Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala, veseli me ker je v Sloveniji vse enostavno.

V to izjavo sam nisem najbol prepri?an

 

Vsekakor pa bolje zadevo legalizirat in potem ni skrbi pred :policaj:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Zdravo. Eno vprasanje glede platisc. V homologaciji glede platisc pise samo katera velikost (cola) je dovoljena in pa katera pnevmatike so dovoljenje. Nikjer pa ne pise katera sirina in pa ET je dovoljena (7jx17, 7,5x18) itd. To pomeni, da grejo na avto lahko katerakoli OEM platisca al kako gre to ? Gre se pa za znamko BMW. 

Napisano
pred 38 minutami je Scr3am napisal:

Zdravo. Eno vprasanje glede platisc. V homologaciji glede platisc pise samo katera velikost (cola) je dovoljena in pa katera pnevmatike so dovoljenje. Nikjer pa ne pise katera sirina in pa ET je dovoljena (7jx17, 7,5x18) itd. To pomeni, da grejo na avto lahko katerakoli OEM platisca al kako gre to ? Gre se pa za znamko BMW. 

Meni so vpisali v homolog. kartonček točno določeno platišče, širina, velikost. ET... Kako je z že v pisanimi pa ne vem. 

 

 

Napisano

Ja sej ravno to me zanima. Sem sel gledati v svojo sestko in imam isto vpisano samo dovoljene pnevmatike in pa cola. Nikjer sirina in pa ET...

Napisano
pred 6 urami je Scr3am napisal:

Zdravo. Eno vprasanje glede platisc. V homologaciji glede platisc pise samo katera velikost (cola) je dovoljena in pa katera pnevmatike so dovoljenje. Nikjer pa ne pise katera sirina in pa ET je dovoljena (7jx17, 7,5x18) itd. To pomeni, da grejo na avto lahko katerakoli OEM platisca al kako gre to ? Gre se pa za znamko BMW. 

 

Ja OEM platišča so homologirana zraven avta kot celota. 

In ja pomeni da lahko daš na avto vsa OEM platišča za ta model avta, pod pogojem da je v homologaciji vpisana velikost platišč in dimenzije gum. Na samih OEM platiščih pa je ponavadi vtisnjena kaka oznaka pri Mazdinih OEM platiščih so za 6ko, recimo vtisnjena oznaka GG, GH, GJ.. Tako se ve kateremu modelu so platišča pripadala in na tem modelu so bila kot komplet avto homologirana. 

Verjetno je pri bmw enako, definitivno so neke oznake na oem platiščih po katerih se da razbrat katerem modelu pripadajo. 

Drgač pa je kolega pred leti na Bmwju 525d E39 dobil od Bmwjevega suporta papirje da je lahko homologiral Oem felge od M5, ni bil Tuv, je pa bilo uradno potrdilo da felge ustrezajo tudi temu vozilu in da se lahko zmontirajo... 

Tak da se probaj obrnit na Bmw, če ti lahko pošlejo kako potrdilo za felge, no pod pogojem da imaš res oem felge in ne one fake replike. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Aha. Ne sej na internetu najdem vse feltne k pasejo k dolocenemu modelu. A ce bi pa recimo od serije 5 zelel dati na x5 potem bi jih pa moral homologirati. Kljub temu da je sirina ista? Hmm, sepravi ce se drzimo striktno zakona je potem uporabnik dejan v prekrsku glede na to da ima na mazdi 6 gen 3 feltne od mazda 6 gen 1?

 

http://www.bmwstylewheels.com/X/X5-E53?fbclid=IwAR3-X7SRfp64z8FKf4lA3gtrl0-QB2NVq1boxTc-yqvQurrd7iHIA7IG4uc

 

Gre se pa za x5, kateri ima en komplet feltn (letne 18ke) in smo sedaj mislili kupiti se en komplet za cez zimo (17ke). Problem je ker je za x5 bolj boga izbira in bi se ksne feltne od recimo serije 5 lazje dobile. Pa ppomoje tudi brez problema pasejo gor glede na to da je ista sirina. Ce se ne motim ima e53 se celo isto podvozje, kot e39. V tem primeru bi potem potreboval homologirati zadevo, ce bi se res drzal zakona. Sicer dvomim, da bi kateri policaj opazil oz. se spotaknil v to. Kaj pa ves sigurno se najde kaksen bmw freak policaj :D

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja, če se držimo striktno zakona bi moral tudi oem felge ki niso od istega modela homologirat, kar pa je pri nas spet težava. Ker oem felge nimajo tuv, abe papirjev in redki proizvajalci avtov  so pripravljeni izdat kakšrn papir da bi lahko homologiral. Jaz vem samo za ta primer od kolega z bmwjem da je dobil, v 99% ti rečejo da se ne da in ne sme.... 

