Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Sem spil komaj 1. :cheers: v tem mescu, pa ?e to Uniona! :vesel::hohoho:

 

@Poki - ne se jezit! :P

 

Zakaj pa bi se? A ker ni bil roga?? :D Itaq je La?ko kupil Uniona,tak da si v vsakem primeru ?rota podprl. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si bil zraven na biljardu? ?zmeden? Al pol po? Nisn vedo.....pa sfukan sn bil od vo?nje,pa doma ?e par stvari za porihtat,tak da sn kr direktne domov odfural. ;) Itaq pa bomo nadoknadli,da ?e malo ?rota podpremo. :cheers:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ko je tak revni! :hohoho:

 

Ne dokler so bli oni na biljardu sm jz pridno delu (prostovoljno) u slu?bi, da si mal olaj?am prihajajo?i tedn! :ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ko je tak revni! :hohoho:

 

Ja se zato,da bo mel tolk dnara,da se bo utopil v njem! :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bom pohvalil mojo mazdo,

se vedno ne morem verjet kaj vse gre noter v ta avto ...

pa kam vse in po kaksnih cestah(ne-cestah je bla to je tud neverjetno

in pri 190.000 vecinoma tezkih kilometrov se vedno alive and kicking :rispekt:

 

hehe prehitro sem napisal:

 

danes sem bil na servisu (sem hotu dolit olje, ker je od zadnjega servisa pred 10.000km spet skor na E-ju)

in potem novica "avto je hudo bolan in bo do nadaljneg na servisu, motor bo treba razkopavat"

 

ne vejo se kaj je tocno narobe, te dni bojo vedl

jutri pa bojo zame registrirali eno zeleno 323F in potem v soboto bom lahko (upam) sel v pristino kot sem nacrtoval....

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe prehitro sem napisal:

 

danes sem bil na servisu (sem hotu dolit olje, ker je od zadnjega servisa pred 10.000km spet skor na E-ju)

in potem novica "avto je hudo bolan in bo do nadaljneg na servisu, motor bo treba razkopavat"

 

ne vejo se kaj je tocno narobe, te dni bojo vedl

jutri pa bojo zame registrirali eno zeleno 323F in potem v soboto bom lahko (upam) sel v pristino kot sem nacrtoval....

 

?zmeden? Kako bolana?A nisi ni? opazil,da nekaj ne ?tima?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je blo tisto tresenje kot vedno do zdaj in potem danes kakih 10 minut preden sem sel na servis je zacel spuscat dimne zavese zadaj....in pol sem tko al tko zapeljal do servisa...

pricakujem, da bo kar slab konec :(

 

O,samo,da ni ?lo kaj ve?jega. :whatever:

Upamo na najbolj?e.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi jeba. :(

 

Lahko pa se pohvalim da furam winows 7 in napredek od viste je nenormalen, dela 2X hitreje kot vista in to z 2 Gb rama manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha torej so spet na nivoju XPjev. :hohoho:

 

Kar se hitrosti ti?e, je ?e hitreje od XP-jev, grafika je pa samo za :rispekt: .

Res pa da je treba imet konfiguracijo da se re?e. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi jeba. :(

 

Lahko pa se pohvalim da furam winows 7 in napredek od viste je nenormalen, dela 2X hitreje kot vista in to z 2 Gb rama manj.

 

Ti,nekaj mi povej....a 7ka v 32bit verziji prepozna ve? kot 3gb RAMa,al tudi ne? <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se moram pohvalit,da sem danes uspe?no nekako popravil mojo nesre?no antenco.

Malo vrtanja,malo piljenja,veliko specialnega lepila in--dr?i.Zaenkrat.

Bomo videli,kaj bo na avtocesti-upam,da ne bo poletela kam. :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti,nekaj mi povej....a 7ka v 32bit verziji prepozna ve? kot 3gb RAMa,al tudi ne? <_<

 

?e prej?nja je znala porabit 3,5 Gb, sedaj pa 4 Gb ni ve? ovira in jih prav lapo uprablja brez kakih te?av.

Ima pa neko finto neko hardvare reserve in si lepo prilasti 512 Mb rama. ?zmeden?

 

Poleg pa testiram ?e Gibyte-Nvidia GTX 285(1Gb DDR3), Core 2 duo 2X 3.0(E8400), 4 Gb rama in 700W napajalnik Tagan komentar verjetno ni potreben. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?iva? v testiranju a? :bravo:

 

Ni? ve?, povem pa da call of duty 4, dela na vse detajle pri lo?lojivosti 1680 X 1050, pa se i zdi da ima ?e rezerve, ker tudi 1X samkrat ni nekaj brezveze zatrzalo, skratka nimam besed. sramezljiv

In to za natan?no 1K ?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.