Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To?no tako Yavar, that˙s the point (ki ga je ob vsem mojem jamranju te?ko izlu??it sramezljiv )

 

Sam sem imel Swifta 12 let, 300 000km, samo ene diske sem zamenjal pa krta?ke od alternatorja - vse samo normalna obraba. Potem prodal prijatelju, ki ga je takoj postavil na streho :(

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja na ?alost je res velik swiftov ?lo na streho, pa tko dobe ?katlce so (mislm na GTI-je).

Glede kvalitete avtov je res brezveze karkol komenterat, ker niso samo avti manj kvalitetni kot neko?, ampak tudi USE ostale stvari. Od storitev, kvalitete hrane in pija?e (so sam ?e E-ji notr), pa use je made in china (sm za moment pozabu kako se to?no napi?e china, pa sm sam na spodn delu Fujitsu-siemens mi?ke pogledu, in lej ga vrag, made in china :D)

Dans je sam sre?a pr nakupu pa dobr nasvet prjatla, ki ime ?e izku?nje s podobno zadevo. Use kar navajao proizvajalci in garancije v nedogled je en sam bul?it. Kaj ti pomaga ?e ma zadeva 3 leta garancije, pol jo ma? pa skupno en let sam v popravilih. Brezveze.

Tko je, dans je treba bit extra pazljiv ?e ho?? met dobro stvar. Drugi cajti so o?itno.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

poleg rjavenja so tudi haube mazd precej pikaste, bolj kot bi lahko bile

 

glede garancije sem sli?al eno stvar - ?e izdelek vrnete v servis imate pravico dati zahtevo za nadomestnega za ?as popravila - zahteva mora biti pisna, na primer email naj bi bil ?e dovolj in ne smejo odklonit, sicer ti morajo povrniti stro?ke za ?as ko si bil brez tistega izdelka, na primer najem drugega avtomobila in ti mora proizvajalec po predlo?itvi ra?unov vrniti te stro?ke ... ne spomnims se pa to?no v katerem ?lenu to pi?e, je mal za poiskat

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.