Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vem, da je bilo na temo zavor ?e veliko napisanega predvsem o zvijanju diskov

 

Vseeno pa me zanima, ?e ima kdo izku?nje pri cviljenju prednjih zavor pri po?sani vo?nji ( parkiranju), ko je hitrost razmeroma majhna in ko volan ni v ravnem polo?aju. (je morda kriv ?e rob diska)

 

Do rahlega cviljenja pa prihaja tudi ob zaviranju rahlo ogretih zavor. Zamenjal sem ?e originalne plo??ice in jih nadomestil s firmo TEXTAR (ker sem imel z njimi pred tem dobre izku?jne), danes pa le te z mazdinimi originalnimi diski ne delujejo dobro (morda je problem o nekompatibilnosti materialov)

 

In katere diske aftermarket priporo?ate in po kateri ceni?

 

lp

Napisano

Vem, da je bilo na temo zavor ?e veliko napisanega predvsem o zvijanju diskov

 

Vseeno pa me zanima, ?e ima kdo izku?nje pri cviljenju prednjih zavor pri po?sani vo?nji ( parkiranju), ko je hitrost razmeroma majhna in ko volan ni v ravnem polo?aju. (je morda kriv ?e rob diska)

 

Do rahlega cviljenja pa prihaja tudi ob zaviranju rahlo ogretih zavor. Zamenjal sem ?e originalne plo??ice in jih nadomestil s firmo TEXTAR (ker sem imel z njimi pred tem dobre izku?jne), danes pa le te z mazdinimi originalnimi diski ne delujejo dobro (morda je problem o nekompatibilnosti materialov)

 

In katere diske aftermarket priporo?ate in po kateri ceni?

 

lp

 

diske (sprednje) probi dobit brembo.osnovne...niso tok dragi

sam ne originalnih

ploscice pa so lahko original, ker so cist ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam imam na M6 ?e original diske in plo??ice(58 tiso? km),in s tem cviljenjem nimam problemov.

Glede diskov pa je bilo ?e kar nekaj napisanega,mislim ,da je Labi v tem pravi strokovnjak.

Glede aftermarket prednjih diskov pridejo od bolj?ih v po?tev :

-(cene v italiji)-

 

-Brembo,made in italy --120 EUR(par),

 

-Zimmerman(uporablja jih marcedes in BMW),made in germany--84 EUR(par),

 

-Remsa,made in u.s.a,z luknjami,--140 EUR(par),

 

Tar-ox,made in italy,narezani,--220 EUR(par).

 

Verjetno,da obstajajo ?e kak?ni,ampak jaz sem ti na?tel bolj znane.

Nekatere od teh se da dobiti tudi pri nas,cen pa ne vem.

So pa zgoraj na?teti vsi zelo kvalitetni.

 

LP Alex.

 

 

Napisano

Cviljenje je najve?krat posledica pretrdih zavornih plo??ic. Sam sem dal gor plo??ice od nippan parts in po cca. 7000 km od menjave ni nobenega cviljenja (imam ?e vedno originalne diske, avto ima pa 81.000 km).

12360_1.png
Napisano

Moja prej?nja 6-ka (ima jo sedaj sosed) ima 138.000 km pa ?e vse original diske, plo??ice pa so zamenjane in montirane so originalne ....cviljenja ni bilo in ga ?e vedno ni, edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju) :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

Moja prej?nja 6-ka (ima jo sedaj sosed) ima 138.000 km pa ?e vse original diske, plo??ice pa so zamenjane in montirane so originalne ....cviljenja ni bilo in ga ?e vedno ni, edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju) :bravo:

 

Se vidi da jo je vozu maher,he,he.Kdor zna,zna. :bravo::jupiii:

 

 

Napisano

....edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju) :bravo:

 

To tudi jaz opa?am, a vse skupaj je mejah normale, tako da me ne moti. So pa to ?e ve?krat na tem forumu omenjeni original diski sumljive kvalitete pri M6. :whatever:
12360_1.png
Napisano

Pri novi (6.000 km) pa ni? ne trese in ni? ne cvili ... :bravo::jupiii::hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

Pri novi (6.000 km) pa ni? ne trese in ni? ne cvili ... :bravo::jupiii::hohoho:

 

Na servis, nakaj je narobe z avtom !!! :D:D:hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri novi (6.000 km) pa ni? ne trese in ni? ne cvili ... :bravo::jupiii::hohoho:

 

Ja,kak?na mazda pa je to?

Po mojem so ti uturli kakega ?vaba,he,he. :hohoho:

 

 

Napisano

Na servis, nakaj je narobe z avtom !!! :D:D:hohoho:

 

 

Aha - verjetno je res krivo, ker xenona nimam ... :hohoho::pepsi:

 

Ja,kak?na mazda pa je to?

Po mojem so ti uturli kakega ?vaba,he,he. :hohoho:

 

 

A misli? tako, kakor Vuk-u onega Golfa :whatever::hohoho:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.