Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj mi se upalila????

Odnosno zakaj se nije ugasila??

Danas ujutro je prvi put ostala upaljena i ja sam restartao auto i ugasila se. Kad sam slijedeći put palio auto - opet ostade upaljena. Onda jo? jednom, pa sam opet restartao i opet se ugasila, al mi se onda upalila u vo?nji.

I do doma se dovezem sa upaljenom, ostavim auto pred gara?om. I kad sam ga upalio, zgasila se... Bleee.... i meni se vrti. Uglavnom, nekad se ne gasi....

I da, ABS mi ne radi dok je upaljena lampica....

 

Senzor??

Napisano

Ne rabi? diagnostike, ker te bodo na servisu tako ali tako nategnili, imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj.

 

Je pa sigurno senzor zadaj, je samo vpra?anje lavi ali desni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

 

No, dejansko obstaja metoda, ki je poceni.

 

Glede nategovanja strank: meni se res zdi aCosmos v BTCju

kot en kup nategovalcev... mene ne bodo ve? videli.

 

Ok, offtopic...

 

Senzor lahko pomeri? z Ohm-metrom. ?e ima:

1. neskon?no upornost je prekinjen (fu?),

2. ?e nima upornosti je kratek stik (fu?).

 

Meni je nedelujo? zadnji senzor to?no tako kazal (eno ali drugo varianto, ne vem ve?...)

 

Sem potem pomeril ?e delujo?ega na drugi strani in je kazal 1.47kOhm-a.

 

IPB Image

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

 

A imajo vsi enake upornosti?

 

Spra?ujem, ker sprednji so vizuelno malo druga?ni od zadnjih (nimajo "?trle?e pal?ke").

 

Me veseli, da se razumemo. :bravo:

 

IPB Image

Napisano

Vsi imajo enako upornost, ?e je nimajo potem eden ne dela pravilno in ti sveti lu?ka, ABS pa ti ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.