Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Kdaj, da naro?im davidu da pride snemat, pa da pol kak dnar obrneva ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdaj, da naro?im davidu da pride snemat, pa da pol kak dnar obrneva ? :D

 

no ja,..?e res ho??,..javno pokazat usm kako te beyba prebuta,..nej ti bo :bravo:

 

halo, off topic ste!!!

 

 

n? novga pomoje :P bomo pridni :bravo:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.

 

Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.

 

?e kak moderator meni, da to ne bi smel objaviti, naj moj odgovor takoj IZBRI?E.

 

Pismo pa se glasi takole:

"> .Pre deset godina otprilike sav vozio kao taxi vozac i kada sam presao oko 400 hiljada kilometara gradske voznje motor je skroz zakazao.Tada se pojavio jedan covek koji je metabond prodavao u Zrenjaninu i ponudio mi je taj proizvod na sledeci nacin da ako sipam metabond c i ako budem vozio narednih 200 kilometara bez gasenja motora i ako posle toga auto bude hteo da pali i ako bude promenio svoja svojstva onda ja placam a ako se nedesi nista on ce da plati.Naravno da sam pristao i to vece sam ga upalio uz pomoc vuce i presao samo 70 kilometara jer je posao bio slab.Sutra ujutro sam upalio iz prve a da o perfomansama i zvuku motora i nepricam.U narednom periodu sam presao 30 hiljada kilometara o prodao sam auto bez ijedne intervencije na motoru.Bilo je to ravno cudu sobzirom da sam i sam mehanicar.Jos samo da dodam da se radi o jeti 1600 dizel jedinica.

Neverovatno zar ne !"

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.

 

Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.

 

 

Cena obnove motorja je prevelika, saj samo tesnila stanjeno ve? kot drug motor, kje so potem ?e vsi ostali deli, res pa je da nikoli ne ve? kaj si kupil.

 

Zdelan motor pri 200 kkm ?zmeden? , moj ne, saj dela tako kot prvi dan, olja ne porablja, vle?e bolje, skratka dale? od zdelanega. Je pa nekaj res, redno vzdr?evanje in ne ?paranaje pri tem , to lahko kasneje prihrani veliko glavobolov,skrbi in ?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bolj slabo veš.   Ravno pri mestni vožnji je EV najbolj varčen. Najmanj pa na AC.   ZOE je recimo ultra varčen tam do 50-60 km/h, relativno varčen pri 80 km/h in sorazmerno ok pri 100 km/h nad tem pa poraba skokovito naraste. Ker je pač tako dizajniran. Pri 130 km/h se namreč njegov elektromotor vrti z 90 % obratov, to je kot bi se Mazda bencinar vozil s 6.000 rpm.   Tesle so pa recimo tudi okoli 120 km/h še vedno zelo varčne - ker so pač tako dizajnirane.
    • Tole mi pa ni jasno. Zavarovalnice so delale ne vem kolk miljonske dobicke, pa niso vsi placevali. Zj ko vsi placujejo, naj bi pa to delal nekej sto miljonsko izgubo. Mislim da je bilo 200 nekaj receno pred uvedbo
    • Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.   Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse  
    • Moja Miata je pa bolj okoljevarstvena kot katerikoli električni avtomobil, ker bolj kot kurim bencin, prej ga bomo izčrpali. Prej ga izčrpamo prej bomo prešli na alternative  
    • Pa ne pri potrošnji 13kWh/100km. Lepo te prosim. Sej pravim, to je tko kot bi jaz trdil, da z normalno vožnjo kurim 3,5 litra/100km, kar se sicer s cjazenjem po regionalki s 60km/h celo da naredit.   Sem prevozil kar nekaj EV-jev pa vem kolk je realnost sploh kadar je ooogrrooomnooo mestne vožnje.😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.