Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

do koliko konjev se lahko meri na teh valarjih ?

 

Kaj se boji? da bi tvoji konji potrgali valje al kaj!!!? :hohoho::hohoho::hohoho:

joke!!! :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

do koliko konjev se lahko meri na teh valarjih ?

 

Kaj se boji? da bi tvoji konji potrgali valje al kaj!!!?

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

Napisano

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

 

Sej mislim da vem kje je po slikah sode?e.?e pa slu?ajno ne najdem te pa pokli?em.

Napisano

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

 

 

Bilo jih je 140 konjev ja ,zdaj jih je ve? :D:D:D .Druga?e pa nisem mislil za svoj avto to .

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Glede na to, da niso pomerjeni to ni? ne velja. :bravo:

Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.

Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.

Napisano

Glede na to, da niso pomerjeni to ni? ne velja. :bravo:

Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.

Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.

 

Jaz sem :bravo:

Napisano

lepo!!

 

 

videl ?tajerce (lepo vas blo vidt) nasledni? grem zudi jaz!!!

Druga?e pa rezultati so lepi,?e ne drugega ste vsaj na realnih podatkih kako in kaj se dogaja koliko konjev in navora znori ko jih na?ene?!!!

 

:D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lepa, elegantna krivulja. Priznam, da sem podcenjeval tvoj CAi in ?e malenkosti, ki si jih do danes zatajil. :P Sicer pa zanimiv navor, isto krivuljo ima marko, ko tam na sredi nekje navor posko?i, potem pa lepo po?asi pada, ampak obenem se tam za?no konji in predvidevam, vle?e kar lepo enakomerno. ?koda ker je najve?ja mo? ?e pri 5200 RPM, mo? pa potem od 5600 pada vse do blokade (ki je predvidevam ?e 1000 obratov vi?e.

Isto sem opazil na Tichevi krivulji, motor se sicer vrti kar visoko in z lahkoto ampak proti koncu mu mo? kar lep ?as pada. Vsaj v tem se lahko pohvalim, da meni pada le zadnjih 500 obratov. :bravo::P

Sicer pa moj graf je pa takle:

Objavljena slika

 

V prvi meritvi, ko sem imel gor konusni filter (v ?katli zaradi toplote) mi je pokazalo 137 konjev mo? pa je bila od 5500-7000 RPM skoraj ravna, pa tudi druga?e sta bili krivulji malo lep?i. Mislim da je ?as za CAI a'la Zemir & nov izpu?ni sistem 6cm zunanji fi cevi. :danzoman:

Napisano

No ja res ve? ka?e kot matejeva krivulja samo ima Matej lep?o linijo krivulje :D:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zelo zadovoljen z vsem skupaj! Res je blo fain! Zadovoljen tudi s svojim rezultatom (sicer ne s 150HP) ampak odnosno s +10HP proti zemirju (moj ima le 300k km). Pa tudi pokadil ni "preve?". ?e ve? takih sre?anj! :jupiii:

:)
Napisano

Sedaj ko sem naredil primerjavo grafov sem tudi jaz zadovoljen! A ve? zakaj moj avto tako vle?e? Ker ima Honda?ki sindrom, malo navora (?eprav je v bistvu ?isto lepo razporejen ?ez vse obrate, dokler ne za?no vle?t onji v vi?jih obratih) in mo? v veliko vi?jih obratih kot ostali. :blink: Ironi?no ima tak sindrom tudi 323C ki sem jo dal za primerjavo z Matejvim grafom.

 

Sicer so pa tudi meni ve? tak?na produktivna sre?anja. B)

Zdaj pa bej?mo tunat te hr?ke o vemo od kje se ?teje tuning. :P

Napisano

No dyno uspel moram re?t da sem pri?akoval kak?nih 5 KM ve? ampak ni slabo :bravo:

Najbolj me je razo?aral Tich z 2,5 V6 in 150 konji pa? mazda in prevo?eni.Najbolj presenetil pa matej z Mx-3.

Je pa zanjimivo za pogledat navor res da ga je nekaj manj kod serijsko je pa non stop.Za?ne od 3.5k oratov in je skoraj enakomeren tam do 6k.No zdaj saj vem da VRIS ?e zmeraj deluje :P:D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.