Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla.Pribli?no 1x na teden(8.10.07,16.10.07,20.10.07...) se mi pri?ge opozorilna lu?ka za esp+dsc in neprestano sveti dokler avta ne ugasnem,ter ponovno pri?gem :ne vem: .Druga?e sistem deluje pravilno se pravi,ko kolo zavrti v prazno se vklopi sistem proti zdrsu koles in tudi opravi svojo funkcijo.No zanima me ?e se je tudi komu izmed vas ?e vklopila ta lu?ka,ter svetila do ponovnega v?iga avtomobila?

  • Odgovori 68
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ojla.Pribli?no 1x na teden(8.10.07,16.10.07,20.10.07...) se mi pri?ge opozorilna lu?ka za esp+dsc in neprestano sveti dokler avta ne ugasnem,ter ponovno pri?gem :ne vem: .Druga?e sistem deluje pravilno se pravi,ko kolo zavrti v prazno se vklopi sistem proti zdrsu koles in tudi opravi svojo funkcijo.No zanima me ?e se je tudi komu izmed vas ?e vklopila ta lu?ka,ter svetila do ponovnega v?iga avtomobila?

 

Ne, je pa mo?no, da gori nekaj ?asa, ?e je zelo mrzlo samo bi moral nato sama ugasnit, ko se avto ogreje.

 

Kaj pa ?e gumb za izklop/vklop ESP-ja prtisne?? Se kaj zgodi?

33112_1.png

Napisano

Se opravi?ujem za zamudo :P Ne pri?ge se mi samo tista zgornja lu?ka brez spodnjega opozorila za napako na motorju.Je pa res,da se lu?ka pri?ge samo zjutraj :ne vem: .Se pravi po pribli?no 5km vo?nje,ko se motor ?e nekoliko ogreje se lu?ka pri?ge ter nato konstantno sveti do ponovnega v?iga avtomobila.Potem pa je kak teden ok. pa pride tisto jutro pa spet :whatever:.

Napisano

Se opravi?ujem za zamudo :P Ne pri?ge se mi samo tista zgornja lu?ka brez spodnjega opozorila za napako na motorju.Je pa res,da se lu?ka pri?ge samo zjutraj :ne vem: .Se pravi po pribli?no 5km vo?nje,ko se motor ?e nekoliko ogreje se lu?ka pri?ge ter nato konstantno sveti do ponovnega v?iga avtomobila.Potem pa je kak teden ok. pa pride tisto jutro pa spet :whatever:.

 

Sej tista lu?ka spodaj ni napaka na motorju.Pri meni je bil zani? nek ventil?ek,ki ta protiblokirni sistem krmili

in pa en senzor so na?timali ( na pravo razdaljo).Od takrat naprej je v redu. :bravo:

 

 

Napisano

No sedaj sta se pa tudi meni pri?gali obe lu?ki,tako da imam najbr? enako napako kot jo je imel Alex.Vam sporo?im kaj je ?lo.

Napisano

V?eraj bil na servisu in mi je mojster priklopil avto na ra?unalnik,ki pa je pokazal 2 napaki.Potrebno bo zamenjati neko cavko,ter pa senzor,ki se nahaja v volanskem obro?u.

Napisano

V?eraj bil na servisu in mi je mojster priklopil avto na ra?unalnik,ki pa je pokazal 2 napaki.Potrebno bo zamenjati neko cavko,ter pa senzor,ki se nahaja v volanskem obro?u.

 

Tudi meni se pojavlja podoben problem, pa me zanima, ?e lahko kaj ve? pove? o tej cevki? Kar se pa senzorja ti?e je to verjetno senzor kota zasuka volana, ki je o?itno kar precej pokvarljiva zadeva (vsaj po podatkih iz tujih forumov http://forum.mazda6club.com/index.php?act=...+light+%2Bcold).

Koliko si pa pla?al za popravilo te cevke in koliko te je stal senzor? In seveda na kateri servis si peljal avto?

 

l.p.

