa so mi v okoli?kem Grosupljem kjer sem opravljal TP in spotoma povpra?al po tem, povedali okvirno ceno za tak?ne posege, pla?a pa se vse skupaj lahko pri njih.... :vesel:

 

Ne?esa pa ne pla?a? preden ne dobi? ra?una oz potrdila za pla?ano stvar.

 

 

Mar ne?

58461.png
Napisano

Karton?ki so pa obvezni od letnika 94 naprej, pred tem letnikom je pa potrebno iti do uvoznika (v na?em primeru MMS) in zaprositi za kopijo orginalnega karton?ka in potem s tistim naprej urejati na centru za homologacije.

Edini dve firmi, ki vpisujeta in potrjujeta homologacijske zadeve sta pa LPP v Ljubljani in RTI v Mariboru, vsi ostali ki opravljajo samo tehni?ne preglede teh sprememb ne morejo vpisovati.

 

Ni res. Moj Nissan je starej?i. Lepo se prijavi? na LPP/RTI prid? tja z vsemi potrebnimi T?V-ji kar si pa? vgradil in oni preverijo ?tevilke. Homologacijski karton?ek je pa njihova skrb. ;) Se mi ni bilo treba pregovarjati z Renault/Nissan in jih karkoli fehtati.

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Ja, tako je. Ne vem pa kako je v primorskem koncu, za gorenjsko/dolenjsko/?tajersko/prekmurje je pa to mislim da kar edina opcija.
Napisano

K nam V Kp pridejo enkrat tedensko iz Lj in se pol da na dveh razli?nih krajih to uredit.

 

 

Napisano

V ?kofji loki lahko homologacijo naredi? za skoraj vse spremembe na avtu, samo mora? pa imet papirje, za dodatke ki si jih obesil gor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

te organizacije si tko al tko vsaka po svoje razlagajo zakone in kaj rabi? in kaj ne (star karton?ek ali si pa brez)

 

 

Da se, da tudi drugje v slo homologacije opravit pa nisem vedel, se tudi nisem poglabljal in sem verjel kar so mi drugi pravili

Napisano

U?as je blo tko da si lah sam na RTI ali na LPP homologeru, zdj se je pa to mal spremenil.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Karton?ek je vklju?no z, in od 98 letnika naprej ...

 

A sploh naredi? TP ?e pride? z recimo nehomologiranimi plati??i ? :blink:

 

Kje pravte, da se da ?e vse homologirat zadeve? A je postopek isti k na LPP-ju? (pokli?e?, se naro?i? .......)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Itak da nardi? samo da ma? prave dimenzije gor!

 

Ne poznam ?e nobenga ki nebi ?el ?ez tehni?nega ki bi imel npr.OZ feltne in da so bile feltne dimenzij ki so dovoljene.

 

?e pa to proba? z ve?jimi feltnami (vpisane ma? 15'') ti pa uleti? s 16'' potem se to re?i samo na na?in poznanstva in mu?kanja-druga?e pozabi!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.