Skoči na vsebino

hidravli?na sklopka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

Lp

 

?tela se sama, lahko da ima? obrablje kak del vzvoda na nenjalniku ali pa potisni le?al.

Ti ho?e kaj ?krtat pri prestavjanju, se kaj druga?e ?alta ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ni? ne ?krta, ?ist lepo se menja, oz. se je menjalo do zdaj , ko sem dal v menjalnik Q8 75-W90 sinteti?no olje.S tem oljem ko je malo hladneje kot npr. danes sem komaj od za?etka ?altal brzine, je pa GL5 to olje.

 

Na netu sem zasledil da za ro?ne menjalnike priporo?ajo mineralna olja , ker sinhroni moraj ometi nek dolo?en koeficient trenja da se lepo ustavijo ... sinteti?na olja pa so za menjalnike prespolzka...Nevem ?e to dr?i ali ne .

 

Kako olje ma? ti v menjalniku , vrsta in firma...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Nimam pojma, katero olje imam noter, vem pa da je mineralno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sem ?e ugotovil kaj je narobew z oljem, v knjigi od avta pi?e da je za ta menjalnik predvideno ATf olje ali pa DEXRON II, sae 75-W90 pa je za sohc motorje pri tej seriji mazd.

 

MorAM KUPITI drugo olje pa zamenjati. :bravo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

sklopka se da ?telat na pedalu

 

Ko je enkrat na?telana je na?telana za VEDNO, ker se sama sproti nastavlja in to zato ker je hidravli?na.

Nastavit se da samo hod, ta je pa od 1. nastavitve skozi enak, neglede koliko je obrabljena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko je enkrat na?telana je na?telana za VEDNO, ker se sama sproti nastavlja in to zato ker je hidravli?na.

Nastavit se da samo hod, ta je pa od 1. nastavitve skozi enak, neglede koliko je obrabljena.

 

 

saj to sem mislil samo nisem na dolgo pisal :D

Napisano

Tak problem je re?en, kupil sem Q8 AUTO 14 (dextron II ) olje za menjalnik kot pi?e v knjigi od avta in sedaj gre ?ist na easy lepo prestavljati. Problem je bil v olju, sem mislil da je napaka v knji?ici in sem dal olje 75-W90, namesto dextron II ker je to olje za avtomatske menjalnike, pa sem preveril v autodata in hynes manual pa povsod pi?e enako.

 

Zdaj se menjavle ?isto lepo kot mora, to da pa obrati malo za hip padnejo in nazaj gredo gor na pravo vrednost, pa sem ugotovil da imam pretanko cev za zrak (ker imam ?portni filter, sem moral od luftmeserja narediti dalje podalj?ek cevi okrog 30 cm).

 

 

 

:danzoman::danzoman::danzoman:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom danes...  Ena od jutra.   
    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.