Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

A jaz pa lahko prespim pri tebi????? :ne vem:

 

Rakitna je takooooooo zeloooooo dale?, pa srne ska?ejo pono?i ?ez cesto in je nevarno, pa poledenela cesta, sploh ovinki, pa tema in se slabo vidi, pa mrazzzzz je, pa vse skupaj je tako groznoooo... :(:hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo je pa rekel, da je potrebno piti alkohol :ne vem:

Pepsi je ?ist zakon, pa ?e glava ne boli pol :pepsi:

 

Ammm,zaj mi pa ni jasno,zakaj hudi?a ma? pol TI v?asih ma?ka in te glava boli????? ?zmeden? Od Pepsija?? :P:hohoho:

 

 

 

Aja... sem mislila da ho?e? prespat :D

 

Se je mislo,samo se tvojga dragega boji........... :hohoho::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam danes dva razgovora za slu?bo. Sicer bi mi bilo bolj v?e?, ?e bi me vzeli pri drugi firmi, ampak tudi ta prve se ne bi branil. Bomo videli.

 

:rispekt: (ta smajli moli k Alahu?)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam danes dva razgovora za slu?bo. Sicer bi mi bilo bolj v?e?, ?e bi me vzeli pri drugi firmi, ampak tudi ta prve se ne bi branil. Bomo videli.

 

:rispekt: (ta smajli moli k Alahu?)

 

 

Dr?im pesti! :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri sm spoznou enga maherja, k drifta z M3ojko, pa se je ponudu d bi me loh mau u?iu glede tega, sam pol me je mau strah, k spet pristanem iz 340 KM na mazda?ki kahli brez konjev, rde?i mislm! <_<:danzoman::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri sm spoznou enga maherja, k drifta z M3ojko, pa se je ponudu d bi me loh mau u?iu glede tega, sam pol me je mau strah, k spet pristanem iz 340 KM na mazda?ki kahli brez konjev, rde?i mislm! <_<:danzoman::hohoho:

 

u?i se na kahli, na mo?nej?em avtu je la?je kontrolirat drift kot na tvoji "kahli" :)

 

pa ?e enkrat ji re?i kahla, pa ti jo odvzamemo :P

 

hmmm... zanimivo, vsak ta drug alkoholik postre?e to?no s takim stavkom.... :P:hohoho::hohoho:

 

ti bom jaz povedu, da je resnica, ker sem iz bran?e... :)

 

v pivu je problem izklju?no alkohol, v coli pa pepsiju se me?ajo pa hude kisline :)

seveda ni? od tega ni ?kodljivo v majhnih koli?inah... :)

 

jaz pijem vodo, al pa pivo... verjemte mi, da vem zakaj ;) pa ?e pri vodi je kriza ....

(ok, vin?ka mi pa? telo ne prenese zaradi drugih te?av)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dons smo osvojil ?e Ur?ljo Goro (1699m), pa vouk se je izkazu, prevozu skor 300 km, med drugim smo ?li tut ?ez odprto mejo v Austrijo, da smo vidl kako zadeva laufa! :P

 

Se je pa zgodil tut neki na temo vouka, kar bom napisu v obratni temi :(<_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem bil pa v?eraj v mediaparku na predbo?i?nem heavy metal party koncertu Prospect vs Metalsteel :punk:

 

Jz pa dons 2 ure u slu?bi, k sm zgleda pretekli teden preve? zabu?avu in sm mogu mal po?istit zadeve! :danzoman::D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem pa jebal jeza, do 4-ih nisem mel cajta jest, sem mel pa cajt 5 min pa sem hit na mazda forum skocil. :D

 

Anyway... parkirisce pred firmo veliko, avtov malo, snega in leda glih prav, rocna v avtu pa tut zdej "preverjeno dela". :danzoman: Je slo kar lepo posrek, me je varnostnik kar mal cukov gledal. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jz se pa lahko pohvalim, oz. se lahko moja psi?ka :D da zna po novem ?e roll over :hohoho: najprej sem jo nau?o sedi, pol prosi, pol je znala lezi,... zdej pa ?e to :D z roko ji pka?em tko naj se zasukne pa se zasukne okol :hohoho: je tak CUTE :ljubezen:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodnik s kerim sem dons de?urn, je navdu?en nad mojimi plehnatimi zverincami, ?e posebej mu je v o?i padu ?rni vouk, je reku da je meu njegov brat pred leti tacga rde?ga, men je kr hitr morala zrasla, k je blo govora o tem! :danzoman::bravo::P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.