Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja Mazdica ima ob?asne probleme z v?igom.

V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.

?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?

 

Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :angry: :ne vem:

Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.

 

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

Napisano

Moja Mazdica ima ob?asne probleme z v?igom.

V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.

?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?

 

Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :angry: :ne vem:

Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.

 

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

 

Koda v klju?u ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!

 

Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!

 

1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)

Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????

Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!

 

 

2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)

 

 

No podpi? kako to?no dela!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!

 

Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!

 

1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)

Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????

Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!

2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)

No podpi? kako to?no dela!!!!

 

Lu?ka se ugasne, tako kot pi?e v navodilih (tudi sam sem ?e pomislil na to).

 

?e se pokadi ali ne, do sedaj nisem gledal. ?e se sli?i vztrajnik (kako se to sli?i?) ... ?e to kaj ve? pove: ?e v trenutku, ko ga posku?am zagnati, v prestavi spustim sklopko, mi cukne naprej.

Tisto okrog ?udnega zvoka in zalitja valjev, mi je pa tudi nekdo ?e na enak na?in razlo?il.

Samo vzroka nev?iganja mi ?e vedno ne re?i. Ni mi pa jasno, da ?ez nekaj ur potem iz prve v?ge.

Se pravi, problem je do sedaj bil vedno v situaciji, ko sem ga po vo?nji pustil stat za kak?no urco in potem probal v?gat. Ampak ne vedno!?

Enkrat sem ga ?e za cel dan na servisu pustil, pa niso uspeli ponoviti situacije.

Me pa to ?e po?teno nervira, saj nikdar ne vem, kdaj se mi to lahko zgodi.

Napisano

ok pol ?e cukne prime ?tartar na vztrajnik!!!!

 

hm te?ko re?t in odkrivat napako takrat ko je ni!!!

Pol zih kje ?trom jebe!!!

Je pa tak ?e se ti to ponovi ve?krat imej pri sebi kako sve?ko ,in ?e ti zataji v?ig lahko preveri? ?e ima? iskro do svce?ke,preveri kak bencinski filter!!!!(aja ?e ga vergla? ful smrdi po bencunu al ne takrat ko ne u?ge) da kaka benz pupa zajebava!!!?

 

 

uuu drga? pa lahk ?e da kak konektor(kak stik jebe)

 

:ne vem: :ne vem:

Ti povej kaj si ?e vse preveril!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.

33112_1.png

Napisano

hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.

 

Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.

 

eeee jeba pol... na Wartbiju je bila to vedno dobra re?itev :)

33112_1.png

Napisano

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

 

Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.

 

Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).

 

l.p.

Napisano

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.

 

Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).

 

l.p.

 

Mal sem bil odsoten v zadnjih dneh...

 

Na servisu v BTC sem ga ?e imel. Tam so mi tudi zamenjali sve?ke in kable. Ra?unalnik jim na ?alost ni uspelo aktivirat za mojo Mazdo. Sicer zelo ustr?ljivi in prijazni serviserji so mi tudi rekli, da so lahko sve?ke, kabli ali "cin?pula". Ne bi rad sedaj vsega menjaval, preden bom ugotovil, kaj je (dvoje sem ?e :( ). ?e posebej zato, ker avto dejansko ni v letih (?asovno in po km), da bi bilo treba menjat kable in "cin?pulo"...

 

LP

Napisano

Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo. :blink:

 

Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:

 

Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo. :blink:

 

Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:

 

Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?

 

Ne ?e ni?. Nisem imel ?asa - tega imam vedno bolj mal.

Na sre?o ali na ?alost se zadeva zgodi zelo redko (letos 3x). Ko se zgodi, sem razpaljen in bi jo najraj takoj mehaniku peljal - a kaj, ko potem spet vse normalno dela in potem odla?am s tem oziroma de sedaj itak niso nikoli ni? na?li.

Jaz npr. med vo?njo nisem imel ?e nikoli te?av. Glede na to, da potem, ko neuspe?no posku?am v?gat smrdi po bencinu, najbr? ni problem v dovodu - al' ja?

Napisano

Hm te?ko re?t, nimam lih pojma o teh stvareh. :ne vem:

 

Je pa res to po en stran ?e slab?, ?e voz en cajt dela, en cajt ne, nej vsaj skoz zajebava, d te prisil da zrihta? in je pol mir, ne pa enkat tko enkat tko! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali kot pišejo tudi ostali, mogoče delaš antireklamo ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.