Skoči na vsebino

Mazda RX-7, MX-5


Mazda323

Priporočeno sporočilo

jup...o novi rx7 se je ze govorilo ene 6 mesecev nazaj na ameriskih forumih....

sicer pa je logicno, da bo mazda nadaljevala razvoj cistokrvnega sportnika z wanklom...

 

RX-8 naj bi tako ostala sportno-poslovna "limuzina"...rx7 pa cistokrvni sportni kupe...frrrr frrrrr

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Mogo?e ste ?e videli samo sedaj pa bo tak?na MX-5? Ni? mi ni ve? jasno :unsure:

 

Mazda

 

Can there be an elegant lead-over from Maybach to Mazda? Not really, and so it?ll be rude anyway: The next generation Mazda MX5 is about to continue the success of the current car of which the predecessor has revived the roadster philosophy in the early 1990?s ? though with modern interpretation. Only 14 years old but already a legend, it is the roadster.

 

Offered again in typical transaxle-style (engine at front combined with rear-wheel drive), the new MX5 will again be available with a choice of two four-cylinder 16-valve fuel engines delivering around 110 HP and 150 HP respectively. A much more sculpted bonnet with huge air-intakes and massive front wings housing 17-inch wheels dominate the new car?s appearance. Expect the new Mazda Roadster to be at the dealers in early 2004.

 

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...6lr%3D%26sa%3DG

post-9-1102278968.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dokler ne bo kaj uradno potrjeno, so vse samo ?pekulacije... tale na ?ist zadnji sliki tale cabrio zgleda kot photoshop M6 ....

 

ni slabo.... amppak... dale? od MX-5

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.