Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam majhen problem: avto je bil spredaj karamboliran...menjal sem hladilnik, zdaj pa mi no?e zagnati ventilatorja ko temperatura naraste. Varovalke so preverjene, zanima me ali morada kdo ve kje se nahaja rele? ter kakersenkoli predlog...oz shema elektronike bi bila tudi OK Avto : 323f BA 1.5 97

 

LP, Andrej

Napisano

Za kable nemorem 100°% vedet. Zaleten je bil zgolj spodaj v hladilnih, zato upam da so celi. Problem je pa ta da ?e gledam avto od spredaj je priklju?ek na levi strani... (kabel je zelene barve), potem gre v levi blatnik kjer zgine.... na desni kjer so pa varovalke pa tega kabla ni vsaj zelenega ne. je pa tam rumen ki pa mislim da je od klime (ki je nimam) in gle ven pa na drugo stran za ventilator od klime sklepam. razen da nisem dobil hladilnika ki ima na drugi srani kontakt in sem priklopil napacnega.

 

LP, Andrej

Napisano

preveri prvo ventilator na direkt strom ce dela,pol pa se preveri termostikalo,ker drugo ponavadi ni narobe al pa ce je res ki kabl precvikan pa se ne vidi :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Res je tako kot je Bobi reku!!

 

Samo snemi iz termostikala konektor in ga zbrikaj.....?e venti? zalavfa pol je nekaj s termostikalom narobe.

Je pa mo?no da tudi rele v?asih za?teka.

 

Lahko pa tudi navsezadne sproba? termostikalo(ali pa? vsaj takrat ?e ga bo? zamenjal)

 

S piska?em(ohm metrom) tega na konektor termostikala na drugi strani pa ga segrej z ne?em pa ti mora zadeva zapiskat ?e seveda stikalo dela :D

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pri pri?ganem motorju snemi kable s tipala za temepraturo vode, ?e se ti ventilator, v nekaj sekundah ne vklopi, ima? napako na napeljavi. Druga?e ima? pa poleg akumulatorja ?katlo z varovalkami in releji, kjer je lepo ozna?eno kateri rele je in probaj direkt zvezat, brez releja. ?e tudi potem ni efekta je 100 % napeljava, ?e pa spelje vse skupaj je pa samo rele crknu.

 

 

 

 

Tudi ko vklopi? klimo, se ventilator ne po?ene ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.