Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo,pa smo tu.Ko sem se pravkar vra?al domov iz kopanja,sta se mi med vo?njo pri?gali

ti dve lu?ki(naenkrat).

Ker ni svetilo ni? STOP,sem se peljal naprej.Na enem o?trem ovinku pa sem opazil,da mi esp kao

ne dela.

Kak?no povezavo imata ti dve lu?ki mi ni jasno. :whatever:

Edino,da ni to znak,da je nekaj narobe z elektroniko(vsaj jaz sem tako razumel iz priro?nika).

Ni?,jutri jo peljem na servis,pa bomo videli kaj je na stvari.Na sre?o je ?e v garanciji.

 

post-399-1186337126_thumb.jpg

 

 

Napisano

huh... ej, eno vpra?anje... a se je tebi tazgornja lu?ka kdaj pri?igala ? npr. ko si pospe?il z mesta ?

 

ali to ni to ?

 

kako sploh ve?, da DSC dela... pojmanimam...kaj se dogaja, ko ga izklopi? ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kako sploh ve?, da DSC dela... pojmanimam...kaj se dogaja, ko ga izklopi? ?

 

Ko se vklopi se lu?ka zasveti,pa ?e ga izklopi? ti skozi lu?ka sveti! ;) Druga?e pa ?uti? ?e dela ali ne! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

huh... ej, eno vpra?anje... a se je tebi tazgornja lu?ka kdaj pri?igala ? npr. ko si pospe?il z mesta ?

 

ali to ni to ?

 

kako sploh ve?, da DSC dela... pojmanimam...kaj se dogaja, ko ga izklopi? ?

 

Lu?ka za DSC se pri?ge, ko se vklopi ali traction control (vrtenje koles v prazno) ali pa, ko mora popravljati smer v primeru da avto zdrsne... to se da enostavno sprobat na kakem drs?em ovinku ali pa mokri cesti, ko avto posku?a drseti bo?no. ?uti pa se tako malce nenavadno saj za?ne zavirati posamezna kolesa, da vspostavi pravo smer vo?nje.

 

POZOR! Nikar ne posku?ajte delovanje DSC-ja z uporabo ro?ne zavore, ker se popolnoma zmede zaradi blokiranih zadnji koles in hitro se zgodi nepotreben obrat za 180 stopinj ali pa ?e kaj huj?ega. Za igranje je torej najprej treba DSC na OFF pol pa ?ele zloraba ro?ne ;)

 

V Alexovem primeru pa nimam pojma za kaj gorita obe lu?ki. A ko si ugasnil motor in ga ponovno pri?gal sta ?e vedno goreli? Sicer bodo pa na servisu najbolje preverili s priklopom na ra?unalnik.

33112_1.png

Napisano

huh... ej, eno vpra?anje... a se je tebi tazgornja lu?ka kdaj pri?igala ? npr. ko si pospe?il z mesta ?

 

ali to ni to ?

 

kako sploh ve?, da DSC dela... pojmanimam...kaj se dogaja, ko ga izklopi? ?

 

V bistvu DSC deluje le v ekstremnih primerih(ko ?e malo pretirava?).Tudi na mokri cesti in v snegu ti pomaga.

Kakor je ?e Poky omenu,ve?,kdaj deluje, ker se ti lu?ka pri?ge,kadar ti kolesa spodrsavajo pri ?tartu, v ovinku, na mokri podlagi al pa na snegu..Ampak to je le momentalno,nikakor pa ne sme goret stalno,kakor pri meni.Kadar ga izklopi?,ti pi?e pri strani DSC-off.Takrat gre? lahko bo?no v ovinke. :bravo:

Kako se vozi mazdo 6 brez tega,ti bo razlo?u Labi.On to obvlada,he,he.

 

 

Napisano

Evo,pa smo tu.Ko sem se pravkar vra?al domov iz kopanja,sta se mi med vo?njo pri?gali

ti dve lu?ki(naenkrat).

Ker ni svetilo ni? STOP,sem se peljal naprej.Na enem o?trem ovinku pa sem opazil,da mi esp kao

ne dela.

