Skoči na vsebino

Moj prvi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj prvi je bil Fiat Uno 1.0 45km+eden za volanom :D ....?rne barve, 3 vrat, litke od yugota koral, skratka pravi "babe magnet" :bravo: .

Vsake pol leta me je pustil na cesti, a vseeno ga pogre?am :( ........je ?e tako da prvega ne pozabi? nikoli. ;)

 

Objavljena slika

Napisano

Moj je bil pa prvi VW hro??,letnik 1974 (isto ko jaz ;) ).Pa je bil legenda,je mel ?ibedah,pa spredaj ?e disk bremze,pa 1.6 motor je bil,skratka ful mi je bil v?e?! :bravo: Pa take lepe plave barve......mi ga je kr ?al,bi ga ?e mel. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jz sm meu pa golfa II 1.3 B, celih 55 KM, l. 1988, delu ko urca, ?ru pa skor isto ko njegova naslednica GTjka! Med njima je blo cca. pou litra razlike u porabi na 100 km! <_<:D

 

Zatem je sledila trde?a makina, pol smo, kokr eni itak veste trgovali s stricom Mazdohistom in mam zdej rde?ga duha, obenem pa ?rnega vouka, ki mi ga je prepisu Sishi, to pa je tut zaenkrat moja celotna - kratka zgodovina plehovja! :danzoman:

 

P.S. Mi je pa ?ou k nimam nobenih slik od Golfića, d vam poka?em kak stroj je biv, sm kr precej nanga ulo?u in je biv kr stroj svoje cajte! :ljubezen::P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz ?e ve?krat omenil - moj prvi aftek - bela Katra letnik 1969 sramezljiv - bilo pa je to leta .... 1985 :P

Papa, Tomi
Napisano

Jugo 45 (takrat se je to pisalo ?e s ?rko J )

 

Tudi moj prvi in edini tunan avto - ocenjena mo? je bila ve? kot 60KM, kar je za takrat pomenilo avion - po?rla ga je rja, motor pa je ?e kar nekaj ?asa nadaljeval svoje delo v novi karoseriji pri drugem lastniku.

33112_1.png

Napisano

Evo eno fotko sem na?el zaenkrat.. Malo me daje nostalgija, mogo?e bi jo moral kupiti nazaj ?eprav ?e mi je pila bencina kot sedaj Nissan, skoz je kaj crkovalo ampak bila je pa huda. Swift GTi sede?i, ene hude feltne, clean look (?e takrat sem bil za te stvari :P ), ?portno modra zadnja polica... :hohoho:

post-285-1191009742_thumb.jpg

Napisano

moj prvi avto (?e lahko temu tak re?em) je bil Suziki Swift 1.3 gl

to pa je krtija od vozila..

ko sem si kasneje kupil mazdo (323 bg hatchback) sem mislo da se vozim

v newemkakem marcedezu... razlika nenormalna (se ve na ?igavi strani) :bravo:

Napisano

Evo malo ve? slik moje prve ljubezni.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Specifikacije:

Peugeot 106 1.1 XN l.93

Predelave:

-Odbija?i v beli barvi

-odstranjene grde ?rne letve in skratka poskrbljeno za clean look

-napisi od 106ke MK2 in rallye nalepke

-blatniki po?irjeni za 3 cm

-da so notri pasale gume 175/60 R13 na po?irjenih feltnah ?irine primerne za 195 dimenzijo zaradi ?esar je gumo tako dodatno raz?irilo

-notranjost oble?ena v modro (blago na vratih, modri tepihi, serijsko moder poden, modra polica)

-sede?i od Swifta GTi

-strut bar

-cai

-odstranjen srednji lonec

 

Avto je ?el kar dobro (no ?elim si ga ?e enkrat peljati, da vidim kaj bi rekel sedaj :P) dr?al se je dobro, edino kvaliteta je bila pa res bolj Peđojeva... :whatever:

 

