Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj mi se upalila????

Odnosno zakaj se nije ugasila??

Danas ujutro je prvi put ostala upaljena i ja sam restartao auto i ugasila se. Kad sam slijedeći put palio auto - opet ostade upaljena. Onda jo? jednom, pa sam opet restartao i opet se ugasila, al mi se onda upalila u vo?nji.

I do doma se dovezem sa upaljenom, ostavim auto pred gara?om. I kad sam ga upalio, zgasila se... Bleee.... i meni se vrti. Uglavnom, nekad se ne gasi....

I da, ABS mi ne radi dok je upaljena lampica....

 

Senzor??

Napisano

Ne rabi? diagnostike, ker te bodo na servisu tako ali tako nategnili, imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj.

 

Je pa sigurno senzor zadaj, je samo vpra?anje lavi ali desni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

 

No, dejansko obstaja metoda, ki je poceni.

 

Glede nategovanja strank: meni se res zdi aCosmos v BTCju

kot en kup nategovalcev... mene ne bodo ve? videli.

 

Ok, offtopic...

 

Senzor lahko pomeri? z Ohm-metrom. ?e ima:

1. neskon?no upornost je prekinjen (fu?),

2. ?e nima upornosti je kratek stik (fu?).

 

Meni je nedelujo? zadnji senzor to?no tako kazal (eno ali drugo varianto, ne vem ve?...)

 

Sem potem pomeril ?e delujo?ega na drugi strani in je kazal 1.47kOhm-a.

 

IPB Image

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

 

A imajo vsi enake upornosti?

 

Spra?ujem, ker sprednji so vizuelno malo druga?ni od zadnjih (nimajo "?trle?e pal?ke").

 

Me veseli, da se razumemo. :bravo:

 

IPB Image

Napisano

Vsi imajo enako upornost, ?e je nimajo potem eden ne dela pravilno in ti sveti lu?ka, ABS pa ti ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.