Skoči na vsebino

Pojamrajte no malo, ...


ReDevil

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 1,4k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

morm se u?it zgodovino srednji vek in kr?anstvo :vskalo: blajh <_< pa ?e geografijo dobim test nazaj ki ne bo prev? dober oz. ?e se lahko izrazim slab :( noter dala take fore: obkro?i --> slovenija ima VISOK / NIZEK urbanizacijski nivo in VISOK / NIZEK urbanizacijski nivo. pol je blo katere dr?ave so v predindustrijski, katere v industrijski in katere v poindustrijski dobi (sicer se mi zdi da mam to prav) --> brazilija, avstralija, nigerija. take fuke je not devala n? konkretne snovi sam tak?en tip, in bom sre?en ?e ne bo pol razreda ?us pisal (vseeno pa sre?en ?e jih bo ve? kot 1/3 ?usov :hohoho: )

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bogi kok se mi smilte!!

 

Kaj gre kdo na pija?o po 18h?

Bom vam js mal zate?il :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... geografijo dobim test nazaj ki ne bo prev? dober oz. ?e se lahko izrazim slab :( noter dala ...

 

hmmm.... ravnokar zvedel oceno <_< dve to?ke sta mi sfalile :(

 

sam dve to?ke :angry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do 4 :bravo::vesel::ouje::ouje: 3 sem pisal :bravo::D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no je biu zgleda tut 110-kilski kojn iz?reban, da po ene 5ih letih spet odle?i k?n dan, s tem mislm sebe! <_<:hohoho:

 

Sicer pa bomo vidl kako bo jutr, sam mi je tok ?udn ob?utk, k o?itno mi tole ni lih poznano po?utje! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, no, no... Kaj vam pa je??? :ne vem:

 

?ivljenje je pa ja lepo :danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh use skupi je en jajc, ?e dons po?utje katastrofa, pa sm de?urn, komi stojim na nogah, energija nula, ?e ko sem volka vozu prot LJ je on mene komandiru ne jz njega, to vse pove! <_< :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.