Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdaj, da naro?im davidu da pride snemat, pa da pol kak dnar obrneva ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kdaj, da naro?im davidu da pride snemat, pa da pol kak dnar obrneva ? :D

 

no ja,..?e res ho??,..javno pokazat usm kako te beyba prebuta,..nej ti bo :bravo:

 

halo, off topic ste!!!

 

 

n? novga pomoje :P bomo pridni :bravo:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Eto...re?en tudi drugi problem.Danes sem dobil svojo zverinico z novim motorjem...upam da bom imel ve? sre?e s tem kot s prej?nim :whatever:

Napisano

Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.

 

Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.

 

?e kak moderator meni, da to ne bi smel objaviti, naj moj odgovor takoj IZBRI?E.

 

Pismo pa se glasi takole:

"> .Pre deset godina otprilike sav vozio kao taxi vozac i kada sam presao oko 400 hiljada kilometara gradske voznje motor je skroz zakazao.Tada se pojavio jedan covek koji je metabond prodavao u Zrenjaninu i ponudio mi je taj proizvod na sledeci nacin da ako sipam metabond c i ako budem vozio narednih 200 kilometara bez gasenja motora i ako posle toga auto bude hteo da pali i ako bude promenio svoja svojstva onda ja placam a ako se nedesi nista on ce da plati.Naravno da sam pristao i to vece sam ga upalio uz pomoc vuce i presao samo 70 kilometara jer je posao bio slab.Sutra ujutro sam upalio iz prve a da o perfomansama i zvuku motora i nepricam.U narednom periodu sam presao 30 hiljada kilometara o prodao sam auto bez ijedne intervencije na motoru.Bilo je to ravno cudu sobzirom da sam i sam mehanicar.Jos samo da dodam da se radi o jeti 1600 dizel jedinica.

Neverovatno zar ne !"

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ko bi videl oblak dima ki se na na vsake toliko ?asa naredil za mano in ?e bi bil v moji ko?i(za volanom) bi videl da je res sramotno vozit tak avto. :( Druga? pa sem motor obdr?al in ?e ima kdo voljo to popravljat se lahko kaj zmenimo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.

 

Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.

 

 

Cena obnove motorja je prevelika, saj samo tesnila stanjeno ve? kot drug motor, kje so potem ?e vsi ostali deli, res pa je da nikoli ne ve? kaj si kupil.

 

Zdelan motor pri 200 kkm ?zmeden? , moj ne, saj dela tako kot prvi dan, olja ne porablja, vle?e bolje, skratka dale? od zdelanega. Je pa nekaj res, redno vzdr?evanje in ne ?paranaje pri tem , to lahko kasneje prihrani veliko glavobolov,skrbi in ?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Do zdaj sem z novim motorjem ve? kot zadovoljen.

 

Nekateri boste mislili da la?em ampak pri 5k km mi ni skurilo niti malo olja :blink:

 

Ta motor tudi blje vle?e kot prej?ni in pa za?uda tudi manj pokuri :rispekt:

 

Upam samo da bo tako ostalo ?e naprej.

Napisano

Jst bi reku okol 1200 ?, odvisno kako ho?e? met prebarvanga.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.