Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Precej veliko. Se pozna ?e je novej?a mazda zaradi dpf filtra je olje dra?je,

lahko pa svojega prinese? enakega po karakteristikah pa bo? pri?paral. Mora?

pa vedeti da si imel menjan filter klime in zraka to pa kar nanese : )

lp

retail

Napisano

No saj moja je dala na Hyundai servisu 280eur. za Getza pri drugim rednim servisu in 30tiso? km. tako da jaz se ne ?udim da je tolk.

Napisano

Tako pa? je dokler velja garancija bom hodil na uradni servis, potem pa bomo videli ...

 

Cena je blizu pri?akovane, me je ?e prvi redni servis pripravil.

Napisano

Pozdravljeni

 

Se opro??am ?e bom vpra?al norijo. Se bolj med novimi. Kaj je potrebno druga?no olje zaradi DPF filtra? Kaj to imajo samo novej?e Mazde noter? Kako naj vem ?e ima to moja?(letnik 2005). A je potrebno tudi ta filter preventivno menjati pri servisu?

 

Hvala

Napisano

No jaz samo vem,da tvoja ga ima ker od 05 letnika naprej z faceliftom so jih za?eli notr dajat.Kako je z oljem pa ne vem.

Napisano

Mislim,da imajo 6-tke diesel od facelifta naprej DPF filter (filter sajastih delcev) in so zato tudi EURO4.

?e ima avto DFP filter je potrebno posebno olje (naj bi povzro?alo manj saj), ki je svinsko drago.

 

Filter klime naj bi se menjal enkrat letno, njegova funkcija je filtriranje zraka, ki vstopa v kabino.

Napisano

Precej veliko. Se pozna ?e je novej?a mazda zaradi dpf filtra je olje dra?je,

lahko pa svojega prinese? enakega po karakteristikah pa bo? pri?paral. Mora?

pa vedeti da si imel menjan filter klime in zraka to pa kar nanese : )

 

Ne ga lomit.Sem naredil isti servis (z najbolj?im oljem na trgu) za 100 ?.S tem,da sem to isto delo pla?al 15 ?. :P

 

 

Napisano

Mislim,da imajo 6-tke diesel od facelifta naprej DPF filter (filter sajastih delcev) in so zato tudi EURO4.

?e ima avto DFP filter je potrebno posebno olje (naj bi povzro?alo manj saj), ki je svinsko drago.

 

Filter klime naj bi se menjal enkrat letno, njegova funkcija je filtriranje zraka, ki vstopa v kabino.

 

In kako naj vem ?e imam DPF filter?

Napisano

In kako naj vem ?e imam DPF filter?

 

ja ce mas faceliftano M6 potem mas DPF, ce nimas faceliftane pa nimas. simpl ko pasulj.

sam, da ne bos vprasal kako naj vem ce mam faceliftano M6? :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja ce mas faceliftano M6 potem mas DPF, ce nimas faceliftane pa nimas. simpl ko pasulj.

sam, da ne bos vprasal kako naj vem ce mam faceliftano M6? :)

 

Ja to?no to bom vpra?al :( Sorry ampak res ne spremljam kdaj je bil kak?en avto faceliftan in kak?en je bil pred faceliftom.
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravlejni!

 

A je kdo pred kratkim(letos) delal veliki servis (120k km) na mazdi 6 diesel? ?e je kak?en, ali bi lahko skeniral racun ter ga prilepil tukaj? Me zanimajo malo cene storitev.

 

Hvala

 

LP

Napisano

Pozdravlejni!

 

A je kdo pred kratkim(letos) delal veliki servis (120k km) na mazdi 6 diesel? ?e je kak?en, ali bi lahko skeniral racun ter ga prilepil tukaj? Me zanimajo malo cene storitev.

 

Hvala

 

LP

 

Sicer sva govorila ?e po ZS ampak na najdem ra?una. Kot ka?e je v avtu, ki pa je trenutno na ?trihanju.

 

Cena je bila 833?, menjane pa olje, olje v menjalniku!, napanjalec, pogonski jermen, pa standardne zadeve, ki se delajo ob vsakem servisu vklju?no z vsemi filtri. Poleg tega so mi dodali ?e podalj?ek izpuha za Webasto.

