Skoči na vsebino

nova mazda 3


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ali lahko malo bolje opi?e? te?ave z tvojo Mazdo 3 ker to,da deluje tako kot Fiat vsej meni kot nepoznavalcu pove bore malo :hohoho: .

 

Ma se mi skoraj ne da pisati,ker je tolko tega :blink:

1 je crknilo stikalo za air b. pod mojim sede?em,stalno gorela rde?a lu?ka

2 od spodaj za?elo spu??at olje neko oljno stikalo

3 menjane vse 4 alu feltne-stare so se za?ele kru?it-

4 menjan predal pri sovozniku-zasko?ena klju?avnica

5 pri 3800 obratih nekaj mo?no vibrira,se ?e do zdaj ne ve

6 menjana pri 70000km komplet sklopka- ko?,lamela in le?aj-napaka na materijalu-?al ni ve? garancije-

7 rja je napadla notranja roba na zadnjih blatnikih

8 zdaj ko je mrzlo in vla?no,ve? ne gredo odpirat okna z stikali na mojih vratih,razen moje(nimam stisnjene blokade)

9 stalni ?uden pok vedno ko avto startam speljem in ko prestavim iz 1 v 2 drugo od spodaj nekaj pokne-preklopi.

 

Mogo?e sem kaj pozabil,pi?em na pamet,se mi ne da odit gledat v knjigo,ker postanem slabe volje :D

Prvo sem se ?e jezil,zdaj pa se ?e samo smejim.

?e se ti avto dopade,si ga kupi,crkujejo tako vsi,?im ve? km,da ?e crkne v garanciji,krivec,vrjetno globalizacija :D .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Umetnik, pri avtih (tudi novih) je dostikrat loterija in tako kot 1 lastovka ne prnese pomladi tut ne gre celotne Mazde serije 3 sodit zgolj po enem samem primerku, mislim da jih je na forumu kar precej in so ljudje z njimi zadovolni! :danzoman::bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 3 letnik 2006 (januar), cca 20000km.

Avto brez kakr?nih koli posebnosti. Edina stvar, ki je bila zamenjana je bil display na armaturi. Vo?nja je zelo vredu (nekoliko glasen pri visokih vrtljajih), moti me edino le postavitev ro?ice ro?ne zavore. Postavljena je skrajno desno proti sovozniku, resda se da nekoliko navaditi, glede na to da ima spredaj naslon za roke, vendar je vseeno malce ponesre?eno, poleg tega je ta naslon pomaknjen preve? nazaj. Vse ostalo brez pripomb - povpre?en dober avto.

1.6l motor je ?e kar ?ivahen, zmerna poraba, povpre?no okoli 8l. Glede opremo pa mislim, da je za ta denar, dobi? pri mazdi ?e najmanj. Upam pa, da vsaj najve? kvalitete:)

 

?e se pa ogreva? za dizla, sem ga pa imel na testni vo?nji in moram re?i, da je precej bolj ?ivahen v nizkih obratih (logi?no dizel), posledi?no bolj?i pospe?ki pri speljevanju. Samo je bila pa takrat razlika v ceni takratnih 500 tiso? tolarjev (zame absolutno prevelika razlika).

 

 

Kar nekaj je napisanega o teh avtih na naslednjih straneh:

http://www.mazda3club.com/

http://www.mazda3forums.com/

pa ?e kaj se najde (Google).

 

LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Ha, ha, zanimivo branje....

 

Jest vozim mojo trojko zdaj ?e dve leti, prevozil sem 40.000 kilometrov.

 

Garancijsko so mi pa menjali naslednje stvari:

 

- menjali so mi zaslon, ker ga ju ura malo ''srala'', vsako tolke se je ?as zamaknil za kak?no uro...

 

- pa cca 1 letu je za?ela ropotat zajla od prestavne ro?ice, najprej so mi nekaj flikal z neko izolacijo, pol so pa vse skupaj zamenjal....

 

- pol je pa tukej ?e ropotanje motorja pri hladnem v?igu, kot da bi nekaj drgnilo nekam. Na tem problemu pa ?e delamo. Zamenjali so mi ?e skoraj cel motor, samo ?e vedno ropota. Zdej peljem spet na servis, sem ?e mo?no besen .... Mislim da pogonska ketnica nekam drgne, ko je olje v motorju hladno, to lahko traja ob hladnem vremenu kar nekaj prevo?enih kilometrov!!!

