Skoči na vsebino

Varnost v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.varna-voznja.si/

 

popeljite se z mazdico v promet in obnovite svojo znanje.

sam opa?am da se ljudje ne znajo vozit po kro?nih prometih in bi jim tak?na

simulacija znala zelo koristit.. a kaj ko so ponavadi ti starej?i od 50 morda celo 60 let

in jim je internet ?panska vas (ne posplo?ujem.. ampak ponavadi je tako)..

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Kon?no ena pametna pogrunrtav??ina v povezavi z mo?nostjo napak pri vo?nji skozi semaforizirano kri?i??e.

V Kopru sem opazil dodatek na semaforjih, dodana je ?e ena signalna lu? na kateri se od?tevajo sekunde ki merijo koliko bo trajala zelena in rde?a lu?. Ko se na?ge rde?a se za?ne od?tevanje sekund trajanja rde?e (rumena se ne ?teje), nato na isti signalni lu?i prikazuje ?as gorenja zelene. Sekunde so v barvi lu?i, katre ?as se meri, lu? je enake oblike kot ostale lu?i semaforja.

 

To onemogo?a vo?njo skozi rumeno, torej ni mo?en noben izgovor, v stilu prepozno sem opazi, nenadoma se je na?gala, oziroma nisem mogel zavreti.

?e se ta noviteta uveljavi, se tistim, ki imajo navado ignorirati rumeno obetajo te?ki ?asi, pa tudi policajem bo onemogo?alo, da na oko ocenjujejo, ali bi voznik lahko ustavil, ali ne. :policaj::policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tut za avte je od?tevalnik ?e na parih kri?i??ih. Vem, da je en na Tr?a?ki in na Resljevi dva. Plus ?e na ene parih mestih sem ga vidla, sam sem pozabla :)

Je pa definitivno fina zadevca.

Napisano

Kon?no ena pametna pogrunrtav??ina v povezavi z mo?nostjo napak pri vo?nji skozi semaforizirano kri?i??e.

V Kopru sem opazil dodatek na semaforjih, dodana je ?e ena signalna lu? na kateri se od?tevajo sekunde ki merijo koliko bo trajala zelena in rde?a lu?. Ko se na?ge rde?a se za?ne od?tevanje sekund trajanja rde?e (rumena se ne ?teje), nato na isti signalni lu?i prikazuje ?as gorenja zelene. Sekunde so v barvi lu?i, katre ?as se meri, lu? je enake oblike kot ostale lu?i semaforja.

 

To onemogo?a vo?njo skozi rumeno, torej ni mo?en noben izgovor, v stilu prepozno sem opazi, nenadoma se je na?gala, oziroma nisem mogel zavreti.

?e se ta noviteta uveljavi, se tistim, ki imajo navado ignorirati rumeno obetajo te?ki ?asi, pa tudi policajem bo onemogo?alo, da na oko ocenjujejo, ali bi voznik lahko ustavil, ali ne. :policaj::policaj:

 

Ja,to je tam pri mercatorju.Full dobra zadeva in res "po?tenim" voznikom pride zelo prav. :bravo:

 

 

Napisano

Kon?no ena pametna pogrunrtav??ina v povezavi z mo?nostjo napak pri vo?nji skozi semaforizirano kri?i??e.

V Kopru sem opazil dodatek na semaforjih, dodana je ?e ena signalna lu? na kateri se od?tevajo sekunde ki merijo koliko bo trajala zelena in rde?a lu?. Ko se na?ge rde?a se za?ne od?tevanje sekund trajanja rde?e (rumena se ne ?teje), nato na isti signalni lu?i prikazuje ?as gorenja zelene. Sekunde so v barvi lu?i, katre ?as se meri, lu? je enake oblike kot ostale lu?i semaforja.

 

To onemogo?a vo?njo skozi rumeno, torej ni mo?en noben izgovor, v stilu prepozno sem opazi, nenadoma se je na?gala, oziroma nisem mogel zavreti.

?e se ta noviteta uveljavi, se tistim, ki imajo navado ignorirati rumeno obetajo te?ki ?asi, pa tudi policajem bo onemogo?alo, da na oko ocenjujejo, ali bi voznik lahko ustavil, ali ne. :policaj::policaj:

 

noro :D

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.