Skoči na vsebino

chip tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

 

Po internetu se malo gledal predelavo dizelskega motorja za mazde.Pri rsr motosport optimizacije (chip tuning) ne delajo pri avtoelktroniki pa predelavo naredijo in konje in navor kar konkretno pove?ajo.

Zdaj me pa zanima ali ima mazda pri dizlih velik tuning potencial sa recimo pri 130 km passatu konje pove?ajo za 30 km navor pa pove?ajo isto kot pri mazdi 6.Ima kdo kakne izkusnje z optimiziranjem mazde 6 in kaj vi mislite o tej optimizaciji.

 

IZBIRA TIPA 2.0 CD 120

 

Serijsko Optimirano

Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM

Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm

Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/

 

IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130

 

Serijsko Optimirano

Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM

Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm

Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h

 

 

Lp

Napisano

V eni reviji je bil test mazde 6 ,s tako optimizacijo pa je zdr?ala.Motor zdr?i, pri dizlih je problem edino lahko menjalnik ve?inoma ker navor ga uni?uje.Samo za take podatke kak je to ni problema.

Sorodnik ma na fordu enako optimiran motor , pa ga tira rad tudi pa ?e ni crknil.Ta motor je podoben, blok celo enak.

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Z Avtoelektriko smo ?e ve?krat "sodelovali" pa tudi drugi jih hvalijo, tako da jih priporo?am :bravo:

 

 

Merili so nam konje na avtih. Pa tudi ko bodo delali optimizacijo, morajo izmeriti konje pred optimizacijo in po njej!

  • 3 tedne kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Mam eno tako vpra?anje...

 

Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?

 

Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.

 

Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?

 

Dobil kakega konja. ?ipanje na neturb?u, ki ni FUL navit ne da prakti?no ni?, oziroma se ne spla?a. In kak ?ip ti to misli??

 

Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.

 

WTF??? :blink:

 

Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?

 

Dosti takih nas je bilo, ampak vsi smo dojeli da se iz tega motorja ne spla?a kaj dosti ven vle?i. Na?eloma bi lahko dal delati izpu?ni sistem s klektorjem vred, CAI, ni?al glavo, jo poliral ampak potem bi bil rezultat preko 1000? dela in materiala za 10 konjev.

 

Turbo na tale motor pa jaz nekako ne bi dajal. sramezljiv

Napisano

Saj to je en izmed problemov...?e sam ne vem, kak ?ip :)

 

Uno o valjih...bom vpra?u ?e enkrat.

 

Torej zadeva ne pride v upo?tev.

 

Hmmm....

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Vse se da ce zelis investirat dovolj Eur. Vsak tam moderen 16V se da posteno navit. Vendar vecina ni pripravljena porabit potrebnih sredstev za tak projekt. Zato smo tam kjer smo.

Poseg stane vec kot je ponavadi vreden cel avto.

Napisano

Ter seveda bremze, vzmetenje, oja?itve... vse kar spada zraven pri predelavah nad +50KM recimo...

 

Pri tvojem avtu (predvidevam da se gre za 1.5 Z5 motor) je najbolje zmontirat kar B6T motor ali BPT ter tistega navit. Dost cenej in la?je. :D No...vsaj jst tak mislim...

 

:P

:)
Napisano

Jaz tudii! :ouje:

 

Kje so vama pa delali? Cena, zadovoljstvo, poraba po ?ipanju? Ali se da dobiti take podatke:

 

IZBIRA TIPA 2.0 CD 120

 

Serijsko Optimirano

Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM

Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm

Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/

 

IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130

 

Serijsko Optimirano

Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM

Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm

Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h

 

 

...tudi za 136KM motorje?

 

Navora se mi zdi da bi imel malo ve?, pa tudi kon?na brzina bi lahko bila preko 240km/h... :ouje:

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Napisano

To so ?e tak?ne hitrosti, da se ti vse megli in se ti kar vrti v glavi. :hohoho: Kolikokrat letno pa gre? v Nem?ijo, da bi izkoristil tak?no brzino? :P

 

OK, malo heca sedaj pa resno:

 

Ponudba od avtoelektronike:

IZBIRA ZNAMKE MAZDA

IZBIRA TIPA 2.0 CD 136

 

Serijsko Optimirano

Mo? 136 KM + 36 KM 172 KM

Navor 310 Nm + 80 Nm 390 Nm

Hitrost 198 km/h + 6 km/h 204 km/h

 

 

 

Tehnologija klasi?no programiranje

Cena z 20% DDV 649 EUR 155760 SIT

Opcijsko zavarovanje (garancija) 249 EUR 59760 SIT

?portni zra?ni filter 79 EUR 18960 SIT

Napisano

Jaz tudii! :ouje:

 

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Napisano

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

 

Po mojem je teh 136 konji?ev kar spodobnih in dovolj.Sicer je pa bilo neko? ?e ugotovljeno in tudi nekje na tem forumu objavljeno :whatever: (in zmerjeno na valjih),da naj bi imela 136 konjska v resnici 148 vrancev pod havbo.Najbr? je bilo japonce strah take be?tije in so napisali lepo 136 konjev(ali po strokovno 100Kw,verjetno zaradi zavarovanja),in tako se vodi v knjigi. ;)

 

 

Napisano

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

 

Glede dodatnega zavarovanja od avtolelektrike ne vem :ne vem: (Mogo?e ve Mazda2?)Jaz sem z mojim ?ipanjem zadovoljen, kaj ve? konji?ev pa zna ?e bit problem, ?e meni trga volan iz rok, ?e ga zgazim v trenutku do konca... :whatever:

Poraba pa je zeloooo odvisna, kolkokrat zgazi? do konca... :P

Moje povpre?je je 7.2, kar je v primerjavi z Boss-om...katastrofa! :hohoho:

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Mazda2 & RoKO: Kje sta ?ipala 6-ko in kak?en motor 136KM ali kaj drugega? Ali sta dobil garancijo, ker moja jo ima ?e 2 leti, pa je ne bi rad zapravil.

 

Sicer pa sploh ni fora v mo?i. Bistvo je v tem, da ima makina ?ez tono in pol. Pri nizkih obratih se to pozna in ne potegne takoj. Dvig navora pa pri tem zelo pomaga. Kak?ne so va?e izku?nje?

 

RoKo: Kaj si mislil s tem, da je "v primerjavi z BOssom 7.2 katastrofa"?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.