Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No danes sem kon?no po 6 mesecih zamenjal akomulator, ker mi je z te?avo avto pri?igal in ko sem pustil ugasnjenega 10 min je v?gal samo na kable....

 

No pa? kupil sem Toplinega Top magic 72 Ah in ko sem starega dajal ven sem videl da je bil Bosch-ev Silver in to 44Ah :blink:

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

gremo na?i.....

 

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Mi je malo ?udno tista plastika ki gre akumulator noter je bila na pol prazna no zdaj na 72Ah pa?e direktno gor :whatever:

Napisano

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

 

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pojma nimam :ne vem: mislim pa da ni problem v ampera?i.........no ne vem lih ,vem pa da ni lih dobr met full ve? akomulator po kapaciteti ampak tud nevem zakaj(razen same velikosti)!!!

(si ziher da tok A nabije,no glede na nizko napetost in OHMOV zakon je teoreti?no ?ist mo?no :D)

 

Po?akva raj na strokovni odgovor!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:unsure:

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

 

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

gremo na?i.....

 

Napisano

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.
Napisano

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.

 

Ja no jaz sem vzel za 12 Ah mo?nej?i akomulator.Potem v najslab?em primeru lahko gre spet akomulator po gobe?In ?e grem zmerit koliko ga alternator fila bi lahko videl ?e je premo?en akumolator?Kajti tistega prej?nega je filal z 14.10.

Napisano

mislim da ni problem v polnjenju ampak v ostali elektroniki - reglar in podobno, da mo?nej?i akku preobremeni in skuri.

 

 

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

 

 

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

 

 

nabavi kondenzator :P

Napisano

:unsure:

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

 

Malo te bom dopolnil:Klima porabi 1A, stekel ne ?opamo skoz gor in dol, motor zase vzame zase tam do max 20A,lu?i (6x 5W+2X 55W = 140W ,kar znese pri pri?ganem motorju to?no 10A za lu?i) najhuj?i potabnik je ABS, ki pri delovanju ?opa tudi 80A. Tako da pri 90A in pri?ganih lu?eh in pri?ganim motorjem, imamo dejansko cca 60A rezerve, ki pa z lahkoto napolni akumulator.

Jaz sem imel v svojem suckerju tegale pa ni bilo problemov. Take vgrajujejo v tovornjake, ker zasedejo pol maj prostora in so ve? kot pol la?ji od stanadrdnih akumulatorjev v tovornjakih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

optima pa je poglavlje za sebe

 

Cena tud. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.