 

 

Ne vem, na splo?no sem malo razo?aran, model 323 je naredil pri Mazdi res dobro reklamo, novi modeli pa nekako ne sledijo tej pregovorni vzdr?ljivosti in nepokvarljivosti. Je pa lepa :(

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha, ha, zanimivo branje....

 

Jest vozim mojo trojko zdaj ?e dve leti, prevozil sem 40.000 kilometrov.

 

Garancijsko so mi pa menjali naslednje stvari:

 

- menjali so mi zaslon, ker ga ju ura malo ''srala'', vsako tolke se je ?as zamaknil za kak?no uro...

 

- pa cca 1 letu je za?ela ropotat zajla od prestavne ro?ice, najprej so mi nekaj flikal z neko izolacijo, pol so pa vse skupaj zamenjal....

 

- pol je pa tukej ?e ropotanje motorja pri hladnem v?igu, kot da bi nekaj drgnilo nekam. Na tem problemu pa ?e delamo. Zamenjali so mi ?e skoraj cel motor, samo ?e vedno ropota. Zdej peljem spet na servis, sem ?e mo?no besen .... Mislim da pogonska ketnica nekam drgne, ko je olje v motorju hladno, to lahko traja ob hladnem vremenu kar nekaj prevo?enih kilometrov!!!

Ne vem, na splo?no sem malo razo?aran, model 323 je naredil pri Mazdi res dobro reklamo, novi modeli pa nekako ne sledijo tej pregovorni vzdr?ljivosti in nepokvarljivosti. Je pa lepa :(

 

lp

 

 

No kot kontra argument lahko podam ?e lastno izku?njo z mazdo 3 sport 16i

 

Mam jo ?e 2 leti pa pol... v tem ?asu sem naredil ?e 98 000 km.... in dejansko nisem v tem ?asu imel ?e nobenega resnega problema.... kar je blo do zdej:

  • 4 redni servisi od tega na 80 000 km "ve?ji"
  • zamenjana ena gumica pri servomehanizmu (nekaj pokalo pri speljevanju)
  • Popravljen naklon desnega brisalca (se je preve? spustil)
No evo... to je pribli?no vse kar se je "negativnega" zgodilo pri meni.... ostale stvari so predmet potro?nega materiala in zamenjave le tega.... (sprednja ?arnica, gume, sprednje zavorne plo??ice...:)

 

Skratka.... jaz sem zadovoljen z njo.... RESNO!!!

 

In kar je ?e bolj fascinantno je dejstvo da avta nikoli nisem ?paral.... to pomeni da je vozila povsod, od snega do grdega makadama....

 

In zaenkrat gre z isto "paro" naprej :aaaaa:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No pa da ?e jaz povem o moji 1.6 sport.

Februarja bo 3 leta kar jo imam.Okrog 78000 prevo?enih.

Imel sem tri servise na vsakih 20.000 zdaj bom ?el na 80000.

Problemov do zdaj nobenih samo redni servisi.Zamenjal samo obe kratki ?arnici in sprednja brisalca dvakrat

enkrat z nekim ponaredkom,ki ni zdr?al dva meseca.Druga?e pa so zavorne plo??ice ?e original,bomo vidli

zdaj na 80000 ?e bo treba menjat.Druga?e je pa moja izdelana 2004,prva registracija pa Februar 2005.

So takrat menda bol?e delal moja ?e nima prozornih zadnjih lu?i.Poraba od 7,2 do 8,5.

Skratka zelo zadovoljen,ko to berem sem kar presene?en,kaj ste ?e vse menjal.

Moram zdaj na servisu mal zate?it,naj dobr pogledajo,ker bo garancije konc,pa da kaj preventivno zamenjamo(kar verjetno ne bo ?lo).Pa ?e bo vse ok naprej in da zavorne plo??ice zdr?ijo do 110000,bo

podrla rekord ki ga pri meni ima Honda civic 1.4s,letnik 97

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri petki ne ko so plasti?ni ve?inoma :hohoho: pa zadnja vrata tut plasti?na :D na servisu rekl da so s tem prihranili na te?i B)

 

Trabant je bil tud plasti?en :whatever:

 

Mislim, ?e pri mazdi ne znajo naredit avta, ki nebi po treh letih za?el rjavet, potem naj proizvodnjo raje prodajo fiatu :angry: .