Ja no če oem felge ne štrlijo preveč ven ali kaj podobnega se verjetno noben policaj ne bo spotaknil v to, nikoli pa neveš. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Super, hvala ti. Sem nasel ene k so prav za e53 model tako da nebi smelo biti tezav :). Aja ej drgac pa mal off topic. Sem v e53 zmontiral android radio xtrons. Identicen, kot eonon, taako vizualno, kot programsko :). 

 

 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.COM

For BMW X5 E53 (1999-2006). Built-in radio tuner (RDS enabled). Faster wireless with built-in WiFi. Supports DAB + Digital Radio( USB DAB+ adapter optional). Support Car Auto Play(CP02 adapter optional).

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

Ja, če se držimo striktno zakona bi moral tudi oem felge ki niso od istega modela homologirat, kar pa je pri nas spet težava. Ker oem felge nimajo tuv, abe papirjev in redki proizvajalci avtov  so pripravljeni izdat kakšrn papir da bi lahko homologiral. Jaz vem samo za ta primer od kolega z bmwjem da je dobil, v 99% ti rečejo da se ne da in ne sme.... 

Ja no če oem felge ne štrlijo preveč ven ali kaj podobnega se verjetno noben policaj ne bo spotaknil v to, nikoli pa neveš. 

Res je. Recimo pri moji 6-ki MK1 nisem imel original vpisanih v kartonček 17"

Rekli so mi, da je možnost vpisa, a da lahko vpišejo samo oem feltne, ki jih moram seveda nabaviti in montirati na avto. Tudi gume so bile homologirane samo v dim. 215/45/17. Felten drugih znamk in drugih dimenzij 17" ter gum ne smem montirati. Ja, v bistvu si v prekršku, če montiraš oem feltne prve serije 6-k na  mk3. 🤔

 

 

Napisano

@Scr3am Zgleda ok, kaj software je isti kot od Eonon? No saj cena je tudi tam tam.

Aja, kaj na Bmwju delajo one gibljive črte za rikverc ko motaš volan, k na Eononu delajo, edino Mazda 2.gen tega ne podpira🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Na e53 ne dela na x1 pa delajo, vendar ima tam avto to funkcijo. Drgac pa naroci kamero k ima dynamic lines pa bos imel. Pr eononu pa samo tiste njihove fiksne crte izklopis v nastavitvah pa je :). Kamera ima notri senzor... nekaj takega. Ja sofwaresko je isti in se celo password za factory settings je isti, kot pri meni :)

 

https://a.aliexpress.com/_mLE8UYZ

 

Alex a potem ti niso vpisali vseh OEM felten k so za tvoj model dovoljene, ampak samo tiste oem katere si kupil? WTF?

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Na e53 ne dela na x1 pa delajo, vendar ima tam avto to funkcijo. Drgac pa naroci kamero k ima dynamic lines pa bos imel. Pr eononu pa samo tiste njihove fiksne crte izklopis v nastavitvah pa je :). Kamera ima notri senzor... nekaj takega. Ja sofwaresko je isti in se celo password za factory settings je isti, kot pri meni :)

 

https://a.aliexpress.com/_mLE8UYZ

 

Alex a potem ti niso vpisali vseh OEM felten k so za tvoj model dovoljene, ampak samo tiste oem katere si kupil? WTF?

V bistvu so bile 15" in 16" že vpisane, ni bilo pa 17". Ja, 17" so vpisane točno samo za te OEM od mazde. In je bil res problem, ko sem jim moral odpovedovati, da so to original Mazdine feltne in ne moreš dobiti tüv papirjev za njih. Motilo jih je, ker je na njih napisano made in italy by Eta beta. In so poizvedovali v Ljubljani, pa v Avstriji in na koncu je bilo vse o. k. Sem pa čakal kak mesec, da so to vse ugotavljali. 😕

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Ja samo se zmeri, kako so jih lahko vpisali brez papirjev ? Vrjetno niso zeleli komplicirati.

Ne vem. Slikali so feltne z vseh strani in so najbrž ugotovili, da take feltne dobiš original na nekaterih 6-kah. Seveda zato ne obstajajo tüv papirji, ker so to feltne narejene točno in samo za Mazdo. V bistvu imajo gor tudi mazda znak.

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.