Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, pred cca. 3 urami se je pojavil slede?i problem:

 

Avto je segret:

-ko pohodim plin, avto cuka (hitri, kratki trzaji tam do 2500 obratov, v vi?jih samo ob?asno cukne)

-najbolj je izrazito pod 2000 obrati in tam do 2500, med speljevanjem seveda

-problem se je pojavil iznenada

-ob zmernem dodajanju plina je vse normalno (recimo med pospe?evanjem iz 4. v 5. prestavo 60 -> 90km/h)

-v peti prestavi 90km/h je vse normalno, razen, ?e pohodim plin ob?asno cukne

 

Ima 232kkm, redno servisiran.

 

Z mrzlim nisem ?e testiral, bom jutri. Mislim, da bo problem isti.

 

Ideje?

Sve?ke, kabli, injektorji, benz pumpa, benz filter, kak?en tranzistor v razdelilniku v?iga?

 

Letni servis je imel pred 9kkm, menjan zra?ni filter.

 

Vreme je suho (+ piha), pral ga nisem, torej vlaga ne more biti? :(

 

IPB Image

Napisano

men je enako delalo pa je bila ena od elektri?nih ?ob pokvarjena.

Pa sem dal najprej vse ?obe po?istiti pa spet isti problem.Potem pa sem kupil druge (rabljene)ker so nove obupno drage,zdaj pa mi spet vredu laufa.

Druga?e pa mi je enako delalo kot si opisai samo da je meni ?e pol tak crknilo da mi je avto samo po treh cilindrih letu.Dal pa sem za vse ?tiri rabljene 50 eu,nova pa ena stane okrog 250 eu.Mogo?e pa je kaj drugega saj bo? vidu.

Napisano

Glede na simptome bi jst reku da najbolje da prvo preveri? sve?ke, nato kable in na koncu ?e MAF. ;)

 

Probaj si zadeve sposodit od nekoga, ki mu delujejo, da zmanj?a? stro?ke popravila - ko najde? napako, mu vrne?, da? za pija?o in nabavi? potrebno :bravo:

:)
Napisano

Evo pa le nism bil edini s tem problemom!!

 

Meni se je popolnoma enako dogajalo,cukanje pri 3000 rpm in seveda ni? cukanja ko pohodi?!!

(prav tako avto servisiran)

Jaz sem ?el postopoma!!!!

 

Najprej sm zamenjal sve?ke......................ni? bol?e

zamenjal kable od sve?k...................ni? bol?e

zamenjal bencinski filter.....................ni? bol?e

odklopil lambne sonde.........................ni? bol?e

nalil bencin na drugi ?rpalki.................ni? bol?e

merili smo pritisk valjev.............vse ok ni? bol?e

 

potem pa sm slu?ajno ?el podirat ves zra?ni sistem (vse cevi,vakum cevke in bla bla bla)

pa sestavim nazaj in poglej ne cuka ve? morda kje slabo nataknena cev!

 

Pa avto delal in nato se zadeva ponovi,in glede nato da je to bilo povezano s zrakom grem s5 pogledat kaj bi lahko bilo in odkril po?eno rebrasto cev za zrak kjer je seveda vleklo fov? zrak. MAF senzor pa je pa? dajal napa?en ukaz ra?unalniku :(

 

To sm zamenjal za home made CAI system (ker je pa? ta guma draga ko pes)

In zadeva ?pila in ne cuka ve?!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Najlep?a hvala, izgleda, da so simptomi (domnevam, da za?asno) izginili. <_<

 

Bomo videli kako naprej, najmanj kar bo, bo ?el v kratkem na mini servis, da

se ga pripravi na zimo, pa bomo takrat ?e sve?ke zamenjali (za hec :P ).

 

Kot zanimivost: malo preden se je problem pojavil sem menjal ?arnice v

3. stop lu?ki in sem imel kar nekaj ?asa pritisnjeno zavoro. Nekje sem bral,

da se na tak (ali podoben) na?in resetira ra?unalnik, lahko, da se mu je kaj zme?alo.

 

IPB Image

Napisano

?ivjo...

Mel isti problem. V petek sem bil pri Makomi - diagnostika. Poobla??en servis nima konektorja za priklop :hohoho:

 

tako da je samo s kontakt sprejem mal po konektorjih LMM in sve?kah po?prical.

Zdaj je OK.

Napisano

za diagnostiko rabi? samo eno sponko za papir in LED diodo :P

 

Kako se potem to izvede, rad bi preizkusil v praksi. Verjetno kdaj prav pride...

