Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdaj, da naro?im davidu da pride snemat, pa da pol kak dnar obrneva ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kdaj, da naro?im davidu da pride snemat, pa da pol kak dnar obrneva ? :D

 

no ja,..?e res ho??,..javno pokazat usm kako te beyba prebuta,..nej ti bo :bravo:

 

halo, off topic ste!!!

 

 

n? novga pomoje :P bomo pridni :bravo:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.

 

Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.

 

?e kak moderator meni, da to ne bi smel objaviti, naj moj odgovor takoj IZBRI?E.

 

Pismo pa se glasi takole:

"> .Pre deset godina otprilike sav vozio kao taxi vozac i kada sam presao oko 400 hiljada kilometara gradske voznje motor je skroz zakazao.Tada se pojavio jedan covek koji je metabond prodavao u Zrenjaninu i ponudio mi je taj proizvod na sledeci nacin da ako sipam metabond c i ako budem vozio narednih 200 kilometara bez gasenja motora i ako posle toga auto bude hteo da pali i ako bude promenio svoja svojstva onda ja placam a ako se nedesi nista on ce da plati.Naravno da sam pristao i to vece sam ga upalio uz pomoc vuce i presao samo 70 kilometara jer je posao bio slab.Sutra ujutro sam upalio iz prve a da o perfomansama i zvuku motora i nepricam.U narednom periodu sam presao 30 hiljada kilometara o prodao sam auto bez ijedne intervencije na motoru.Bilo je to ravno cudu sobzirom da sam i sam mehanicar.Jos samo da dodam da se radi o jeti 1600 dizel jedinica.

Neverovatno zar ne !"

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ko bi videl oblak dima ki se na na vsake toliko ?asa naredil za mano in ?e bi bil v moji ko?i(za volanom) bi videl da je res sramotno vozit tak avto. :( Druga? pa sem motor obdr?al in ?e ima kdo voljo to popravljat se lahko kaj zmenimo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.

 

Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.

 

 

Cena obnove motorja je prevelika, saj samo tesnila stanjeno ve? kot drug motor, kje so potem ?e vsi ostali deli, res pa je da nikoli ne ve? kaj si kupil.

 

Zdelan motor pri 200 kkm ?zmeden? , moj ne, saj dela tako kot prvi dan, olja ne porablja, vle?e bolje, skratka dale? od zdelanega. Je pa nekaj res, redno vzdr?evanje in ne ?paranaje pri tem , to lahko kasneje prihrani veliko glavobolov,skrbi in ?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Do zdaj sem z novim motorjem ve? kot zadovoljen.

 

Nekateri boste mislili da la?em ampak pri 5k km mi ni skurilo niti malo olja :blink:

 

Ta motor tudi blje vle?e kot prej?ni in pa za?uda tudi manj pokuri :rispekt:

 

Upam samo da bo tako ostalo ?e naprej.

Napisano

Jst bi reku okol 1200 ?, odvisno kako ho?e? met prebarvanga.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.