Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Na moji M6 je prestavna ro?ica pri prestavljanju zelo glasna. Kot da ne bila dovolj "podmazana"

Kako bi lahko to re?il?

Hvala

Napisano

Pa dobro kaj ma? ti ziher Mazdo??? <_< Da nima? ki kakega Fiata?? :hohoho:

 

 

Joke. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Prestavna ro?ica je milo re?eno "?udna" in ko sem spra?eval na servisih so rekli, da pa? tako je. Pri faceliftanih ?estkah pa je ta problem precej manj?i.

 

Me pa ta povr?nost moti vsaki? ko se presedem iz Golfa v Mazdo in se spra?ujem zakaj so japon?ki ?li raje na zajle kot na vzvode. Pol pa ma? menjalnik, ki po svojem ?udnem ob?utku na ro?ici, lahko konkurira starim Hyundaievim. :angry:

33112_1.png

Napisano

Prestavna ro?ica je milo re?eno "?udna" in ko sem spra?eval na servisih so rekli, da pa? tako je. Pri faceliftanih ?estkah pa je ta problem precej manj?i.

 

Me pa ta povr?nost moti vsaki? ko se presedem iz Golfa v Mazdo in se spra?ujem zakaj so japon?ki ?li raje na zajle kot na vzvode. Pol pa ma? menjalnik, ki po svojem ?udnem ob?utku na ro?ici, lahko konkurira starim Hyundaievim. :angry:

 

Ena sam ?tanga od prestavne ro?ice do menjalnika rula, ?e vedno, pa ?e najbolj ziher je. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ena sam ?tanga od prestavne ro?ice do menjalnika rula, ?e vedno, pa ?e najbolj ziher je. :D

 

Klele se bolj ne bi mogel strinjati...

33112_1.png

Napisano

ker je avto se v garanciji, bi ti priporocal, da gres na servis pa ti bojo povedali tam kaj je narobe (ce je kaj hujsega)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe... prestavna ro?ica je res glasnej?ega tipa, vendar ?e pametno prestavlja?, se ne sli?i..

 

druga?e pa idi probat pe?o 206, pa bo? vido ?udno prestavno ro?ico :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ja, pri moji mazdi je prestavna ro?ica tudi nenormalno glasna in trda , vendar ko se avto segreje, se nekoliko omeh?a in ni ve? tak fejst.. druga? pa ne vem, ve?krat se mi zgodi, da ko ho?em iz 2. v 3. ?altat, da mi kar ne gre, in da moram potem ful mo?no porinit, da jo kon?no spravim v tretjo <_< (druga? je pa sklopka ?e bila menjana, tak da ni problem v sklopki, ampak se mi zdi da bolj to pri vi?jih obratih..)

Napisano

kaj pa olje v menjalniku?

 

ja, jaz sem tudi pomislil na to, da bi moral "neko?" peljat na servis, da mi pogledajo olje v menjalniku oz. da mi pogledajo, kako je stanje z menjalnikom..

 

kaj pa olje v menjalniku?

 

ja, jaz sem tudi pomislil na to, da bi moral "neko?" peljat na servis, da mi pogledajo olje v menjalniku oz. da mi pogledajo, kako je stanje z menjalnikom..
  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Ja, pri moji mazdi je prestavna ro?ica tudi nenormalno glasna in trda , vendar ko se avto segreje, se nekoliko omeh?a in ni ve? tak fejst.. druga? pa ne vem, ve?krat se mi zgodi, da ko ho?em iz 2. v 3. ?altat, da mi kar ne gre, in da moram potem ful mo?no porinit, da jo kon?no spravim v tretjo <_< (druga? je pa sklopka ?e bila menjana, tak da ni problem v sklopki, ampak se mi zdi da bolj to pri vi?jih obratih..)

 

 

Glede menjalnikov so ?e vedno pr VW najbol?i. Sm mel passata l96 pa je blo zjutri -15 zuni...?altu sm k puter in brez glasu. :)

Napisano

Glede menjalnikov so ?e vedno pr VW najbol?i. Sm mel passata l96 pa je blo zjutri -15 zuni...?altu sm k puter in brez glasu. :)

 

 

V?asih so delali avte, sedaj je pa to potro?ni materijal :(

Napisano

Pri prvi generaciji ?estke tudi sam nisem bil zadovoljen z ob?utkom na menjalni?ki ro?ici, ampak pri novi ?estki pa je to bistveno izbolj?ano tako, da samo :bravo: , ?eprav za oceno pet tudi ta menjalnik ?e ni.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.