 

IPB Image

Napisano

To je delalo tudi meni. Mimogrede delalo je le ko je bila vlaga v zraku na vi?ku (de?, megla...). Menjal sve?ke- ni?. Ko sem pa po dolgem ?asu menjal ?e kable za sve?ke je bilo pa kr OK. Zdajle se je pa ati prito?il, da ga spet zafrkava. :blink: Zdaj pa ne vem, kaj ga serjejo tile 1.5 motorji, al je spet kak?en kabel ?el ali pa je kaj novega... <_<

Napisano

?ivjo...mene tut zanima kako si sploh vedu kaj je ?e sveti ali ne?

Symon kolk pridejo kabli? ?e niso predragi jih bom kar zamenjal pa je.... Ma kdo s. manual za 323 1.5 99?

Napisano

Avto ?e 2 dni dela v redu, ko je mrzel ali segret.

 

O?itno kak?na smet...

 

IPB Image

Napisano

Spet isto... ni kaj, ?raufat bo treba...

 

Preglej zadeve lepo po vrsti in seveda menjaj zgoraj na?teto............pa bo? videl kako in kaj bo!!!

 

Kot pa sm ?e rekel z enakimi simptomi sm jaz imel problem s zrakom!

Preveri cevke,snami vse konektorje in jih ponovno natakni (mogo?e kak slab stik)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?ivjo.

Men je to tud delalo ampak po dolgmu cajtu sem pogruntal kaj bi bilo.Zmer ko je za?elo cukat je bil skoraj prazen tank.Ko sm pokrov?ek od?rufal,je ful zrak potegnilo,to se prav da je delalo vakuum.

 

Probaj ko ti bo spet cukalo sam pokrov?ek od?raufat in pri?raufat,pa bo zihr zginlo

 

Pomoje sam oddu?ek ne funkcionira.

Napisano

Kak?na je situacija? A si re?il problem?

 

Evo meni je tudi za?el med vo?njo cukat (teden po menjavi-vgradnji zunanje tuljave zaradi pokvarjenega frtajlerja) sramezljiv

Avto se nekaj ?asa pelje normalno pol pa za?ne cukat. Na mestu se mu?i s ?tantgasom, ko mu da? gas, ga ?e bolj zadu?i. V?asih crkne v?asih ne. V?asih normalno dvigne obrate se en cajt peljem pol pa spet ista pesem.

Bil sem pri ?tromarju pa je rekel, da je z elektriko vse OK. Nekaj naj bi bilo z me?anico benz/zrak - ali senzor pretoka zraka ali senzor-elektronika v frtajlerju daje napa?en podatek ra?unalniku sramezljiv

Tich mi je posodil senzor pretoka zraka, sem zamenjal pa spet ista pesem sramezljiv dal mi je tudi frtajler sam moram videt ?e pa?e ker je od pre-FC modela.

Probal - ne pa?e! U ku*ac :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

podobn je delal moj motor ko je bil hin v 1.8 V6 - ampak je laufal samo nekak 5 sekund...je verjetn kak ventil pihnal. Da ga ni teb tut en mali del?ek. ?eprav, ?e ti v?as laufa vsaj dokaj ok...potem...ni to to.

 

Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6?

:)
Napisano

Si?i, jz bi ?ov do Poga?arja, pa nej ti ?imprej zadevo po?tima, prakse ma ogromn s temi V6 mazda?kami! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6?

 

Hm, ne vem. Gledal sem na ebay-u, pa je razdelilnik na sliki isti kot od 626 2.5 V6 ?zmeden?

Kako bi lahko preveril kateri tip motorja je not? Zagotovo vem, da je bil menjan. Al je pa samo razdelilnik drug.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Tam vzadi je na bloku motorja ena plo??ica, kjer so vtisnjene cifre. K8 za 1.8 in KL-03 za 2.5! KF pa je 2.0! Ampak tam je ponavad dokaj mastno, zato bo? verjetno te?je najdu in bo? mogu mal spucat prej. :P

:)
Napisano

 

Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6?

 

Niti slu?ajno NE pa?e, razen ?e vso elektriko zamenja?. Razlika pa je v tem da oma 2.0 motor zunaj tuljavo za v?ig in ne v razdelilcu v?iga. 1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tam vzadi je na bloku motorja ena plo??ica, kjer so vtisnjene cifre. K8 za 1.8 in KL-03 za 2.5! KF pa je 2.0! Ampak tam je ponavad dokaj mastno, zato bo? verjetno te?je najdu in bo? mogu mal spucat prej. :P

 

Ja samo so razlike med tipi K8 (pre-FC-98kW in FC-95kW) in KL-03-??. In s tem tudi razdelilci. Vsaj mislim.

 

Aja pa ?e ena stvar. V?eraj sem spet razstavil, sestavil in nazaj montiral razdelilec in zdej dela OK. To sem tudi zadnji? naredil pa je par dni OK delal, pol pa spet <_< mo?no, da je kej s kontakti. Bom vse po?prical s kontakt sprejem.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.