Skoči na vsebino

Oktan


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

Spet nekaj novega na TV, vodil bo pa vsem poznani voditelj avtomobilisti?nega prispevka na TVS1 v oddaji Tistega lepega popoldneva

 

Nova visoko oktanska TV akcija.

 

Na ekrane prihaja oddaja zasnovana za sodobnega urbanega gledalca, ki ?eli izvedeti ?imve? o ultimativnih objektih svojih ?elja ? avtomobilih, motorjih, ?olnih, jahtah, privatnih letalih ipd. ob tem pa se ?eli tudi zabavati.

 

Za objektivno predstavitev vozil in zabavo bo poskrbel voditelj ?iga Colja ob pomo?i kar ?estih mi?nih sovoditeljic. Te bodo kot Charliejevi angel?ki odhajale na skrivne naloge po celem svetu in mimogrede testirale najrazli?nej?a prevozna sredstva ? od majhnih do velikiih avtomobilov, motornih sani do jaht.

 

Ne zamudite premirnega predvajanja: nedelja, 14. oktobra, ob 19.30!

 

Upam da bo kaj bolje vodil kot na TVS1

 

http://tv3.si/index.php?id=324

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Motozabavna oddaja OKTAN na TV3

Napisal jm,dne 10.October,2007

 

 

 

Ste ?e kdaj sli?ali za televizijsko oddajo, ki ima enega voditelja in kar ?est sovoditeljic? Ste ?e kdaj sli?ali za oddajo, v kateri voditelj s sovoditeljicami vozi in testira vsa mo?na motorna vozila ? od motorjev do dirkalnih gliserjev, od avtov do letal? Ste ?e sli?ali za slovensko televizijsko oddajo, ki se redno snema po vsej Evropi, produkcijska ekipa pa ve?krat zaide tudi na druge celine?

 

Ne? Potem ?e niste sli?ali za Oktan! Oddajo, ki uvaja v slovenski medijski prostor nov ?anr: mototainment. Grej torej za prvo motozabavno oddajo, ki bo po scenarijih, produkcijskem pristopu, videzu prispevkov in re?iji videti kot akcijski film.

 

Glavno vlogo v tem »filmu« bo igral voditelj ?iga Colja, nekdanji voditelj rubrike Osmi potnik v sklopu oddaje TLP na TV SLO. Njegov »filmski« lik je vodja tajne organizacije Oktan, ki se ukvarja z medijsko-industrijskim vohunstvom. Naloga te organizacije je odkriti, kaj se skriva pod pokrovi motorjev, armaturnimi plo??ami in pod ostalimi deli opreme najbolj?ih, najuspe?nej?ih, najbolj tehnolo?ko dognanih in najbolj prodajanih vozil vseh vrst.

 

?iga pa na svoji misiji ne bo sameval. Dru?bo mu bo delalo kar ?est mi?nih »agentk«, ki jih bo po?iljal na skrivne naloge po celem svetu. Njihova naloga bo u?ivanje ob testiranju najhitrej?ih, najdalj?ih, najbolj vzdr?ljivih ? prevoznih sredstev.

 

Sovoditeljice oz. »tajne agentke« Oktana so:

Barbara Smisl ? Barbie, Maja Matkovi? ? Maya, Monika Me?i? ? Monica, Nika Leskovec ? Nikki, Rebeka Pevec ? Rebecca in Ur?a Mrak ? Ursula.

 

Oktanove misije bodo na sporedu ob nedeljah ob 19.30 na programu televizije TV3. Tisti, ki jim pono?i manjka adrenalina, pa si oddaje lahko ogledajo v ponovitvah, in sicer ob torkovih ve?erih ob 23.00.

 

Ne zamudite premiere televizijske oddaje OKTAN, ki bo v nedeljo, 14. oktobra, ob 19.30 na TV3!

 

Medij: TV3

Produkcija: Trigon v koprodukciji s Saga Institute

Dol?ina oddaje: 30 min

Termin predvajanja: nedelja ob 19.30, ponovitev torek ob 23.00

?anr: mototainment

Voditelj: ?iga Colja

Sovoditeljice: Barbie, Maya, Monica, Nikki, Rebecca in Ursula

 

Vir

 

http://www.avtoin.com/news.php?id=2602

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marko ?e je tole kaj podobno Top gear sem jaz pape?. :blink: Top Gear, Fifth Gear, Best motoring.. To so zame dobre oddaje. Tale koncept se pa kar nekaj gre neke tajne vohune in podobne otro?arije. Kot bi poslu?al domi?lijo 10 letnika, ki preve? gleda filme. :blink:

Na bruhanje mi gre, ?e ko samo berem tele bedarije s temi vohuni..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot smo predvidevali in pri?akovali - res je bilo pod kritiko... ?e najbolj? je bila kamera saj se je re?iser kar trudil. Zvok je bil slabo zmiksan in ga je po nepotrebnem preglasila glasba.

 

Voditelj je pa en samov?e?ni pezdetek, ki miali, da je stra?no cool :lol: Naratorko pa mal nagla?evanje besed zajebava in kaj smo v pol ure videl? V bistvu skoraj ni? samo eno tono reklam. V glavnem polom.

 

Me je pa ene 2x prav stisnilo pri srcu saj je voditelj tako vozil ob robu ceste, da je skloraj z bokom zapel za go??avje in skale ob cesti.

 

?e najbolj mi je pa v?e?, da mi v prihodnje ne bo potrebno gledat tega sranja :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jeee kot sem predvideval, sekret. :bravo::danzoman:

OK hvala Boss, da si storil to dobro delo in gledal namesto mene, sedaj vem da se mi tudi v nadaljnje ne spla?a.

BTW naj ugibam ?e to, da testirajo samo hude avte, ni? ?love?kega in za normalnega (ne samov?e?nega pezdeta) Slovenca dosegljivega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

HHR-je je ena bejba vozakala naokoli, pa tri ovinke z Alfo 147 so pokazali nato je do konca un pezdek Audija A5 3.0TDI hvalil, kot da je iz zlata in da je ultimativno lep in da to priznava celo njegov dizajner ?zmeden?:blink: ????

 

Na konc pa samov?e?ne? prijavi, da ima samo eno napako in to je, da mu niso dali verzijo S5 na test. ?e vejo zakaj ne, ker ?e zna razbit Porscheja na ravni suhi cesti pol mu jaz ?e tega diesla ne bi dal za vozit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Cenzura d.o.o. je spet na delu. Na avtomobilizem.com smo malo komentirali oddajo in naenkrat je bil tema izbrisana brez razlage - kot ka?e imajo nekateri interese, da se oddaje ne kritizira :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Cenzura d.o.o. je spet na delu. Na avtomobilizem.com smo malo komentirali oddajo in naenkrat je bil tema izbrisana brez razlage - kot ka?e imajo nekateri interese, da se oddaje ne kritizira :hohoho::hohoho:

 

Kot v dobrih starih ?asih cenzure... :bravo::hohoho:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, takrat so jo umaknili iz splo?ne debate in niso napisali, da je premaknjena - oziroma je bila takrat zbrisana saj jo tudi search ni na?el. ?ez cca en dan so jo vrnili in skrili v zabavni koti?ek. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.