Skoči na vsebino

?portni filter na 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz ne vem zakaj se tolk obremenjujete z homologacijo! :ne vem:

 

Meni policaji ?e nikol niso niti vpra?ali za homologacijo, pa sploh nimam homologiranih felg, izpuha pa filtra pa ?e kaj bi se na?lo!

 

Me pa policaji doskrat ustavijo, pa nikol nobenih problemo (no do sedaj)!

 

Je pa res da se bolj na ?tajerskem vozim in da me v Lj ali bolj proti obali ?e niso ustavili!

 

 

Brat ma povsem iste izku?nje pa naredi na cesti marsikero pizdarijo! :D

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

skbi me zaradi tega ker so me pred slabim mesece policaji vstavli in sem jim mogu pokazat motor, pol me je pa ?e reku da nimam originalnega filtra da je kao po naro?ilu narejen v tovarni! In vkratkem imam namen nazaj vgradit ?portni filter, ?e si mi ga bo spla?al.

Napisano

Lhko ti i??ejo dlako v jajcu, sam pa mislim in imam tudi izku?nje take (na teh. in z policaji), da ?e nima? na avtu nekaj, kar zelo izstopa, je malo mo?nosti, da te bodo zaje***ali. Lahko pa ti te?ijo tudi recimo zarad dodatne stop lu?i, ?e je avto serijsko ni mel in ni originalna.

Napisano

Ko smo pri homologaciji, je najbolse, ce imate avto registriran v drugi drzavi in vam policaji nic ne morejo. Tako kot recimo jst :)

Ce mi kdo tezi, mu jasno dam vedeti, da je avto registriran na hrvaskem in je po merilih hrvaskih zakonov tehnicno brezhiben in, da za moj avto tukajsnji zakoni ne veljajo. Tudi ce nimam zimskih gum. Potem vsakem mladem plavem petelinu zaprem smrdec gobec! Pa naj se jebejo!

 

P.S. Pr nas pa sploh ne vejo kaj je homologacija. Ko me je na meji hrvaski policaj vprasal za xenon in sm mu razlozu, me je vprasu, ce je to dovoljeno, da bi si to on dau na golfa trojko !?! :blink:

 

Idioti!

 

Pa stajerc ma prow. Ne razburjajte se zaradi homologacije. Itak ne preverjajo, pa tud ce bi. Poves da si kupu ze tak rabljen avto in da ze par let prez problema delas tehnicnega. Naj ti dokaze.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Po drugi strani, pa moram komentirati slovenijo in EU. Take zadeve se dogajajo zaradi in samo zaradi EU. Ker vcasih ko slovenija ni morala izpolnjevati vseh teh evropskih meril, tudi taksnih strogih zakonov ni bilo. Tudi CPPa ne.

In zaradi tega mi vse gre na kurac, ker je vsa evropa tok v kurcu zaradi tega. Pa ni samo v sloveniji, povsod v EU je. :whatever:

A ni blo lepo ko smo se "na balkanu" lahko vozli z kramami in smo na avto lahko dali kar smo hotli - tudi mesalec za beton namesto spojlerja?! :D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ja res da se to dogaja zaradi EU, sam v EU priznavajo TUV in ni potrebno vsako stvar, ki jo da? na avto in ima TUV vpisovati v homologacijski karton?ek!

 

Za vse ki se sekirate zaradi homologacije, pa naj povem, da sm v?eraj naredil tehni?nega brez problema :D:D

 

Nobeden me ni vpra?al za homolgacijo za felge, fedre, izpuh in ?portni filter pa tud plini so ?li skoz kot za hec!

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.