Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No danes sem kon?no po 6 mesecih zamenjal akomulator, ker mi je z te?avo avto pri?igal in ko sem pustil ugasnjenega 10 min je v?gal samo na kable....

 

No pa? kupil sem Toplinega Top magic 72 Ah in ko sem starega dajal ven sem videl da je bil Bosch-ev Silver in to 44Ah :blink:

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

gremo na?i.....

 

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Mi je malo ?udno tista plastika ki gre akumulator noter je bila na pol prazna no zdaj na 72Ah pa?e direktno gor :whatever:

Napisano

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

 

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pojma nimam :ne vem: mislim pa da ni problem v ampera?i.........no ne vem lih ,vem pa da ni lih dobr met full ve? akomulator po kapaciteti ampak tud nevem zakaj(razen same velikosti)!!!

(si ziher da tok A nabije,no glede na nizko napetost in OHMOV zakon je teoreti?no ?ist mo?no :D)

 

Po?akva raj na strokovni odgovor!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:unsure:

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

 

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

gremo na?i.....

 

Napisano

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.
Napisano

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.

 

Ja no jaz sem vzel za 12 Ah mo?nej?i akomulator.Potem v najslab?em primeru lahko gre spet akomulator po gobe?In ?e grem zmerit koliko ga alternator fila bi lahko videl ?e je premo?en akumolator?Kajti tistega prej?nega je filal z 14.10.

Napisano

mislim da ni problem v polnjenju ampak v ostali elektroniki - reglar in podobno, da mo?nej?i akku preobremeni in skuri.

 

 

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

 

 

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

 

 

nabavi kondenzator :P

Napisano

:unsure:

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

 

Malo te bom dopolnil:Klima porabi 1A, stekel ne ?opamo skoz gor in dol, motor zase vzame zase tam do max 20A,lu?i (6x 5W+2X 55W = 140W ,kar znese pri pri?ganem motorju to?no 10A za lu?i) najhuj?i potabnik je ABS, ki pri delovanju ?opa tudi 80A. Tako da pri 90A in pri?ganih lu?eh in pri?ganim motorjem, imamo dejansko cca 60A rezerve, ki pa z lahkoto napolni akumulator.

Jaz sem imel v svojem suckerju tegale pa ni bilo problemov. Take vgrajujejo v tovornjake, ker zasedejo pol maj prostora in so ve? kot pol la?ji od stanadrdnih akumulatorjev v tovornjakih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

optima pa je poglavlje za sebe

 

Cena tud. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz imam sicer ročni menjalnik, mislim pa, da imata obe varianti  podobno prestavno razmerje. Od začetka sem poskušal upoštevati indikator za prestave, vendar sem ugotovil, da sem za posledico imel višjo porabo. Včasih je nižja brzina boljša za porabo, da se avto ne matra. Na primer pri 30 v 3ji se je zdelo, kot da se pelješ z "štant gasom". Malo smešen primer je, ko se peljem v četrti pri cca. 1800 obratih v 10-18% hrib in mi svetuje naj dam v peto😁. Druga varianta pa je, ko se po dolgem hribu navzdol v tretji peljem 50-60 in zaviram z motorjem, mi svetuje naj dam v drugo. Za hec se poskusi peljat v ročnem načinu in sam prestavljaj. Meni pa se občasno zgodi, da pri močnejšem pospeševanju noče it takoj v tretjo, dvakrat se mi je pa zgodilo, da pri semaforju ni šel takoj v prvo. Tako, da moraš dat v ler in še enkrat pohodit sklopko. Tako težavo sem imel na Clioto samo z vzvratno prestavo, ki ni sinhronizirana. Drugače pa zmeraj pazim, da sklopko pohodim do konca.Bomo še malo opazovali, če ne pa je garancija.
    • Dans se maw šefa počutm, ker sem odjavu sezonsko vozilo (PO POLDNE) in mi bo ponovno cukal (bencin) enkrat spomladi, do takrat naj pa odpočije, v pričakovanju boljših časov, haha.
    • Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba...  A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo? Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini...  Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren...    Je treba na servis?   Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?   Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?   Drugače pa super glede vsega ostalega.    1105(1).mp4 JUMPSHARE.COM Shared with Jumpshare    
    • Jooj. Moja napaka. Sklopko sem mislil. In grdo klikne.   Pri zavorah, sem kdaj pri kerem avtu slišal ampak to je samo stikalo za zavorno luč.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.