Skoči na vsebino

Toyota sux

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e mene pra?a? je to pa? problem pri materjalih(?elezo pa? rjavi)

In tudi raznoraznii ?ravfi,matice ipd. ki so izpostavleni vlagi in so iz ?eleza so rjavi!

In mislim da skoraj vsak avto ima kak rjav ?ravf in nosilec motorja!

Sam ima tudi nekaj rjave?ih ?ravfov pod pokrovom(seveda niso lih iz rostfraja)

Kar se pa ti?e tistih ?ob ki so pa nikakor niso rjave!

 

Kar se pa ti?e same ?isto?e motorja je pa tako da ka?ne stvari lahko obri?e? sam in poskrbi? za lep?i videz (samo ?e ti je v interesu to po?et)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

uff... moram pogledat pod za??iutno plastiko :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tak?no rjavenje me je v Toyoti zelo presenetilo.

 

Do nedavnega je bila pri na?i hi?i Primera stara 7 let z 250 kkm, pa pri motorju ni bilo NI? rjavega...

isto velja za na?o ex. Mazdo 323, 7 let 100kkm NI? rjavega.....

 

...pri novih Toyotah pa tak?no sr....

 

....no tista dva avta smo letos aprila "zamenjali za Mazdo 5 TX benc :jupiii: ....pa me zato zanima ali je tudi Mazda ?la z materiali na "podn"....

 

 

LP

 

Webmartin

Napisano

Hja ni?, bom odstranil pa pogledam in poslikam.

 

Kot lastnika te Toyote bi me najbolj skrbela rja na ?raufih in ?icah, ki so priklopljene na pleh (masa). Tam je kriza, da bo pre?rlo, ostale lito?elezne zadeve pa po moje niso tolk kriti?ne :ne vem:

33112_1.png

Napisano
:( pa to je katastrofa,jaz na moji mazdi nisem mel nic rje pa 12 let star avto,razen malo pri kakih vratah,pri motorju pa cist nic,to toyoto jim kar cez salon zapeljem pa naj jo majo,katastofa,katastrofa :blink:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

toyota made in t?rkiye :)

 

aja sicer ne razumem kaj je tocno avtor zelel povedati, ker to res ni nc...ocitno neka cepidlaka

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz tudi morem pogledat pod plastiko :)

 

 

pri toyota adria so saj tolko prijazni bli in se ho?ejo z lastnik vozila dobit in pogovorit

 

sicer pa tudi najboj?i delajo napake

Napisano

jaz tudi morem pogledat pod plastiko :)

pri toyota adria so saj tolko prijazni bli in se ho?ejo z lastnik vozila dobit in pogovorit

 

sicer pa tudi najboj?i delajo napake

 

 

...ja verjetno mu bodo ponudili Lexusa...

Ta, ki je napisal pa odgovor bo odli?en politik...neko?....

 

 

LP

 

Webmartin

Napisano

?edalje bolj ugotavljam da so starej?i avti zakon ;)

 

Ni? ve? ne bo tako kot je neko? bilo sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

meni se ne zdi na temle ni? nenavadnega...

 

delam pa v kovinski industiji, in pribli?no poznam lastnosti kovin :)

 

@webmartin: tvoja izjava v smislu "materiali v podn" ni ravno na mestu, ?al pa je res, dandanes vse znamke ?parajo z materiali,

ampak, tole, kar si ti poslikal, je v bistvu samo povr?inska korozija, ki pa se odra?a z razli?nimi faktorji, ki so v jeklu, lahko torej, da je del slabo za??iten, ali pa ima druga?ne lastnosti, kot so jih imela jekla, ki so vgrajena v starej?a vozila

 

zaradi take korozije ponavadi deli ?e vedno odli?no opravljajo svojo funkcijo v ?asu svoje ?ivljenjske dobe

post-11-1193237461_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V avtomobilu so vgrajeni razni materiali. Za raznorodne metale je zna?ilno, da v kontaktu v prisotnosti vlage tvorijo galvanski element, ki povzro?a galvansko korozijo. Obstaja lestvica elementov Ca-Na-Mg-Al-Mn-Zn-Cr-Fe-Cd-Co-Ni-Sn-Pb-H2-Cu-Ag-Hg-Au-Pt. ki pove kateri element, oziroma kovina, ki ga vsebuje bo "nastradala". Na primer, ?e je matica aluminijska, vijak pa ?elezen, bo najprej po?rlo alumuinij, ker je na lestvici levo od ?eleza. Na tem principu se pred galvansko korozijio ??itijo motorji namenjeni uporabi v vodi in morju. V ta namen imajo na?raufane magnezijeve elektode, ki se "?rtvujejo" za ostale metalne dele.

