Skoči na vsebino

Mazda je....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

Napisano

jaz sen to sli?u ?e, pa sem se hotu prepri?at, sicer sem prej hotu hondo met, ampak... mx-3 je tud ok.

 

moram pa povdarit, da ko se pa kaj pokvari, pol pa ni poceni SPLOH ! :) :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 9 let kasneje...
Napisano

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

Napisano

To ni va?ki vseved, ampak VA?KI BEDAK :prstgor:

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

 

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

 

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

 

A je on na kak vztrajnik mislil?
Napisano

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

A je on na kak vztrajnik mislil?

 

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

Napisano

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

 

Uuuu, fak pa res... jap,jutro je,hehehe.
Napisano

Ne vem, kaj je mislil. In ne vem, kako lahko polo?aj ustavljenega motorja pomaga pri la?jem zagonu?

 

Prii nove skayactive bencinskem motorju z i-Stop tehnologijo ja pri ostalih soa pa to bu?e.

 

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

 

Tega kretena bi pa rad spoznal.

 

Slivka nisi ti hodil v sredno ?olo v ?k.loko ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bilo ?e davno. Ko sem jaz tja hodil, so vbrizgavanje bencina in lambda sondo pokazali enkrat in ?e to kot znanstveno fantastiko. U?ili pa smo se nastavljati uplinja?. Tehnologija je v tem ?asu precej napredovala. V tej stroki pa nisem bil doglo, sem hitro pri?el na pnevmatiko in hidravliko, precej kasneje pa na tehni?ne pline (komprimirane in uteko?injene). Zato mi pa ni jasno, ?emu in zakaj bi to?no dolo?en polo?aj motorja pomagal pri la?jem zagonu in da bi motor celo zaviral, da ga v takem polo?aju ustavi?. Bom ?e enkrat vpra?al tega na?ega va?kega vseveda...

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

 

Kaj to res obstaja? O?itno na? va?ki vseved le ni tak bedak... In kako to deluje? Mislim, kako motor ustavi? v to?no dolo?enem polo?aju? Bo treba ?e malo prebrskat za temi inovacijami...

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

Napisano

Tako kot ti je Emil odgovoril je pri novih motorjih ampak, po moje ne uporabljajo zavore v motorju :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

 

Ni nek tehnolo?ki vi?ek, ra?unalnik vsako tiso?inko sekunde to?no ve kje in kdaj je treba kaj storiti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni pa fulll smrdijo vse te moderne pogruntav??ine. Vse je lepo in prav dokler se kaj ne zatakne in potem :vskalo::vskalo::vskalo:. Vse zaradi porabe in ekologije! Kot da so avti najhuj?i onesna?evalci. Kaj pa USA? Dol jim visi za ekologijo in porabo. Samo nas Evropejce lovijo na to foro. Ni ga ?ez simpl narejen avto ki ga simpl rihta? in ne pogosto ob tem tuhta? zakaj se pri?iga ta ali ona lu?ka pa tudi ?e je poraba skromnih 10l! Tako. lp.

Napisano

haha :) bremza pa vseen ni bla :) sam je bla pa originalna izjava. Pa ?e posebi ta, da se to bremzo menja :) tko kt una, k te ulovijo na radar pa izjavi? polcaju: u pizda je dobr ta tanov wd40. Kazal mi je 80, ampak zgleda tok dobr podma?e to, da leti 130 :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.