denzo Napisano 11. junij, 2007 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2007 Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde. Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni. lp Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 11. junij, 2007 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2007 Chip tuning pride v po?tev samo in SAMO v primeru, da ima? turbo diesel ali tubro benzin motor. Ali pa kot zaklju?ek tuninga potem ko si zamenjal ?e pol motorja (odmi?ne, sesalne kolektorje, ni?al glavo, izpu?ni kolektor,...) Tak da...?al! To je to! Sicer ima ata isto in morem re?t, da avto ?ist lepo gre. Mogo? samo ni ob?utka da gre, ampak pele? se ?ist lepo (ni to glih 2.5 V6 ) Nalij noter dober bencin (OMV 100 ali Agip 98), preveri da ni zabit luftfilter ali benzinfilter, pa mal ga ti??i, da ga spu?e? pa bi mogl bit mal bols! Sicer pa...glede na to kak?ne so danes kazni...mislim, da je motor preko dovolj! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 20. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2007 Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde. Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Pisal sem tudi na 2 firmi ki se ukvarjata z chiptuningom, vendar do zdaj ni blo ?e nobenega odgovora, tak da nevem niti ?e bi se dalo z preprogramiranjem elektronike prodobit kak?nih 20 konjev. Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni. lp Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor. Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 21. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 21. oktober, 2007 Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor. Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo. Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****? Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Kyuss Napisano 21. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 21. oktober, 2007 Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****? S tem motorjem si ne more? ni? pomagati. Nabavi BP - tega lahko tuna? po mili volji pa bo zdr?al. Citiraj Broken hearts and other mortal wounds ... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
qwerty Napisano 21. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 21. oktober, 2007 se strinjam Citiraj If in doubt, flat out... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 22. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2007 Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****? 1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 22. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2007 1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd... No na tvoj odg. sem ?akal en ki ne melje prazne slame!!! Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ReDevil Napisano 22. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2007 Sej ?e pa kej ne ve?, pa Kvertija pra?i, on je natjunu ?e use ?ivo! Citiraj Dobrodo?li na forumu! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
nisde Napisano 22. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2007 Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 22. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2007 Sej ?e pa kej ne ve?, pa Kvertija pra?i, on je natjunu ?e use ?ivo! Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2007 o fak, kera izjava Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 24. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 24. oktober, 2007 v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 Ni tuning potenciala?! To pa glih ne vem ?e dr?i... Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 Ni tuning potenciala?! To pa glih ne vem ?e dr?i... Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave ?e bo? gor dal turbino , zakaj bi ni?al glavo,.. raje jo povi?aj pa pove?aj tlak turbine. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdohist Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM a to je govora o takem motorju kot ga ma marko?? Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 nep jaz ga nimam, ker je SOHC Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook jaz bom dal gor supercharger (turbino na jermen). ,samo moram dobiti ?e kak standalone ali pa pigyback sistem.Megasquirt mi ne di?i najbolj.Zanimal sem se za Electromotive TEC-II Stand Alone , pa je bolj priro?no, zraven pa ?e dobi? v?igalni modul... tako da ne rabi? ve? rotorja in cin?pule... Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 Zax je E Greedya prodajal, samo je ?e prodan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum. Kdo te je spet to nasral? Spet kak tak, ki te je ?e nasral, da ?e bo? ovil ves avspuh od kolektorja do zadnjega lonca z stekleno volno, da bo? dobil mnogo konjev nakar si poskusil in ni bilo efekta? Pozabil si namre? pomembno dejstvo: vseved NIMA turbine pa ima cca 300 konjev (res da s pomo?jo N20) in vozi v klasi 12. Jajc? Nima potenciala? Jeah right. In mimogrede, njegov avto je vsakodnevno vo?en, torej lahko previdevamo da ne gre za neko pretirano navito zadevo, s katero se ne bi dalo voziti normalno. Na tvoj motor bi jaz vseeno raje dal turbino, motor je ?e v ?tartu namenjen tudi za turbino in bi pomoje brez te?av z minimalnimi predelavami zdr?al pol bara, pri takem tlaku bi pa imel vsaj 170 konjev, ?e bi bil kolikor toliko sistem. In verjemi, ni veliko cenovne razlike, ?e se znajde?. Res pa ni toliko mo?i pri nizkih obratih, ampak OK, navor tudi VELIKO pomaga. Karkoli bo? naredil, pa upam, da bo? potem pri?el kdaj na kak drag, da vidim tole zadevo kako leti. @Tich, potem si v podobni zagati kot jaz. -NA tuning tega motorja na ene 160-170 konjev z bolt on modifikacijami (odmi?ne, kolektor, celoten izspu?ni sistem), ?e ve? (cilj bi bil 180 konjev) z head portingom, ki bi se naredil na rezervni glavi, super odzivnost, ni? zezanja z elektroniko...-Turbo ampak pod 200 konjev se ne pogovarjam, -Eno izmed teh dveh opcij narediti na rezervnem motorju, ki ima itak ?e serijsko 150 konjev, samo bi prej naredil generalko ter ga pripravil na ?im ve? konjev (hmm kovani bati mi recimo di?ijo )-Uvozit 187 konjski 2.0 motor (VVL- Variabilno krmiljenje ventilov- VTEC po doma?e ) ali pa 1.6 motor z 176 konjev (ta 1.6 ima zaradi VVLja tudi skoraj 150 Nm navora ?ez vse obmo?je do 7200 obratov (tam ima maksimum 162 Nm). Aja opcija je tudi 2.0 blok in 1.6 glava, kar bi prineslo 200 konjev, ampak ?e en motor dosti ko?ta, ?eprav sem videl 1.6 glave na istih blokih kot je moj)-Uvoz turbo verzijo mojega motorja, pa bi imel 200-230 konjev (odvisno, ?e je od Bluebirda al od Sunnya GTi-R)Zdaj se pa odlo?i ob tako razli?nih verzijah, cene so pa itak v vsakem primeru blizu 2000? ali ?e dosti ?ez... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino. NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako ) Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala. Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 Symon...priporocam, da se drzis tistega kar je v blizini od motorjev (sam sicer ne poznam nissanovih motorjev, tak da ne bom pametn) Lej...jst sm dal za V6 motor zelo malo in bom za dodaten denar mu pa? ?e kaj dodal - kompresor upam. Za podoben denar bi pa lahko samo dobil GOLI motor V6 z 200 konji iz tujine - kar se mi ne spla?a! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum. Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2007 V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako ) Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala. Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga. samo kako dolgo bo zdr?al 500 HP serijski V6.?e ho?e? V6 motor spraviti na tako mo? da bo en ?as ?lo ,treba vlo?iti kar nekaj denarja.Teorija ni praksa.Pa v tem V6 motorju o katerem se govori nekaj manjka kar imajo turbo grajeni motorji. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.