Skoči na vsebino

Problem termostikalo??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

v priponki... mislim da je to tapravo...

post-9-1100330777.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?al ?e vedno nismo odkrili napake, tudi , ko smo povezali kable pri konektorju ventilator ni delal. Vmes je ?e en rele,tudi tega smo zamenjali z drugim a ?e vedno ni delalo.Je mogo?e ?e kaj vmes!? Ima mogo?e kdo elektri?no shemo! Hvala!

Napisano

Trmostikalo je na hladilniku !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V glavnem moj xedos V6 ima stikalo na hladilniku.Vklaplja pri dveh razli?nih temperturah.Nahaja pa se na desni strani pod alternatorjem.?e tega stikala nima? ti potem logi?no ventilator ne vklaplja, razen ?e ima? klimo in ti klima vklaplja ventilator.Poglej ?e ti kje visijo kak?ne ?ice, ali pa so kam privezane. Sem pogledal ?e pri 323F letnik 2000 in ima praw tako tam stikalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, zanimivo, moj xedos V6 ima ?e vedno stikalo na hladilniku.Sem pogledal v MX3V6 workshop manual in res tega stikala ni, tako da mora? premerit z in?trumentom upornost na kontaktih temperturnega senzorja, katerega da? v vodo in jo segreva?.?e je to ok, potem ima? napako nekje na napeljavi, ali pa pokvarjen motor ventilatorja.

?e nekaj podtkov: 91?C = 1,7-1,84 Kohma

97?C = 1,42-1,53 Kohma

108?C = 1,03-1,11 Kohma

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z voltmetrom preveri napetost na kontaktih pri motorju ventilatorja in ?e je napetost bi se moral ventilator vrteti. ?e se ne vrti je verjetno problem v elektromotorju ventilatorja (krta?ke & stuff). Pazi seveda na prste in ko testira? mora biti kontakt na on, ker verjetno druga?e itak ne deluje pa seveda mora biti motor segret nad mejo, ko bi moral vklopiti ventilator. Elektromotor lahko preveri? tudi z direktno povezavo kablov na akumulator samo prej preveri, da ni kak?na "?udna" (malo verjetno) nazivna napetost na elektromotorju (manj kot 12V).

 

V kolikor pa napetost na kontaktih ni, gre? nazaj do termostikala ga pobere? ven in nadaljuje? po YavarYevih navodilih.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.   Če se vozimo samo po mokri  ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.   Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W. Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W. To je mnogo več kot izračunanih 95W.   Fizika je jeba. Tudi če hočeš samo telefon napolnit.      Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.   Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne.    Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.      
    • Haha... tole bi rabil za ponoč po naselju... piščalke sem mislil ne babe.    
    • Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
    • Tkole pa dizelca rukne zjutraj ob 8-ih pri okoli ničli in z dobrih 6 let starim akujem.    
    • Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.