Skoči na vsebino

Colin McRae

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Menda je umrl v helikopterski nesre?i na ?kotskem. Ena izmed novic. ?e bolj ?alostno je, da je s seboj je vzel meda celo svojega 5 letnega sina. :(

 

Zame to ni le ime, ki je bilo dobro v WRCju. Njegovi legendarni igri Colin McRae 1 & 2 sta bili igri, ki sem ju igral z vsem entuzijazmom in sta bili svoj ?as najbolj?i v tej zvrsti.

 

Tudi slavni umirajo. Najprej Pavarotti (ki je marsikomu pribli?al operno petje) sedaj McRae. :(

Napisano

Pa ne mcrae-ja :( pa ?e par dni nazaj sem oddal ?lanek za angle??ino na temo calin mcrae - the legend in rally :(

steva irwina je pa un stingray ubil :(

 

An AS350B2 Squirrel helicopter registered to McRae [8] crashed 1 mile north of Lanark, Scotland on 15 September 2007, which is close to the McRae family home.

 

Formal identification of the crash victims is not expected until mid-morning on September 16th at the earliest[2], however McRae is known to be a keen helicopter pilot, and his agent Jean-Éric Freudiger has stated that McRae was piloting the helicopter at the time of the crash[9]and that McRae and his five-year-old son Johnny were killed in the crash[1], in which Strathclyde police confirm there were no survivors[10]. Also on board were believed to be another adult - a school friend of McRae - and another child. McRae's wife Alison and their daughter Hollie, 9, were not on board, friends said.[1]

 

tole sem na wikipediji zbrskal zdele :(

If in doubt, flat out... 

Napisano

:D:D in vi se ful sekirate zarad tega ker mate tok od tega! :( :ne vem:

 

Sicer pa tko je......tud slavni so samo ljudje!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

to much sarcasm ... tega si pa? Colin ne zaslu?i je pa tako, da ve? kot ima? denaraj la?ji si kupi? nekaj takega, ki te popelje v smrt; pa naj bodo to avioni, helikopterji, dirkalni avtomobili in ?olni pa ?e vsi ekstremni podvigi v stilu toplozra?nih balonov, jadranja ?ez oceane ipd.

33112_1.png

Napisano

R.I.P.

 

Sn bil tudi sam ?okiran nad to novico v?eraj ja. :( ?e od nekdaj mi je bil namre? v?e? kot ?ofer. :rispekt:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.