 

Toyotin motor je bil izpostavljen ali slani vodi, ali te?kim zimskim razmeram, v katerih se je uporabljalo veliko soli, ali ureje. Lahko pa, da je na njemu ?e kaka anomalija, ki povzro?a nastanek pove?anih stati?nih tokov, ki povzro?ajo, ob pove?ani prisotnosti vlage, galvansko korozijo, ki napada po vrsti aluminij, cink in ?elezo.

Ta motor izgleda, kot, da je avto dlje ?asa bil prkiran v bli?ini morja, ali pa deponije soli.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

 

 

Toyotin motor je bil izpostavljen ali slani vodi, ali te?kim zimskim razmeram, v katerih se je uporabljalo veliko soli, ali ureje. Lahko pa, da je na njemu ?e kaka anomalija, ki povzro?a nastanek pove?anih stati?nih tokov, ki povzro?ajo, ob pove?ani prisotnosti vlage, galvansko korozijo, ki napada po vrsti aluminij, cink in ?elezo.

Ta motor izgleda, kot, da je avto dlje ?asa bil prkiran v bli?ini morja, ali pa deponije soli.

 

Imamo dva tak?na avtomobila in oba sta v enakem stanju :blink: . Nista na morju ampak v LJ.....mogo?e sta pa padla v morje med prevozom iz tovarne :ne vem: ....

To sem oblavil samo zaradi tega, da ljudje ne bodo ve? mislili da je Toyota ?e vedno nek "nadavto" ampak pada v povpre?je (ali pod njega). Sploh pa so njihove reklame prav debilne.

Kolikor vem je Toy zelo pove?ala prodajo, a o?itno na ra?un KVALITETE!!!

Seveda so s tem omogo?ili Mazdi in Hondi pohod na vrhove raznih lestvic; jih je sicer manj ampak verjetno so bolj?e. Koli?ina pa? ne prinese kvalitete...ponavadi..

 

 

 

LP

 

Webmartin

Napisano

WebMartin sploh ne vem, kaj ti gre v nos ta Toyotin marketing in si se zdej na to obesu. Noben avto ni popoln in nobena znamka ni najbolj?a, pa ?e naredi raziskavo o tem Auto bild ali pa Top Gear. In ve? reklame kot delajo, slab?i je ponavadi izdelek, ker dobri izdelki govorijo sami zase. Pomoje bi ti rad zdej od Toyote izsilu neki (vra?ilo denarja, zastonj menjava motorja,....) pa te zdej ne ?mirglajo tko kot si ti ?eli?. Jest ti verjamem da ima? te?avo, poskusi zdaj najprej raziskat vzrok tega problema. Pozanimaj se ?e na tujih spletnih Toyota forumih koliko ljudi je imelo enak problem, kaj ga povzro?a in ?e ga je imelo ve? ljudi, potem lahko re?e? da Toyota sux, zaenkrat lahko samo re?e?, da tvoj stroj sux.

 

Sirius, ?estitke za odli?en post, tko se pi?e, ?eprav vzroki za njegovo te?avo so lahko tudi kje drugje. Jest samo ?e zelo redkim ljudem verjamem, ?e posebej pa ni veliko za verjet folku ki pi?e po forumih.

4801_1.png
Napisano

Jest samo ?e zelo redkim ljudem verjamem, ?e posebej pa ni veliko za verjet folku ki pi?e po forumih.