Kak?no povezavo imata ti dve lu?ki mi ni jasno. :whatever:

Edino,da ni to znak,da je nekaj narobe z elektroniko(vsaj jaz sem tako razumel iz priro?nika).

Ni?,jutri jo peljem na servis,pa bomo videli kaj je na stvari.Na sre?o je ?e v garanciji.

 

post-399-1186337126_thumb.jpg

 

Spodnja lu?ka te opozarja da je neki narobe z motorjem, ker je rumene barve ni tko hudo :( , ?e bi bila rde?e :blink:

Konkretno v tvojem primeru je sneta cev?ica od vakuuma, ki upravlja DCS, zato ti tudi gori zgornja lu?ka ker ti le-ta ne dela!

Ni pa panike se lahko vozi? naprej brez skrbi :P ,na srevisu pa ti jo bodo zamenjali mislim da zastojn, saj ne stane niti 1 ?! ?zmeden?

 

LP

Napisano

bomo videli torej pozimi, poleti meni ni do takih sprobavanj.. :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Spodnja lu?ka te opozarja da je neki narobe z motorjem, ker je rumene barve ni tko hudo :( , ?e bi bila rde?e :blink:

Konkretno v tvojem primeru je sneta cev?ica od vakuuma, ki upravlja DCS, zato ti tudi gori zgornja lu?ka ker ti le-ta ne dela!

Ni pa panike se lahko vozi? naprej brez skrbi :P ,na srevisu pa ti jo bodo zamenjali mislim da zastojn, saj ne stane niti 1 ?! ?zmeden?

 

LP

 

Ja,verjetno bo kaj takega,ker ko sem klical servis,je vedu za kaj se gre in je reku,da se lahko vozim.

Ga jutri peljem in bo kao jutri ?e zrihtano.Upam,da se ne bo to ?esto ponavljalo,ker v 6 mesecih od kar jo imam, sem ?e tretji? na servisu. :whatever::(

 

 

Napisano

Evo,?e zrihtano. :bravo:

Ob 9-ih zjutraj ga peljal na servis,ob 13 ga pobral popravljenega.

Baje je bila samo sistemska napaka ra?unalnika(kazal je padec napetosti akomulatorja-kratkotrajno),

ra?unalnik so resetirali,nekaj nalo?ili novega gor in gasa.Pla?al-ni?. :jupiii:

Je pa bil spet smeh z garancijo,ko so videli,da je uvo?en.Najprej spet,da ne bo ni? kruha iz te moke.

Jaz pa ?zmeden? Kako ne,?e sem jo ?e zadnji? uveljavljal pri xenonkah?

Pol klic v Avstrijo in ?ez pet min.pride ven in re?e,da je zrihtano,da garancija velja.

Sem mu reku,da valjda velja v vseh dr?avah,ki so napisane v servisni knjigi in da ni vezana na prvega

lastnika.?e ima? urejeno serv.knji?ico valjda ne bi smel bit problem,ne?.

V glavnem sem zadovoljen z hitrostjo popravila.Upam,da bom imel zdej nekaj ?asa mir.

 

 

Napisano

Spodnja lu?ka te opozarja da je neki narobe z motorjem, ker je rumene barve ni tko hudo :( , ?e bi bila rde?e :blink:

Konkretno v tvojem primeru je sneta cev?ica od vakuuma, ki upravlja DCS, zato ti tudi gori zgornja lu?ka ker ti le-ta ne dela!

Ni pa panike se lahko vozi? naprej brez skrbi :P ,na srevisu pa ti jo bodo zamenjali mislim da zastojn, saj ne stane niti 1 ?! ?zmeden?

 

LP

 

Meni se pa pri?iga samo lu?ka za DSC in ?e to samo takrat, ko je zunaj mrzlo (slabih 7 stopinj ali manj). Ko se ogreje, lu?ka ugasne, seveda je potrebno pred tem avto ugasniti.

 

Ali bi lahko malo ve? povedal o tej cev?ici in kje jo najdem?

 

lp

Napisano

Meni se pa pri?iga samo lu?ka za DSC in ?e to samo takrat, ko je zunaj mrzlo (slabih 7 stopinj ali manj). Ko se ogreje, lu?ka ugasne, seveda je potrebno pred tem avto ugasniti.