Saj ne, da bi kakorkoli razmi?ljal o zamenjavi, ampak to, da naj bi bila Mazda 6 po nevemkaterih?e raziskavah najbolj zanesljiv avto v svojem razredu, to naj komu drugemu govorijo.

 

Edini pameten na?in danes je, da ?e avto dela kot urca, potem ga vozi?, pa tud ?e je 12 let star :bravo: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Edini pameten na?in danes je, da ?e avto dela kot urca, potem ga vozi?, pa tud ?e je 12 let star :bravo: .

 

Se 100 % strinjam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Saj ne, da bi kakorkoli razmi?ljal o zamenjavi, ampak to, da naj bi bila Mazda 6 po nevemkaterih?e raziskavah najbolj zanesljiv avto v svojem razredu, to naj komu drugemu govorijo.

 

 

Hja sej... kak?no ?ele je pol stanje v realnosti pri drugih znamkah, ki tudi na takih testih ne kotirajo prav visoko :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...Poraba od 7,2 do 8,5.

...Pa ?e bo vse ok naprej in da zavorne plo??ice zdr?ijo do 110000,bo

podrla rekord ki ga pri meni ima Honda civic 1.4s,letnik 97....

 

 

Resni?no me fascinira dejstvo da vam uspe tako porabo imet,..... ta vikend sem malo po dunaju lutal in sem resni?no pazil na vo?njo..... in spravil sem na rekordnih 8,4 l na 100 km.... :aaaaa:

 

Sicer pa so meni plo??ice na 80 000 km zamenjali.... in so bile ?e ?ist na koncu...

 

Sicer pa ja.... avto je super......

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...napake, te?ave.....

 

 

Evo, ?ez praznike se je ?e ena malenkost pojavila, pri brzinah nad 80km/h je za?elo na sprednji vetrobranski ?ipi ?umeti, v levem zgornjem kotu ...

.... nekako v stilu kot ?e okno ni prav do konca zaprto oz. kot da ?ipa ne tesni dobro!

 

 

No, to dodajam mojim te?avam z dve leti staro trojko!!!!

 

lp vsem

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si preveril, da ti slu?ajno ni kdo posku?al vlomiti pa je zvil rob vrat :ne vem:

 

Druga mo?nost pa je, da ti je tesnilna guma primrznila na okvir pa si jo odtrgal pri odpiranju :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trabant je bil tud plasti?en :whatever:

 

Mislim, ?e pri mazdi ne znajo naredit avta, ki nebi po treh letih za?el rjavet, potem naj proizvodnjo raje prodajo fiatu :angry: .

Saj ne, da bi kakorkoli razmi?ljal o zamenjavi, ampak to, da naj bi bila Mazda 6 po nevemkaterih?e raziskavah najbolj zanesljiv avto v svojem razredu, to naj komu drugemu govorijo.

 

Edini pameten na?in danes je, da ?e avto dela kot urca, potem ga vozi?, pa tud ?e je 12 let star :bravo: .

 

Saj niso napisali,da je mazda 6 najbolj?i avto.6-ka je pa? najbolj zanesljiva in se najmanj kvari.To pomeni,da se drugi kvarijo ?e ve?,ker danes v vsej elektroniki na avtih ga ni avta,ki se nebi kvaril.Tako pa? je. :ne vem: :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj niso napisali,da je mazda 6 najbolj?i avto.6-ka je pa? najbolj zanesljiva in se najmanj kvari.To pomeni,da se drugi kvarijo ?e ve?,ker danes v vsej elektroniki na avtih ga ni avta,ki se nebi kvaril.Tako pa? je. :ne vem: :D

 

Se strinjam. Zanesljivost in kakovost izdelave sicer nista en in ist pojem, sta si pa mo?no v ?lahti.

 

Meni se zdi samo hudo neumno, da pred davnimi leti moj yugo po dobrih treh letih niti slu?ajno ni imel rjavih zadnjih blatnikov, mazda jih pa ima :angry: .

Ampak tista rja s katero so neko? rjavele Lade in Zastave je bila realsocialisti?na rja in ?ist druga?na od te, ki sedaj napada Toyote, Mazde... In kar ni uspelo realsocialisti?ni bo zagotovo globalizacijski rji - v glavnem, na ta na?in bo ?lo vse v kurec.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.