Skoči na vsebino

MEGLENKE !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

61. ?len - Uporaba lu?i na vozilu

 

 

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s pri?ganimi lu?mi.

(2) Pono?i uporablja voznik iz prej?njega odstavka praviloma ?aromete z dolgim snopom svetlobe, ki jih mora pravo?asno zasen?iti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pe?cev ali vlak, ?e vodi cesta ob ?elezni?ki progi, ali ?e je spredaj voze?e vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasen?enju ?arometov je treba prilagoditi hitrost vozila dol?ini osvetljenega dela ceste. Vo?nja samo s pozicijskimi lu?mi (lu?i za ozna?evanje vozila) v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati ?arometov z dolgim snopom svetlobe.

(4) Ob zmanj?ani vidljivosti se praviloma uporablja zasen?ene ?aromete ali ?aromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh lu?i. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manj?a od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Lu?i in odsevniki na vozilu med vo?njo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.

(7) Na vozi??u ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti pono?i in ob zmanj?ani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi lu?mi. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi lu?mi na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Ozna?itev vozila s pozicijskimi lu?mi ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali ?e je vozilo ustavljeno ali parkirano na ozna?enem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki pono?i ali ob zmanj?ani vidljivosti ali v predoru ne uporabi lu?i v skladu z drugim ali tretjim odstavkom tega ?lena .

(9) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim, petim, ?estim ali sedmim odstavkom tega ?lena .

 

 

 

?e komu pomaga, dajte si tole zabit v tele va?e glave, ker ni mogo?e ve? gledat, koliko ljudi ne zna uporabljat meglenke, in ?e jim tale "malenkost" ne gre od rok, kako potem lahko upravljajo vozilo ???

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...&nPrek=luci

 

po moje, bi morali na?i vrli policisti tudi tukaj in tokrat ukrepati, IN PA UKREPATI PROTI TISTIM, KI V SLABI VILJIVOSTI SPLOH NE OZNA?IJO SEBE ALI SVOJEGA VOZILA - ve?inoma kolesarji in pe?ci (potem so pa spet vozniki krivi zaradi pretesnega prehitevanja in prehitre vo?nje ipd. ! )

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...nPrek=kolesarji

 

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

 

po mojem mnenju je veliko manj nevaren tist ki se vozi po a napr 180 kot pa tisti ki se vozi 70 v megli (po ac)

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

?akam Bossov komentar... :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

...s temle rde?im se popolnoma strinjam.Matr v LJ tole na?gejo, tako ali tako je vedno kolona, ?e tako ali tako je vse osvetljeno, mislim pacienti do amena. ps. v?eraj na obvoznici (od vi?a do rudnika), pa? res da je bila megla ampak vseeno se je dalo peljati vsaj 130 km/h in seveda, pacient s XSARO, tablice itak da KR (kranjska gora) se vozi z vsemi na?ganimi meglenkami 90 km/h po prehitevalnem, vozni pa fraj. Kljub XENONU in vo?njo totalno za ritjo (ker se mi je ?e cufat za?el) sem bil prisiljen blendati da je ?lovek dojel da se vozi po AVTOCESTI...mamicu mu, takim samo izpite pobrat, potem pa so nesre?e, folk po desni prehiteva ipd.,

Napisano

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

 

heh, ovi za tabo si pol misli, da ti samo ena ?top lu? dela ?zmeden?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je ?isto res,zato pa sem jaz eliminiral zadnjo meglenko in namesto nje mi ob zaviranju zasveti na njenem mestu ?top lu?. :P

Nekaj me zanima glede prvih meglenk,ko je ?e govora o njih.Ali je po va?em bolj?e imet bolj ?voh ?arnico noter ali pa mo?nej?o?Ker imam xenonke,se mi zdi,da meglenke svetijo slab?e od kratkih lu?i(res pa je,da je svetloba meglenk bolj usmerjena v tla in bolj razpr?ena.) :whatever:

 

 

Napisano

najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde :whatever:

 

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

 

mi smo se na ta ra?un ene 7 let nazaj nabil na enga golfa II... (v megli brez vsega se je vozil...) desna lu? mu ni delala, ni mel 3 ?top lu?i, megla, pa stal na casti, ni se vidlo ?miguca.... pa prletel v kluko za prikolico, seat havba pokonc, ?to?tanga v vertikalni V, lu?i po gobe, tablica mela tako lepo bunko,... :whatever:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Se nebi strinjal, da samo oni....

 

mejbi ?e kak stari ?ika v cayennu al pa kak BMW, pol se pa ?e kon?a,... mi jih mamo pa smo jih sam 1x v dveh pa pol letih oz 3eh pr?gal...

 

nemci majo pa glih kontra,.... mamo enga na morju ko ma mercedes ml400 pa se ?e avtomatsko okol vozi z pozicijo pa meglenkami, ker ma mo?ne xenonke in se lahka primerjejo z dolgimi halogenkami, pa mu folk me?ika nazaj ko se pelje,... pol pa meglenke pr?ge... ka ?ele dolge po sekajo :ouje:

If in doubt, flat out... 

Napisano

najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde :whatever:

 

 

ja v Lj sred avgusta pr 20+stopinjah,..na osvetljenih ulicah,..je res velika potreba po meglenkah,... :whatever:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

ja v Lj sred avgusta pr 20+stopinjah,..na osvetljenih ulicah,..je res velika potreba po meglenkah,... :whatever:

 

sploh pri vidljivosti na drug konc mesta... :hohoho: bojo ?enske bolj?e videli... kaj pa ve? :D

joke :P

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.