Skoči na vsebino

MX-3 ?la ma?ina po gobe(V6)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav folk!

Kolegu je ?la ma?inca po gobe :(:( pa ga zanima ?e mogo?e kdo kej ve za kako ma?inco 1.8 V6 ali pa kako drugo(2.0 V6, 2.5 V6) ?e bi se dalo not dat pa kaj bi blo potrebno glede kablov ra?unalnika itd..

Hvala

 

Lp!

Napisano

Raj? naj da 2.5, ker 1.8 je vse prej kt idealna za ?estaka! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Raj? naj da 2.5, ker 1.8 je vse prej kt idealna za ?estaka! :ne vem:

 

Ej Devil, resno se spra?ujem, si ti ?e imel 1.8V6 motor, da tako ve? da "ni" idealen, zakaj - razlog, al samo predvideva? ?

 

Motor je ok, samo menjalnik je PREKRATEK, to je nave?ja napaka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A zakaj, zato ker je 1.8 GT 16v, ki ga ma trenutno Klemn notr, precej bolj divja zadevca kot 1.8 V6, zdej pa kok je pa 1.8 prostornina optimalna za V6 motor?ek, pa je tut marsikomu jasno! :ne vem: :danzoman:

 

Spid - se ti opravi?ujm za oftopik! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

A zakaj, zato ker je 1.8 GT 16v, ki ga ma trenutno Klemn notr, precej bolj divja zadevca kot 1.8 V6, zdej pa kok je pa 1.8 prostornina optimalna za V6 motor?ek, pa je tut marsikomu jasno! :ne vem: :danzoman:

 

Spid - se ti opravi?ujm za oftopik! :D

 

Divja kukr za koga. Jaz ti samo povem, da ?e bi imel ta motor bolj dolg menjalnik, bi bil 2X bolj uporaben kot 16 ventilar, ker vle?e dejansko skoz, ni treba imet cc400-4500 rpm, pa da? gas in gre, brez prestavljanja.

 

Kar se pa optimalne prostornine ti?e pa meni kot laiku razlo? kaj si sploh hotu povedat v drugi polovici stavka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj bi morala biti V6 ma?ina obvezno ?imve?je prostornine? ReDevil tu si po moje malo kiksnil in brcnil v temo. :blink: Pozablja? kak?ne motorje ima F1 pa niso bohvekak?ne prostornine. :P

Napisano

Zakaj bi morala biti V6 ma?ina obvezno ?imve?je prostornine? ReDevil tu si po moje malo kiksnil in brcnil v temo. :blink: Pozablja? kak?ne motorje ima F1 pa niso bohvekak?ne prostornine. :P

 

Tle ma? pa prav, sem na lastne o?i videl motro hondin F1 z 1.5 V10 - turbo, konji tam cca 750 km.

Druga? si pa tukaj poglejte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja ?e ampak za V6 sm ?e dostkat sli?u da pravilno zadiha ?ele pr cca treh litrih, no okej magar pr 2,5! <_<

 

Sicer pa nism neki poznavalc te scene! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.

:)
Napisano

1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.

 

1.8 V6 motor je cukr?ek med 1.8 motorji... mogo?e ne po kon?nih zmogljivostih, vsekakor pa po kultiviranosti ... :P

 

ostalo pa zase govori ;) jaz sem dal na avto skor ve? ko na karkoli drugega...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.

 

Tud deli niso dragi ?e zna? malo poiskat in se pozanimat, lahko pri?para? do 2/3, ?e se rs dobr znajde?, druga? pa vsaj 50%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej! ne se bat saj imajo nosilce enake 1.8, 2.0, 2.5 motorji oz se premontirajo, naprimer jaz sem montiral v xedosa 9 motor od mx6 pa ni bilo zapletov, pol sem pred kratkim montiral enemu ljubljan?anu v x9 not 2.0 V6 motor od x6 pa tut samo nosilec prestavi? pa je to to. Tak da tu ni problem.

 

Problem je v elektroniki, ker glavni ra?unalniki ne delujejo z istimi napetostmi tak, da tam bodi previden. do letnika 93 delajo ra?. pod 11V pa ni?jimi omi, nad letniko, 94 pa deluje pod 12V in vi?jimi omi.

 

Ko ste pa debatirali o menjalnikah pa je tut re?itev za tiste, ki pravijo da so prekratki, saj so res od MX6, MX3, XEDOS6, opazi se pri 3,4 in 5 prestavi.

Napisano

Mitja MX6&T ?ou je kolega ?e vzeu isto ma?inco(1.8 V6) in jo montera v nedeljo not. :D

Vseen hvala na ponudbi!

 

LP!

 

Sploh ni panike, jaz sem samo omenil, ker pa? mam zaloge kr 4kom.

Hvala, da si sporo?il. pa uspe?no monta?o.

Napisano

Divja kukr za koga. Jaz ti samo povem, da ?e bi imel ta motor bolj dolg menjalnik, bi bil 2X bolj uporaben kot 16 ventilar, ker vle?e dejansko skoz, ni treba imet cc400-4500 rpm, pa da? gas in gre, brez prestavljanja.

Kar se pa optimalne prostornine ti?e pa meni kot laiku razlo? kaj si sploh hotu povedat v drugi polovici stavka.

 

No jaz tud nisem expert za ma?ine, ampak tud mislim, da 300ccm na valj za osebni/?portni voz ni najbolj optimalno. ?e bi to dr?alo, bi Mazda imela ?e zdaj tak motor, pa tud drugi proizvajalci (honda, mitsubishi, subaru, nissan,...). Preve? vrte?ih se delov za tako majhno mo? - prevelike izgube - zato tudi neracionalna poraba proti 4L motorju. Glas je pa neprimerljiv!

Pa ?e to optimalno razmerje za F1 ne gre primerjati z optimalnim za osebne/?portne ma?ine, ker je namen dosti druga?en.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.