Ve? slik pa tukaj

Napisano
:bravo: jugo 45 koral za prvi avto,pol pa jugo 65 koral,nato dva puntota 75 sx,pol calibra,zdaj se mazda,v kratkem pa seat :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

jaz pa:

AX 1.1 z remusom :D

BMW 318 iS z sebringovim izpuhom :bravo:

samo 2 meseca hodo civik

zdaj pa MX-3

 

to so pa slike kaj je ostalo od honde(jo je brat zrihtal)

post-523-1191019182_thumb.jpg

post-523-1191019229_thumb.jpg

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

Moj prvi "stroj" pa je bil,kot sem ?e omenil-bela,ampak res cela bela 101-ka.Imela je motor 65 konjev,

sprint filter in auspuh od 128 ?port.Menjalnik je bil od regate in je imela pol 5 brzin.Bila je zni?ana(valjda z rezanjem fedrov :bravo: ) in je ?la za tiste cajte kot nora(zabijalo je kazalec od ?tevca po klancu navzdol).

Z njo sem prevozu pol Europe.Edine probleme z njo sem imel z rokami(stalno menjaval)in pa z elektriko. (kapa in kabli) Kupil sem jo l.1982... :D

 

 

Napisano

jaz pa:

AX 1.1 z remusom :D

BMW 318 iS z sebringovim izpuhom :bravo:

samo 2 meseca hodo civik

zdaj pa MX-3

 

to so pa slike kaj je ostalo od honde(jo je brat zrihtal)

post-523-1191019182_thumb.jpg

post-523-1191019229_thumb.jpg

 

na prvi sliki se ?e coca cola vidi pod avtom :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

No ?e ?e od TASovga produkta ne najdem slikic, bom vsaj od mojga 2. in 4. stroja prlepu slike, pa ?e mal bote vidl kaka je razlika med njima u izgledu! Ker neki jo je kar! :hohoho: :ne vem:

post-342-1191058112_thumb.jpg

post-342-1191058122_thumb.jpg

post-342-1191058146_thumb.jpg

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ooo.... skomini..... in spomini na stare lepe ?ase....

 

Renault 4 GTL aka. srebrna katrca letni 91....

 

Doma bila od prvega dneva pa do lani....

 

 

Enostavno nisem je hotel dat stran..... hud hud avtek bil... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Moj prvi avto je biu Hjunda ponzl. Avto mi je ful prirasu k srcu, ?e posebi zato ker je blo dost zajebancije z njemu pa nkol me ni pustu na cedilu. Biu je pa mi?je sive barve, terensko dvignjen, seveda obvezno Dolni?ar 13" feltne :danzoman: , pa mazda-si.net nalepka zadi :hohoho:

Uglavnm ?e zdj mi ga je ?ou, slike pa prpopam ko pridm do dvojga kompa.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Moj pa Hyundai Accent. Lustna masinca in z njim me vezejo lepi spomini na zimske "sporte in radosti". :D

 

Sam skoda, ker ga ja rja hitrej zrla kot jest frustek.

Napisano

Mi je sme?n nslov, ker tkole kdor ne ve zkva se gre, bi loh po naslovu sode? sklepu d gre za izpoved kake pn?are na temo njenega prvega guncanja in da jo je bolelo ko sto zajcov! <_<:D:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mi je sme?n nslov, ker tkole kdor ne ve zkva se gre, bi loh po naslovu sode? sklepu d gre za izpoved kake pn?are na temo njenega prvega guncanja in da jo je bolelo ko sto zajcov! <_<:D:hohoho:

 

a ni to fajn!? ;)

Napisano

Dobra tema, ni kej, jz morm sam ?e nekje zbrskat od mojga golfa, da vidte tega stroja, kokr je kolega reku, da tacga drgam kot na Balkan nam mogu zdilat, no pa je ?ov k enmu doma?mu descu in se vrjetn ?e dans vozi kje v bli?ini, s prevo?enih vsaj 350000 km! :D

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.