Skoči na vsebino

323 C


beci

Priporočeno sporočilo

Pred mesecem sem postala lastnica 323 C lepotca. :ouje:

Zanima me, ?e ima kdo od vas, ki ima ta avto kak?no knji?ico o teh avtomobilih. Rada bi bila seznanjena z ?imve? podatki o tem tipu avta, da ga bom lahko ?imbolje in ?imdlje vzdr?evala. Ker jih je zelo malo, je tud te?ko dobit koga, ki ta avto ?e ima, da bi mi dal kak podatek, zato se obra?am na vas. Je letnik 95 in je 1,5i ma?ina.

 

?e se po kakem ?ude?u res najde kdo, ki bi to knji?ico imel, naj prosim pove in me kontaktira, da se zmeniva za fotokopijo.

 

Hvala ?e vnaprej! :rispekt:

 

L.p. Beci

Bit ?e nam gut!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poznam enega, ki mislim da ima to kni?ico samo v nem??ini. Verjetno se bo tudi on kaj oglasil pa bo naprej povedal kako in kaj, je pa kar dobro seznanjen z Cejko :P

 

No pa ?e v Predstavitvi se lahko predstavi? in doda? kak?ne slikce lepotice :D

 

In same voznice seveda ;):hohoho:

 

druga?e pa dobrodo?la in naj zi C-ka slu?i kot je treba!!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ji bo pa ?e te?aj nem??ine ponudil, kajne. :P

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za lepe ?elje!

 

Kdaj pa je ta "Mazda meet" v Ljubljani? Bojim se, da ne bom mogla prit, ampak vseeno pa me zanima. Druga?e pa nem??ina ne bo tak problem, glavno da so slike not ( :P , hec hec).

 

Slike pridejo drug teden.

Bit ?e nam gut!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e te kaj zanima glede C modela jo vem napamet pa knji?ico tudi imam.Samo v tej knji?ici ne pi?e ni? kaj dosti, ?koda papirja za kopije....

 

Druga?e pa avto dobro stabilen na cesti pri hitrostih nad 200 km/h , seveda z malo dodelavami.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo pa rabi knji?ico ?e pa ma? tako forumsko podporo :hohoho:

 

welcome :D

 

:bravo::bravo::bravo::rispekt:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?e te kaj zanima glede C modela jo vem napamet pa knji?ico tudi imam.Samo v tej knji?ici ne pi?e ni? kaj dosti, ?koda papirja za kopije....

 

Druga?e pa avto dobro stabilen na cesti pri hitrostih nad 200 km/h , seveda z malo dodelavami.

 

lahko pove? kaj ve? o teh dodelavah? :D

_oiwOYU0C4xrCe1d.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahko pove? kaj ve? o teh dodelavah? :D

 

za stabilnost ni?je vzmeti za 4 cm in ?portni tr?i dvosmerno delujo?i amortizerji.To se pozna kar dosti.Druga?e pa ?e da? strutbare, druge stabilizatorje (predrago)....namesto gumijastih pu? za stabilizatorje da? iz teflona ali trde pene( ni priporo?ljivo za cestno uporabo)

Zadnji del je treba malo obte?iti, da se te?a lep?e razporedi.To je bil predvsem problem pri meni zaradi te?jega motorja spredaj.

 

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.