Napisano

No jaz sem v?eraj peljal avto na moj pobla??eni servis-Gama center v btc.Tam mi je vodja servisa,ki ga moram pohvalit za korekten odnos in pa razlago te?ave :bravo: priklopil avto na ra?unalnik in pokazali sta se dve napaki :unsure: .Serviser mi je po razbranih podatkih iz ra?unalnika povedal,da je problem v neki cevki,ker je preozka in jo je potrebno zamenjati z ?ir?o(moja lai?na razlaga),ki se nahaja tam,kjer je tisti plasti?ni za??itni pokrov motorja na desni strani spredaj in je speta skupaj z ?e nekimi drugimi kabli(1 napaka),ter pa kot si ?e sam napisal se je obrabil tudi senzor zasuka kota volana(2 napaka).Zdaj ta senzor je potrebno naro?iti to traja pribli?no tri dni stane pa 120eur.Koliko stane cevka ne vem najbr? pa to nebi smelo biti pretirano drago.No saj po vsej verjetnosti mi bodo mojstri zadevo tam nekje v ?etrtek porihtali pa vam sporo?im koliko me je pri?el servis.

Napisano

Meni se je ta cevka snemala, pa so jo zamenjali z novo,sicer v garanciji, menda pa stane en cel evro! :blink:

 

?zmeden?:whatever:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?zmeden?:whatever:

 

Pa ja, saj je obi?na gumjasta cevkica dolga 15cm premera 5mm, menda je izmeni?no vakuum pa pritisk not-?e sem prav razumu mojstra,?e bi dal objemko gor, bi bla tud ta stara dobra :( je pa ful zanimivo spremljat odkrivanje napake, deluje tko kot windows help sistem da-ne v sloven??ini seveda :P na koncu pa je pokazalo na ekranu sliko in sneto cevko, pa sva ?la pogledat pod haubo, pa je blo res! :bravo:
Napisano

... No saj po vsej verjetnosti mi bodo mojstri zadevo tam nekje v ?etrtek porihtali pa vam sporo?im koliko me je pri?el servis.

 

Ojla, si potem porihtal zadevo, nobenih problemov vec? Je bila cena res taka, kot so ti jo oblubili?

Napisano

Jah hm prej?ni teden je imel mojster neko izobra?evanje,ta teden je pa na dopustu tako da :ne vem: !Bo treba ?e malo po?akat :danzoman:

Napisano

No zadeva je sedaj porihtana :D .Cena servisa me je pri?la 120EUR,dela mi niso zara?unali tako da bravo Gama center :bravo: .Zamenjali so mi pa tisto cevko in pa senzor,ki mi ga je mojster potem tudi pokazal in je kar velika zadeva :P .To je ubistvu neka ovalna v plasti?no ohi?je zapakirana zadeva,kjer je notri neka optika,ki vse te kro?ne zasuke potem kontrolira in po?ilja naprej v ra?unalniku.Je pa naprava povezana tudi z ABS sistemom,tako da ?e javlja tako napako je fino da se porihta.

Napisano

No zadeva je sedaj porihtana :D .Cena servisa me je pri?la 120EUR,dela mi niso zara?unali tako da bravo Gama center :bravo: .Zamenjali so mi pa tisto cevko in pa senzor,ki mi ga je mojster potem tudi pokazal in je kar velika zadeva :P .To je ubistvu neka ovalna v plasti?no ohi?je zapakirana zadeva,kjer je notri neka optika,ki vse te kro?ne zasuke potem kontrolira in po?ilja naprej v ra?unalniku.Je pa naprava povezana tudi z ABS sistemom,tako da ?e javlja tako napako je fino da se porihta.

 

 

Lepo,da si uredil. :bravo:

Meni je zadnji? ta senzor namazal,tako ,da je do sedaj(tok,tok on wood)v redu.Ga je pa novega naro?il in ga imam v rezervi,?e slu?ajno rikne(ker mi pote?e garancija,ga je naro?il in mi ga bo,?e bo treba menjal v garanciji :bravo: )

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam isti problem. Gorita obe lu?ki.V?asih ugasne vendar v ve?ini ?asa gori 98%. Avto sem imel na poobla??enem servisu v Celje Selmar. Je sicer ugotovil napako ni pa je mogel odstranit(ni na?el kje je to????)Avto sem imel tam 2x po 3dni . NImam pojma kaj bi blo. Reku je da pa? bi nej nekje vleklo zrak ??ne ve pa kje. Vse je pregledal ni? se ne vidi.