 

torej tudi tebi ne ;):)

 

ima svega i sva?ta, tudi v gostilnah ljudje marsikaj naklamfajo :)

 

on ima pa? te?avo, tudi jaz mam te?avo z rjavenjem blatnikov na 2 mazdah, na eni so mi ravno prej?nji teden pod garancijo omilili eno te?avo :) eno pa to ?e ?aka, pa zaradi tega meni Mazda nikakor ne suxa.. pa tudi ?e se bo kaj pokvarilo, je to pa? jeba in se dogaja pri vseh vozilih... jp... tudi ferrarriju ;) (pa ne mislim v F1)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

zaradi take korozije ponavadi deli ?e vedno odli?no opravljajo svojo funkcijo v ?asu svoje ?ivljenjske dobe

 

Ej stari, a ti se zdej vozi? sam po ?terih cilindrih :unsure:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

webmartin,

svetujem ti da zamenja? znamko avta koj v ponedeljek

ker se bo? drga? skoz ?-ru

presedlaj lepo na mazdo, samo tle so pa deli dragi

mazda all the way

Napisano

Ej stari, a ti se zdej vozi? sam po ?terih cilindrih :unsure:

 

ej stari... ne provociraj ;):)

 

v SLO ni V6 mazd 6 :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

torej tudi tebi ne ;):)

 

ima svega i sva?ta, tudi v gostilnah ljudje marsikaj naklamfajo :)

 

on ima pa? te?avo, tudi jaz mam te?avo z rjavenjem blatnikov na 2 mazdah, na eni so mi ravno prej?nji teden pod garancijo omilili eno te?avo :) eno pa to ?e ?aka, pa zaradi tega meni Mazda nikakor ne suxa.. pa tudi ?e se bo kaj pokvarilo, je to pa? jeba in se dogaja pri vseh vozilih... jp... tudi ferrarriju ;) (pa ne mislim v F1)

 

To komu verjamem se je nana?alo bolj na take, ki s takimi antireklamami in slikovnim materialom lajajo okrog, da bi nekaj izsilili. Sicer pa lahk da so mu prodali nov avto, ki je bil kdaj v slani vodi (kdo ve kaj delajo z avti med prevozom preko morja in v lukah, potem so pa ?e tukaj na?i veleumni prodajalci ki tud ne ve? kaj vse so delali z njegovim vozilom). Samo ne more? na podlagi svojega vozila govoriti, da so vsi zani?, brez da bi nekako preveril ?e je to serijska napaka ali ?e se je napaka pojavila na ve? vozilih.

 

Sme?no mi je tudi da je on samo 1x klical na Toyotino mobilno pomo? in potem ?akal tri mesece na povratni klic. ?e mi baba na telefonu re?e, da me bo takoj nazaj klicala, potem ima ?asa 15 minut da pokli?e nazaj in mi vse uredi, druga?e bi jaz klical nazaj..... in ?e se je lahko enkrat javila potem bi se najbr? tudi drugi?.

4801_1.png
Napisano

?e moje slikce odprtega motorja po treh letih in 110.000 prevo?enih km.

 

post-133-1193576948_thumb.jpg

 

post-133-1193576986_thumb.jpg

 

post-133-1193577015_thumb.jpg

 

Motor ?e nikoli ni bil pran tako, da je pa? zadeva malo umazana sramezljiv ampak se mi zdi, da je vse v mejah normale. Edina povr?inska oksidacija je pa? tam, kjer jo lahko pri?akuje? in to so lito?elezni kosi, kjer je normalno, da povr?insko rjavijo.

 

Je pa treba nekako razumeti dejstvo, da lastniki Mazd, Toyot in tistih avtov, ki na lestvicah vzdr?ljivosti kotirajo visoko, vsako napako razumemo veliko huje kot lastniki avtov, ki niso znani po kvaliteti. In ?e naletimo na eno malo ve?jo napako je cel halo (tudi jaz ga za?enem sramezljiv ) medtem, ko recimo lastnik Pugija ali Fiata za?ne pizditi ?ele po kak?ni ?etrti ali peti ve?ji servisni zadevi.

 

Druga?e pa mogo?e predlog mo?aku s Toyoto naj se zmeni z odgovornimi in naj pogledajo nekaj enakih Toyot istega letnika in prevo?enih pa ?e je pri vseh isto naj vzame stvar tak?no kot je. Zaradi tiste povr?inske rje pa? ne bo skup padel motor.

 

?e pa so ostali avtomobili v precej bolj?em stanju pa naj zahteva pisno razlago odgovornih. Tak papir bo lahko kasneje pri?el prav, ?e bi se zaradi nadaljnega rjavenja in prerjavenja pojavile te?ave. ?e posebej se mi zdijo kriti?ni notranji deli blatnika na katerega je priklopljena masa ?zmeden?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.