 

Takoj ko najdem ra?un ga poskeniram in prilepim.

33112_1.png

Napisano

Sicer sva govorila ?e po ZS ampak na najdem ra?una. Kot ka?e je v avtu, ki pa je trenutno na ?trihanju.

 

Cena je bila 833?, menjane pa olje, olje v menjalniku!, napanjalec, pogonski jermen, pa standardne zadeve, ki se delajo ob vsakem servisu vklju?no z vsemi filtri. Poleg tega so mi dodali ?e podalj?ek izpuha za Webasto.

 

Takoj ko najdem ra?un ga poskeniram in prilepim.

 

A bi prilepu gor pozneje kdaj slikce od podalj?ka za webasto?To moram obvezno naredit,ker v?asih,ko ugasnem mazdo se mi izpod prednjih vrat kadi kot iz dimnika.?e posebno zdej,ko je ful mraz,mi v?asih kdo hiti kazat,kako se dimi nekaj spodaj...

 

 

Napisano

A bi prilepu gor pozneje kdaj slikce od podalj?ka za webasto?To moram obvezno naredit,ker v?asih,ko ugasnem mazdo se mi izpod prednjih vrat kadi kot iz dimnika.?e posebno zdej,ko je ful mraz,mi v?asih kdo hiti kazat,kako se dimi nekaj spodaj...

 

Tole s podalj?kom full zale?e pri meni ?e posebej saj avto ogrevam s timerjem ali pa daljincem in ?e ni ?isto ni? vetra mi dim vle?e v kabino. Zdaj je pa prakti?no konec tega saj se je situacija ob?utno izbolj?ala in v 14 dneh se mi je samo 1x zazdelo, da bi to lahko bil smrad iz mojega avta. Toplo priporo?am vsem.

 

Slikce - hja ko pride avto od li?arja... ?e bo vse po sre?i v petek oziroma ?ele v petek :(

33112_1.png

Napisano

Tole s podalj?kom full zale?e pri meni ?e posebej saj avto ogrevam s timerjem ali pa daljincem in ?e ni ?isto ni? vetra mi dim vle?e v kabino. Zdaj je pa prakti?no konec tega saj se je situacija ob?utno izbolj?ala in v 14 dneh se mi je samo 1x zazdelo, da bi to lahko bil smrad iz mojega avta. Toplo priporo?am vsem.

 

Slikce - hja ko pride avto od li?arja... ?e bo vse po sre?i v petek oziroma ?ele v petek :(

 

Hja,va?no je,da ti ga u?timajo kot se ?ika-predvsem kvalitetno. :bravo: sej bo kmalu petek tu. :D

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav fantje ,jaz sem si delal sam servis na mazdi 6 2.0 , 136KM letnik 2004 in pri velikem servisu ko sem menjal jermen in napenjalec ,sem menjal vodno ?rpalko ker je bila ?e sumlijva in me je skrbelo ker zobati jermen tudi njo poganja ,da ne bi pri?lo kasneje do defekta. Ampak na va?ih ra?unih nisem zasledil ,da bi bila ?rpalka menjana kar sveda ni dobro ker avto ipak ima 120.000 km in ?rpalka ni ve?na ,cena za njo pa je 250 evrov. To so pa na?i servisi ,ker ti no?ejo svetovat ,da je pri tej ma?ini dobro zamenjat tudi vodno ?rpalko ko menja? jermen na velikem servisu.

badjo

Napisano

Lep pozdrav fantje ,jaz sem si delal sam servis na mazdi 6 2.0 , 136KM letnik 2004 in pri velikem servisu ko sem menjal jermen in napenjalec ,sem menjal vodno ?rpalko ker je bila ?e sumlijva in me je skrbelo ker zobati jermen tudi njo poganja ,da ne bi pri?lo kasneje do defekta. Ampak na va?ih ra?unih nisem zasledil ,da bi bila ?rpalka menjana kar sveda ni dobro ker avto ipak ima 120.000 km in ?rpalka ni ve?na ,cena za njo pa je 250 evrov. To so pa na?i servisi ,ker ti no?ejo svetovat ,da je pri tej ma?ini dobro zamenjat tudi vodno ?rpalko ko menja? jermen na velikem servisu.

 

Pa valjda jo menjajo?To je pa ja samoumevno...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.