Menda je problem ker ne pride avtomatsko v softwear ra?unalnika, prijavit se mora ro?no itd.. Pa? ne more ni? nardit ker je avto iz Italije pa ?e tolk slab?(menda nek drug postopek prijave)

Ja pa ?e to avto je bil spredaj levo karamboliran (la?je) zamenjan blatnik in steklo vetrobranskoMehanik pravi da je mo?no da je kje bil kak?en kabel po?kodovan in nima stika??

 

Kak?no je va?e mnenje(kam dat avto popravit). Ali je ?e kakna druga opcija kje bi lahko bila okvara?

 

Cevko sem pogledal in je nataknjena.

 

Hvala

 

Lp.

Sebastjan

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam isti problem. Gorita obe lu?ki.V?asih ugasne vendar v ve?ini ?asa gori 98%. Avto sem imel na poobla??enem servisu v Celje Selmar. Je sicer ugotovil napako ni pa je mogel odstranit(ni na?el kje je to????)Avto sem imel tam 2x po 3dni . NImam pojma kaj bi blo. Reku je da pa? bi nej nekje vleklo zrak ??ne ve pa kje. Vse je pregledal ni? se ne vidi.

Menda je problem ker ne pride avtomatsko v softwear ra?unalnika, prijavit se mora ro?no itd.. Pa? ne more ni? nardit ker je avto iz Italije pa ?e tolk slab?(menda nek drug postopek prijave)

Ja pa ?e to avto je bil spredaj levo karamboliran (la?je) zamenjan blatnik in steklo vetrobranskoMehanik pravi da je mo?no da je kje bil kak?en kabel po?kodovan in nima stika??

 

Kak?no je va?e mnenje(kam dat avto popravit). Ali je ?e kakna druga opcija kje bi lahko bila okvara?

 

Cevko sem pogledal in je nataknjena.

 

Hvala

 

Lp.

Sebastjan

 

Nima veze ?e je avto iz Italije, Albanije, Kitajske, vsi imajo iste ra?unalnike. O?itno na servisu nimajo orodja in znanja da bi to zrihtal, zato ti pa kake odgovore, dajejo.

Pojdi v Lj na gamo in bo zadeva re?ena mimogrede, ?e pa ?e ne pa bo vsaj diagnoza 100%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nima veze ?e je avto iz Italije, Albanije, Kitajske, vsi imajo iste ra?unalnike. O?itno na servisu nimajo orodja in znanja da bi to zrihtal, zato ti pa kake odgovore, dajejo.

Pojdi v Lj na gamo in bo zadeva re?ena mimogrede, ?e pa ?e ne pa bo vsaj diagnoza 100%.

 

To?no tako.Tudi moj je iz Italije in so ga dali na ra?unalnik v par minutah...in tudi ugotovil,kaj je narobe.To?no

tisti ventil na volanskem zglobu.Takoj zamenjaj mehanika. ;)

 

Druga?e pa,se je tudi meni danes ponovila ta napaka.Zjutraj,ko je rosilo,sem pripi?il v ovinek in se je pri?gala lu?ka.Pol se ni ve? ugasnila. :whatever:

No,saj imam v "dobrem" ta nov ventil na servisu,ker takrat poleti mi ga niso zamenjali,ampak samo podmazali.

Naro?ili so nov ventil,ker je bil avto takrat ?e v garanciji...upam,da se bodo tega spomnili. :ne vem:

 

 

Napisano

Eko,danes so mi re?li zadevico z lu?kami.Je bila po?ena cevka od vakuma.Cena cevkice?---sitnica 2,15?. :bravo:

Kaj pa delo?E,to ni bila sitnica.Za zamenjat cevko (in prej verjetno priklopit na ra?unalnik) bogatih 36,72?. <_<

 

?e bi vedel prej,da je samo ta cevka narobe,bi si jo valjda sam menjal.Bom vedel za drugi?. :P

 

 

Napisano

a to ena od tistih, ki gredo do filtra?

 

Jap,tudi avto mi ni prav vlekel.Zdej je pa spet raketa. :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Eni imate pa res sre?o z re?evanjem te okvare.

Jaz sem bil danes ?e 3ji? na Gami in ?e sedaj niso odkrili napake. :(

Naslednji teden ga ponovno peljem mi bodo posodili novo CPU in sprogramirali klju?e. Bomo videli ?e je kriv ra?unalnik.

 

Lp.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.