 

Ali bi lahko malo ve? povedal o tej cev?ici in kje jo najdem?

 

lp

 

?e se ne motim nekaj o tem pi?e v navodilih za uporabo.

33112_1.png

Napisano

?e se ne motim nekaj o tem pi?e v navodilih za uporabo.

 

Sem ?e gledal, pa nisem ni?esar pametnega na?el. Bi lahko vseeno na kratko povzel ali pa prilo?i kak print screen.

 

Thanks

Napisano

Sem ?e gledal, pa nisem ni?esar pametnega na?el. Bi lahko vseeno na kratko povzel ali pa prilo?i kak print screen.

 

Thanks

 

Bom preveril v svojih navodilih... je pa res, da sem zadevo prebral pred kakimi tremi leti in lahko, da sem kaj zame?al. Mislim, da je pisalo nekaj v zvezi z nizkimi temperaturami in pri?iganjem lu?ke za DSC in da je to "kakor" normalno in da ko se motor ogreje naj bi to potem delovalo OK.

 

Mah ni?, ko pridem do avta bom pogledal v priro?nik pa sporo?im.

33112_1.png

Napisano

Meni se pa pri?iga samo lu?ka za DSC in ?e to samo takrat, ko je zunaj mrzlo (slabih 7 stopinj ali manj). Ko se ogreje, lu?ka ugasne, seveda je potrebno pred tem avto ugasniti.

 

Ali bi lahko malo ve? povedal o tej cev?ici in kje jo najdem?

 

lp

 

Ta pa mi je nova...?e nisem zasledil pri nikomer kaj podobnega. :whatever:

 

 

Napisano

a to je tista lu?ka k se pr?ge ?e si preve? pametn u ovinkih? :D

 

DSC-pomeni: Divja? Spet Cepec.

 

 

Napisano

meni se tale avto s ?rtami ?e ni pri?gal, pa upam da se tudi ne bo, ?eprav bi rad izvedel, ali dela ali ne ? :)

 

med drugim ma avto kao TCS, se pravi sistem proti zdrsavanju, vendar jaz teag nisem ob?util, saj avto v mokrem ravno tak skoplje kot vsi drugi

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Bom preveril v svojih navodilih... je pa res, da sem zadevo prebral pred kakimi tremi leti in lahko, da sem kaj zame?al. Mislim, da je pisalo nekaj v zvezi z nizkimi temperaturami in pri?iganjem lu?ke za DSC in da je to "kakor" normalno in da ko se motor ogreje naj bi to potem delovalo OK.

 

Mah ni?, ko pridem do avta bom pogledal v priro?nik pa sporo?im.

 

Zgleda, da nimam tako slabega spomina :bravo:

 

Sem na?el omenjeno zadevo v slovenskem priro?niku na stran 5-33

 

post-133-1187179233_thumb.jpg

 

 

 

DSC-pomeni: Divja? Spet Cepec.

 

:hohoho: v angle??ini pa verjetno pomeni Decrease Speed Cretin

 

meni se tale avto s ?rtami ?e ni pri?gal, pa upam da se tudi ne bo, ?eprav bi rad izvedel, ali dela ali ne ? :)

 

med drugim ma avto kao TCS, se pravi sistem proti zdrsavanju, vendar jaz teag nisem ob?util, saj avto v mokrem ravno tak skoplje kot vsi drugi

 

Saj malo vedno zakoplje v prazno... samo poskusi s polnim gasom pa bo? ob?util najprej, da ti zmanj?a mo? motorja in nikakor ti ne bo pustil, da bo? "?gal" gume

33112_1.png

Napisano

Evo,pa se je ponovilo.In to skoraj na istem mestu kot zadnji?,ko smo ?li na kopanje. :whatever:

Spet me ?aka servis in prepri?evanje okrog garancije...

Sem ?e alergi?en na te lu?ke.Zdej bom zahteval,da dokler zadeve ne zrihtajo,naj me ne niti kli?ejo.

V glavnem,nisem preve? zadovoljen. <_<

 

 

Napisano

Evo,pa se je ponovilo.In to skoraj na istem mestu kot zadnji?,ko smo ?li na kopanje.

