Skoči na vsebino

Spletne strani z novicami o Mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Fantje saj ste ljudje in imate razum, upam. ?e vam napi?ejo, da je stran namenjena samo za medijske hi?e, profesionalne akreditirane novinarje, ipd. je to to.

So pa? nekatere informacije tak?ne narave, da jih je v medije potrebno postredovat najprej iz strani tistih, ki imajo za to dovoljenje in so za to tudi pla?ani!

Kako bi pa bilo, ?e bi ?e danes vsi vedeli kak?en procesor bo izdelal Intel ?ez pol leta, saj nobeden nikoli ne bi sploh kupoval ra?unalnika, ker bi vseskozi ?akal na nekaj novega.

 

Sicer pa imam en topel nasvet:

?e se ?e prijavljate na te "rezervirane" spletne strani, se prijavljajte z to?nimi podatki in ?e vas bodo pustili pri miru super, druga?e pa vas bodo tako ali tako pobrisali iz liste! oz. v najslab?em primeru se uporabnika kaj hitro lahko izsledi, takrat pa lahko pri?akujete tudi kak?en telefonski klic!

 

Internet je medij, tako kot Avtomagazin, ?e pa je nekdo "pek" in ne novinar, pa seveda ne more, kar vsepovprek lansirat informacije v medije - spomnite se Severine.

user posted image
Napisano

Prilagam mojo skenirano novinarsko kartico, s katero hodim na vse sejme (tudi ?enevski avtosalon) in otvoritve in povsod kjer so ponavdi prisotni novinarji. Sem uradno registriran, saj je na kartici serijska ?tevilka, kot je na potnem listu. Tako da me mirno lahko preverijo. To ni dovolj

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdaj

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?eraj sem jaz tudi dobil pozdrave od MMS <_<, za to ima g. ?vanut ?as da pa bi na e-mail odgovoril ki mu ga je KAALman poslal to pa je ?e prete?ko, glavno da me je lahko za j*** pa nevem kaj mu naj odpisem, ker ?e se mu zla?em bodo itak ?li preverjat ?e je res!! Samo nebom ni? odpisal on nam tudi ni znal <_<

 

 

Spo?tovani g. Zadravec,

 

Prijavili ste se na novinarsko stran Mazde Europe, z namenom prejemanja raznih novic.

 

Ta stran je namenjena samo profesionalnim uporabnikom, zato nas zanima s katero novinarsko hi?o oz. medijem sodelujete. Prav tako vas prosimo za dopolnitev ostalih podatkov za kontaktiranje: tel, fax.

 

?elimo vam prijetne praznike in vas lepo pozdravljamo

 

Bogdan ?vanut / MMS d.o.o. (Mazda Motor Slovenija)

Napisano

Te strani so pa? namenjene novinarjem profesionalnih medijev. Glede na to, da se je prijavilo kar nekaj ?lanov tega foruma, nas bodo sedaj po?asi imeli dovolj.

 

Kar se ti?e odgovora Kaalmanu, pa imam ob?utek, da imajo ?e kak razlog, poleg tega sem gospoda ?vanuta tudi sam spoznal in sva se pogovarjala tudi o forumu, tako da ste lahko prepri?ani, da ga tudi na MMS berejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.