Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi fan-i Mazd!

 

Pred kratkim sem kupil svojo prvo Mazdo (Mazda 6 Sport Combi 136 CDH) in je SUPER! Prihajajo kilometri, pri katerih bo potrebno narediti naslednji servis (80.000km). Zanima me kak?ne izku?nje imate s servisi (uradnimi in neuradnimi). Sem iz LJ in ga mislim peljat na A-Cosmos. Predvsem zaradi tega , da bo vse uradno, ?imbolj profesionalno in zanesljivo... Se morda motim? Kak?ne so razlike med uradnimi servisi in neuradnimi servisi, predvsem v ceni in kvaliteti? H komu se spla?a vozit avto?

 

Prosim za nekaj nasvetov in mnenj glede servisov.

 

Hvala!

Napisano

Pozdravljen na forumu

 

Kar se servisov ti?e ga servisiram samo pri poobla??enih najprej zaradi garancije oziroma zaradipodalj?evanja MES-a. Ta "?port" pa ?al ni poceni samo uradni servis lahko la?je dr?i? za vrat, ?e karkoli zajebejo.

 

Servisiram na Gami v BTC-ju (del A-cosmos) in sem zadovoljen s servisno storitvijo.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni vsi fan-i Mazd!

 

Pred kratkim sem kupil svojo prvo Mazdo (Mazda 6 Sport Combi 136 CDH) in je SUPER! Prihajajo kilometri, pri katerih bo potrebno narediti naslednji servis (80.000km). Zanima me kak?ne izku?nje imate s servisi (uradnimi in neuradnimi). Sem iz LJ in ga mislim peljat na A-Cosmos. Predvsem zaradi tega , da bo vse uradno, ?imbolj profesionalno in zanesljivo... Se morda motim? Kak?ne so razlike med uradnimi servisi in neuradnimi servisi, predvsem v ceni in kvaliteti? H komu se spla?a vozit avto?

 

Prosim za nekaj nasvetov in mnenj glede servisov.

 

Hvala!

 

 

Pozdravljen med nami! :bravo:

Kar se te tematike ti?e je ?e ogromno napisanega na tem forumu. Malce poi??i po sorodnih temah in bo? dobil ve?ino informacij, ki te zanimajo. :)

 

V glavnem, u?ivaj z novo lepoti?ko :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pozdravljen.Kaj se mene ti?e,na uradni servis samo,dokler ?e ni stara 3 leta zaradi garancije,polj pa dale? vstran od njih.Zakaj,ker so nenormalno oderu?ki-dragi- in ni? bolj?i od privat mehanikov.No hudi? je ?e nima? kakega svojega mehanika,potem............,jaz imam sre?o imam super mehanika.LP

Napisano

Pozdravljen.Kaj se mene ti?e,na uradni servis samo,dokler ?e ni stara 3 leta zaradi garancije,polj pa dale? vstran od njih.Zakaj,ker so nenormalno oderu?ki-dragi- in ni? bolj?i od privat mehanikov.No hudi? je ?e nima? kakega svojega mehanika,potem............,jaz imam sre?o imam super mehanika.LP

 

Enako tudi jaz. :P:D

 

 

Napisano

Pozdravljen,

 

jaz sem tudi dokaj nov in sem bil do sedaj dvakrat na Gami. Lahko re?em vsa ?ast!

Res so super, zadeve obvladajo, pa ?e pomagajo tako in druga?e.

 

LP

 

P.S. pa sre?no in varno ter u?iva?ko vo?njo!

Napisano

Pozdravljen.Kaj se mene ti?e,na uradni servis samo,dokler ?e ni stara 3 leta zaradi garancije,polj pa dale? vstran od njih.Zakaj,ker so nenormalno oderu?ki-dragi- in ni? bolj?i od privat mehanikov.No hudi? je ?e nima? kakega svojega mehanika,potem............,jaz imam sre?o imam super mehanika.LP

 

 

Hvala za informacije. Na kater servis pa vozi? svojo mazdo?

Napisano

No ravno pred 14-imi dnevi sem imel mojo M6 na rednem servisu (85k-km) in sem dal 230eur,kar niti ni tako veliko glede na to,da je moja dala za Hyundai Getza pri 30k-km toliko.Zraven rednega servisa so mi ?e nastavili ro?no zavoro pa skalibrilari potovalnik ra?. sicer ?isto napa?no,zamenjali neke plehke na zavorah ker mi je nekaj cvililo,mojstri so vredu porihtali,edino ra?unalnik za preostanek km in povpre?no porabo so mi skalibrirali napa?no saj je kazal ?e manj?o porabo kot prej.Ko sem pogledal kako so zadevo nastavili sem videl,da so mojstri nastavili na -15 namesto na +5 tako kot sem ga kasneje nastavil jaz in sedaj ka?e pravilno.

Napisano

Danes sem bil na Cosmosu, sem kupil man?ete. ?e sre?a da sem vulkanizerju rekel naj ?e malo dvigne avto, da spodaj zlezem in pregledam avto. Man?ete so ?le k vragu, ?eprav je bilo meni re?eno, da bojo dr?ale komot ?e en let in kljub moji pro?nji niso bile zamenjane. <_<

 

Jest samo ?e ?raufam pri lokal majstrih (k sre?i mam 100m od doma 2 majstra z vso opremo), na cosmos grem samo ?e po dele, ?e jih drugje ne bodo imeli.

 

Verjetno danes s sosedom primeva za orodje pa zamenjava... pa ?eprav mam dve levi roki, kar se ti?e vija?enja avtov, mam ob?utek, da ne bo trajal 3 ure. :D

 

I gues Cosmos ni slaba izbira, navsezadnje je na forumu kar nekaj zadovoljnih strank, pa? kot ka?e jaz nisem mel sre?e... :ne vem:

Napisano

Evo danes sva s kolegom zamenjala mansete. Sva ga carala ene 4 ure, s tem da je on se komplet 4 avtom gume zamenju.

 

Na testni voznji ni nic odpadlo, tko da upam da bo... :D:pepsi:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.