Spet me ?aka servis in prepri?evanje okrog garancije...

Sem ?e alergi?en na te lu?ke.Zdej bom zahteval,da dokler zadeve ne zrihtajo,naj me ne niti kli?ejo.

V glavnem,nisem preve? zadovoljen. <_<

 

Ja isto je bilo pri meni! :P

Prvi? je samo nataknil cev?ico nazaj in resetiral napako,ko pa se je drugi? ponovila,pa so naro?ili novo (1?!), :P

tko da je po tistem mir! :bravo:

?e utegne?, bodi zraven, je zlo zanimivo spremljat odkrivanje napake, moram re?t, da imajo zlo dodelan program odkrivanja , je celo v slo jeziku , na koncu pa je celo fotogfafija, kje je cevka sneta! ?zmeden?

 

Ob 9-ih zjutraj ga peljal na servis,ob 13 ga pobral popravljenega.

Baje je bila samo sistemska napaka ra?unalnika(kazal je padec napetosti akomulatorja-kratkotrajno),

ra?unalnik so resetirali,nekaj nalo?ili novega gor in gasa.Pla?al-ni?.

 

To skori ne verjamem ?zmeden? Men je crknil akumulator po enem letu, pa ni ni? svetilo ala padec napetosti , pa lu?ka od DSC-ja, pa okvara motorja al kaj podobnega, samo eno jutro ni hotu v?gat! :whatever:

Napisano

a to je tista lu?ka k se pr?ge ?e si preve? pametn u ovinkih? :D

 

Ja, to je tista lu?ka, ki skrbi za stabilnost avtomobila v ovinku ali pa zmanj?a navor v primeru, ?e kolesa pri speljevanju za?nejo zdrsavati.

 

Zgleda, da nimam tako slabega spomina :bravo:

 

Sem na?el omenjeno zadevo v slovenskem priro?niku na stran 5-33

 

Sem pogledal, vendar je moj problem malce druga?en. Namre? ni odvisen od temperature motorja ampak zunanje temperature zraka. To pomeni, ?e je zunaj npr. 0C potem se mi lu?ka prakti?no pri?ge v prvem ovinku, ko o?itno sistem preverja centrifugalno silo ali nekaj na tej podlagi. Ugasne mi pa ?ele, ko se tempratura zunanjega zraka povzpne preko cc. 7C (pa ?e avto moram ugasniti pred tem) in ne takoj, ko se motor segreje.

Poleg tega pa v navodilih pi?e, da bi morala goreti lu?ka DSC OFF in ne lu?ka "avto z vijugami", ki sveti v mojem primeru.

Napisano

a ni ta lu?ka z vijugami za ABS?

 

Kar se M6-ke ti?e je ta lu?ka za DSC/TSC. Za ABS ima pa itak svojo lu?ko, na kateri pi?e ABS, tako da ne more? sfaliti.

Napisano

ma zdj sm pa zbegana,..ena lu?ka je avto?k z vijugami,..ena lu?ka je pa DSC,.. :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ja isto je bilo pri meni! :P

Prvi? je samo nataknil cev?ico nazaj in resetiral napako,ko pa se je drugi? ponovila,pa so naro?ili novo (1?!), :P

tko da je po tistem mir! :bravo:

?e utegne?, bodi zraven, je zlo zanimivo spremljat odkrivanje napake, moram re?t, da imajo zlo dodelan program odkrivanja , je celo v slo jeziku , na koncu pa je celo fotogfafija, kje je cevka sneta! ?zmeden?

 

 

 

To skori ne verjamem ?zmeden? Men je crknil akumulator po enem letu, pa ni ni? svetilo ala padec napetosti , pa lu?ka od DSC-ja, pa okvara motorja al kaj podobnega, samo eno jutro ni hotu v?gat! :whatever:

 

Sem danes klical servis in jim omenil to cevko...Je reku frajer,da ?e bi bla cevka kriva,da bi motor slab?e

vleku. ?zmeden?

Kakor koli,dokler ga zdej ne popravijo za prav(in ne samo resetirajo),naj ga imajo tam.

To moram re?it,dokler je v garanciji.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.